Stuki z zawieszenia??czy co innego??

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez damian626 » 17 sty 2009, 19:52

Witam.
Mam problem z moja 626 GE auto jest w bardzo dobrym stanie silnik zawieszenie wszystko ok ale nie mogę się uporać z dziwnymi hałasami mianowicie jak jadę po podwórku tak 20-30km/h albo przejeżdżam po torach na przejeździe kolejowym albo ja de po dziurawej drodze powoli 20-30km/h dochodzą takie dźwięki jak by coś się odkręciło i latało i tłukło itp ,hałas jest i w jednym i w drugim kole tak jak by coś przenosiło z jednego koła na drugie.Byłem 2 razy na szarpakach nie ma luzów nigdzie ,ostatnio wymieniłem łączniki stabilizatora na darmo ,amory wykazują ponad 70% sprawności jak jadę szybko nawet po dużych dołach to nic a nic nie słychać wszystko pracuje i tłumi a jak zjadę prazy prędkości 2,0 km/h na pobocze to słychać tak jak by się nie wiem no silnik urwał i niestety nie mam pojęcia co to może być.Przegub??Wymieniłem ostatnio długa półoś,maglownica na kierownicy nie ma luzów ,czy może to być rozwalony mechanizm różnicowy w skrzyni biegów,czy co innego,proszę o pomocz góry dziękuję.
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez radziu » 17 sty 2009, 20:03

A może poduszki przy silniku? Sprawdzałeś poduchy?

Pozdro,
Radek
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez Hugo » 17 sty 2009, 20:52

damian626 a jak się mają gumy drążka stabilizatora? Bo te stuki co opisujesz pasują do nich jak ulał.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 01:09

radziu napisał(a):A może poduszki przy silniku? Sprawdzałeś poduchy?



poduszki ok wymieniłem jeszcze ostatnio ta co trzyma silnik przy rozżądzie
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 01:12

Hugo napisał(a):damian626 a jak się mają gumy drążka stabilizatora? Bo te stuki co opisujesz pasują do nich jak ulał.


gumy stabilizatora sie trzymaja elegancko sprawdzalem je ciasno siedzi stabilizator a to bardzo glosny halas jak by sie odkrecil silnik albo cos i jest to jzu ze 4 miesiace i nie wiem co bylo ciszej a teraz juz caly czas glosno
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez martin102 » 18 sty 2009, 01:51

widzę że masz problem taki z jakim męczyłem się 2-3 miesiące. okazało się że to od tulei wahacza przedniego z lewej strony. wymieniłem tuleje wahacza i ok stuków nie było. i nawet te trzęsienie kierownicą znikło
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 16:44
Posty: 42
Skąd: częstochowa
Auto: 626 GE 2.0i 1992

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 01:57

a ty mowisz o tuleji tej co jest wcisnieta w [waaaco?] czy ta co jest przykrecona na koncu wahacza
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez martin102 » 18 sty 2009, 02:00

a nie pamiętam. ale chyba ta co przykręcona, bo mechanik jak wymieniał i by mi nie robić dużych kosztów to palnika użył by odzyskać śrubę bo inaczej nie szło jej wyjąć
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 16:44
Posty: 42
Skąd: częstochowa
Auto: 626 GE 2.0i 1992

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 02:06

te przykrecane mam ok zreszta na szapakach nic nie ma luzu wszystko stoji elegancko
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez martin102 » 18 sty 2009, 02:08

to nie wiem. chciałem pomóc. myślałem że to co też mi się przytrafiło pomoże tobie.
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 16:44
Posty: 42
Skąd: częstochowa
Auto: 626 GE 2.0i 1992

Postprzez Figon » 18 sty 2009, 13:25

A sprawdzałeś spreżyny na przodzie?. Może to w nich tkwi twój problem. Ja u siebie już je mam do wymiany po 230.000 km.
Figon
 

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 14:03

ale co z nimi niby nie tak zreszta przelozylem inne amrotyzatory kompletne tak an chwile i to samo
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez damian06q » 18 sty 2009, 15:49

Mam pytanko a jak skręcasz na postoju to też ci cos stuka, ja bym jeszcze patrzył na łożyska amortyzatora.
Początkujący
 
Od: 11 lis 2008, 10:32
Posty: 10
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda CX-7 2.3(gaz)2007rok

Postprzez Tygrysek21krk » 18 sty 2009, 15:51

A ja proponuje sprawdzic Blaszki od Klockow Hamulcowych one daja podobny podźwiek za rowno na jednym jak ina drugim kole
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 16:22

oj nie nie klocki nowe a to ejst taki dziwek glosny jak by np sie cos odkrecilo i by sie obijalo
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez Tygrysek21krk » 18 sty 2009, 17:58

no to ja nie mowie kolego o klockach tylko o blaszkach dystansowych do klockow przy zacisku hamulcowym i taki wlasni glupi dzwiek jest
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 17:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 21:39

wszystko jest na miejscu tak jak powinno byc
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez damian626 » 18 sty 2009, 21:54

to jest bardzo głośny hałas , a czy może to byc przegub np ale to jest na 2 kołach wiec raczej nie??albo czy coś sie stało ze skrzynią albo maglownicą
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6