Witam!
Mam problem od około 3 miesiecy z instalacją elektryczną. Pojawia się pulsowanie skoki napięcia, objawia sieto migotaniem oswietlenia, wtedy inaczej slychac jak pracuje wysuwana antena, czy praca silnika od szyb. Ilekroć pojadę do sprawdzenia ładowania wszystko robi się wporządku. Migotanie róznie sie pojawia, czasem zaraz po za paleniu, w czasem w czasie jazdy,nie ma znaczenia czy jest wilgotno czy sucho. Ostanio jadąc do Wawy pojawiła się usterka na chwile ze dwa razy, odczówam kiedy jest podłączone cb, wtedy robią mi sie niesamowite zakłócenia. A 2,5 V6 wyjąć alterantor to też nie lada sztuka.
Jedni mówią że to dioda w alternatorze, inni brak masy!!! Nie wiem co robić.
Tak wogóle to szukam w Lublinie dobrego i niedrogiego elektryka, może ktoś wie o kimś takim??????
Pomóżcie
Pulsowanie, skoki napięcia w instalacji elektrycznej
Strona 1 z 1
Zanim wymienisz regulator napiecia,zrob koniecznie najprostsza rzecz,wez inny akumulator i sprawdz czy migocze na podnienionej baterii.Ja tak mialem i wywalilem troche kasy na regulator, a to byla uszkodzona bateria.
- Od: 7 cze 2008, 16:59
- Posty: 165
- Skąd: Ostroleka/Dublin
- Auto: Mazda 323F 1.8GT 99r./Rover 45
Próbowałem tą operację wstawiłem nowy akumulator tescia, co prawda 45Ah ale usterka była nadal, nic sie nie zmieniło.
!!
Dodam jeszcze że gdy się pojawią zakłócenia , to włączenie halogenów przednich i wyłączenie czy włączenie AC i wyłączenie powoduje że na moment czasem zanika problem.

Dodam jeszcze że gdy się pojawią zakłócenia , to włączenie halogenów przednich i wyłączenie czy włączenie AC i wyłączenie powoduje że na moment czasem zanika problem.
- Od: 27 wrz 2008, 16:21
- Posty: 33
- Skąd: Świdnik
- Auto: Ford Mondeo MK3 2.0TDCI
misiek77 napisał(a):Dodam jeszcze że gdy się pojawią zakłócenia , to włączenie halogenów przednich i wyłączenie czy włączenie AC i wyłączenie powoduje że na moment czasem zanika problem.
ponieważ zmienia się obciążenie alternatora;jeśli ktoś wymieniał już wcześniej reg.napięcia i wstawił dupiatą podróbkę,to taki efekt może być
kiedyś w 626 GV 3 razy wymieniałem regulator z CARGO,bo pulsował napięciem
Właśnie kupiłem nowy akumulator i sprawdziłem ładowanie, okazało się że występuje skok napiecia około 0,5 V, oraz powiedział mi że to wina diody w alternatorze, że raz działa a raz nie!!!Nawet zakłocenia pojawiaja się częściej. A co do regulatora napięcia go nie wimieniałem!!!!!
- Od: 27 wrz 2008, 16:21
- Posty: 33
- Skąd: Świdnik
- Auto: Ford Mondeo MK3 2.0TDCI
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6