ABS – duzo bledow

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez bucz » 28 lis 2008, 06:12

mam taki problemik z ABS-e – moze ktos poradzi jak go ugrysc
jakis nie caly rok temu po zimie sporadycznie wlaczala mi sie kontrolka abs-u sygnalizujac problemy z jednym czujnikiem – olalem sprawe z braku kaski i tak jezdzilem
niestety od niedawna kontrolka wogole nie gasnie – co gorsza po odpaleniu silnika nie slychac charakterystycznego "jeku" pompy abs-u (tak jak by sie wogole nie "podnosila")
kody bledow sa kosmiczne – zglaszaja:
-padniete wszystkie 4 czujniki
– 22 – elektryka rozdzielacza / elektrozawór PP
– 24 – elektrozawór LP
oraz 28 ktorego nei moglem znalesc

probowalem zlokalizowac wtyczke ktora miesci sie gdzies kolo pompy czy przypadkiem sie nie poluzowala ale nie moge jej znalesc – moze cos trzeba odkrecic zeby sie do niej dobrac?
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2006, 01:17
Posty: 107 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 626 1.8 16V LPG – 96r.

Postprzez Koniol & Pati » 28 lis 2008, 17:47

1. Skasuj błedy(naciskając przez 10 sekund szybciej niz jedna sekunda pedał hamulca, oczywiscie zewrzyj gnd i tbs wczesniej!po tym zabiegu przekrec stacyjke do pozycji off i jescze raz włącz powinno ci zniknąc pare błędów!:) wymien czujnik i bedzie si! wtyczka znajduje sie przy podszybiu zaraz od strony kierowcy!sa dwie wtyczki!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 21:34
Posty: 73
Skąd: Poznań
Auto: mazda 626 2.0 16v GE

Postprzez topik » 30 lis 2008, 21:22

bucz napisał(a):oraz 28 ktorego nei moglem znalesc


Witam!Hydraulic modulator selenoid valve, LH rear.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez bucz » 10 gru 2008, 01:10

koniol45 napisał(a):1. Skasuj błedy(naciskając przez 10 sekund szybciej niz jedna sekunda pedał hamulca, oczywiscie zewrzyj gnd i tbs wczesniej!po tym zabiegu przekrec stacyjke do pozycji off i jescze raz włącz powinno ci zniknąc pare błędów!:) wymien czujnik i bedzie si! wtyczka znajduje sie przy podszybiu zaraz od strony kierowcy!sa dwie wtyczki!


po skasowaniu nadal wywala te same bledy
zaczynam podejrzewac ze cos z wtyczka przy pompoe/"komputerku" , ale za cholere nie wiem jak sie do niej dobrac
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2006, 01:17
Posty: 107 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 626 1.8 16V LPG – 96r.

Postprzez żubr » 10 gru 2008, 17:46

Nie masz zasilania elementu wykonawczego pompy. Sprawdź kable, bezpieczniki, przekaźniki.
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 10:48
Posty: 37

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6