Zaglądnij do linka (na poprzedniej stronie zamieściłem), zdjęcia tam zamieściłemPajko napisał(a):A jak to się fachowo nazywa co to jesteheh
Sprzęgło – po wciśnięciu nie podnosi się
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
No tak sam go nie zauwazyłem
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Ale jak wyjmiesz akumulator to tak to wlasnie wygląda.
To ten czarny z żółtym paseczkiem.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Ale jak wyjmiesz akumulator to tak to wlasnie wygląda.
To ten czarny z żółtym paseczkiem.
To sprawdz węzyk który wychodzi ze zbirniczka, gdzie dolewasz płyn hamulcowy, i wchodzi w pompę sprzęgła.
Chyba ze coś masz z hamulcami i tam ucieka Tobie płyn tylko ze jak schodzi z hamulca to odgadza plyn z komory od hamulca od sprzęgła ścianka i jedno wyklucza drugie.
Ale masz zaje swoją Madzie.
Gdzie kupiłeś taki licznik??![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
Chyba ze coś masz z hamulcami i tam ucieka Tobie płyn tylko ze jak schodzi z hamulca to odgadza plyn z komory od hamulca od sprzęgła ścianka i jedno wyklucza drugie.
Ale masz zaje swoją Madzie.
Gdzie kupiłeś taki licznik??
Pajko napisał(a):Kurde no i lipa że tak powiem , dolałem plynu i ten wężyk o którym pisaliście jest suchy nie przecieka . Jedyne co to auto na lawete i do mechanika
Odpowietrzałeś to wogóle ?
Odpowietrzałeś to wogóle ?
ehhehe
dcc69 napisał(a):Ale masz zaje swoją Madzie.
Gdzie kupiłeś taki licznik?? oczko
dzieki
www.moman.pl
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko napisał(a):ehhehe kurde nie pomyślałem a jak to odpowietrzyć ?
– uzupełnić płyn w zbiorniku przynajmniej do 2/3 objętości aby powietrze nie dostało się ponownie do układu
– zdjąć gumowy kapturek zabezpieczający z odpowietrznika wysprzęglika i założyć na
Niego przewód do odpowietrzania. Drugi koniec przewodu zanurzyć w butelce z płynem hamulcowym
– podczas odpowietrzania niezbędna jest pomoc drugiej osoby. Należy kilkakrotnie nacisnąć ręką pedał sprzęgła (pompować), a następnie przytrzymać pedał przy podłodze.
– odkręcić odpowietrznik, przez który wypłynie przewodem do butelki płyn z zawartym w nim powietrzem. Dokręcić odpowietrznik.
– powtarzać powyższe czynności do chwili Az wypływający płyn nie będzie zawierał pęcherzyków powietrza.
– założyć gumowa osłonę odpowietrznika, sprawdzić prace sprzęgła.
Driver napisał(a):Drugi koniec przewodu zanurzyć w butelce z płynem hamulcowym
– podczas odpowietrzania niezbędna jest pomoc drugiej osoby. Należy kilkakrotnie nacisnąć ręką pedał sprzęgła (pompować), a następnie przytrzymać pedał przy podłodze.
Jeżeli podczas odpowietrzania drugi koniec przewodu zanurzamy w butelce z płynem, no można od razu odkręcić odpowietrznik i cały czas pompować na odkręconym, aż przestaną lecieć bąbelki
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Na wysprzęgliku. U samej góry. Uważaj żebyś sobie oka nie wykłułPajko napisał(a):Spoko loko ale gdzie jest w GE odpowietrznik
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
pajko lukaj, wysprzęglik przy skrzyni:
http://moto.allegro.pl/item526120079_ma ... liczn.html
sam wysprzęglik:
http://moto.allegro.pl/item538451174_ma ... 0_16v.html
odpowietrznik to ten z gumowym kapturkiem na gwincie.
![](./urlscreenshots/d02495feca218858832a0d479f7f232d1f7a71c5.jpg)
sam wysprzęglik:
![](./urlscreenshots/b12a56762d702a89c5efa1c6589551b5eb904e92.jpg)
odpowietrznik to ten z gumowym kapturkiem na gwincie.
Na 99% w FS wygląda on tak samo. ZnajdzieszDriver napisał(a):http://moto.allegro.pl/item526120079_mazda_626_01_2_0_td_lift_wysprzeglik_hydrauliczn.html
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
czesc, zupelnie przypadkiem tu wpadlem – szukajac pomocy....problem ze sprzeglem, po nocy dosc zimnej – wpadl i nic z dalszej jazdy. Zaraz ide do Madzi reperowac, dobrze ze wiem juz o plynie doc4. Reszta to cimnogrod – a z tym odpowietrzaniem to....trza byc mechanikiem.
Panie HUGO!, jestem pod wrazeniem ze madzia jest w rodzinie tak dlugo..szacunek..
Dodam ze mam taka sama...z klapa na kwadratowa blache.
i silnik 2.5
pozdrawiam Wszystkich!!![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Panie HUGO!, jestem pod wrazeniem ze madzia jest w rodzinie tak dlugo..szacunek..
Dodam ze mam taka sama...z klapa na kwadratowa blache.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
pozdrawiam Wszystkich!!
- Od: 12 lut 2009, 08:49
- Posty: 11
- Skąd: oslo
Nie bardzo rozumiem... W rodzinie?czogori napisał(a):Panie HUGO!, jestem pod wrazeniem ze madzia jest w rodzinie tak dlugo..szacunek..
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
piszac "w rodzinie" mialem na mysli dlugie posiadanie auta – np. po tacie. Byc moze pomylilem Ciebie z innym forumowiczem.
Moja Madzia "ozyla"
. Kiedy rano stwierdzilem brak sprzegla – pedal byl b.miekki ale wstawal, bylem zmartwiony. Okazalo sie ze zbiorniczek na plyn hamulcowy jest dwudzielny!, i w 1/3 zbiorniczka nie bylo plynu. Nie wiedzialem tego wczesniej i minimalny stan plynu mnie nie alarmowal. Po dolaniu doc4 /silnik pracowal/ troche pompowalem sprzeglem...po ok 5 min. pedal w Madzi sie obudzil.
To co z tym odpowietrzaniem? Musze teraz to zrobic?
Jak mam sprawdzic w jakim stanie jest uklad hamulcowy? i dlaczego plynu ubylo??
pozdrwaiam
Moja Madzia "ozyla"
![jupi <jupi>](./images/smilies/jupi.gif)
To co z tym odpowietrzaniem? Musze teraz to zrobic?
Jak mam sprawdzic w jakim stanie jest uklad hamulcowy? i dlaczego plynu ubylo??
pozdrwaiam
- Od: 12 lut 2009, 08:49
- Posty: 11
- Skąd: oslo
Na to wyglądaczogori napisał(a):piszac "w rodzinie" mialem na mysli dlugie posiadanie auta – np. po tacie. Byc moze pomylilem Ciebie z innym forumowiczem.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6