Strona 1 z 2
Jaki pasek do alternatora ? – Comprex

Napisane:
2 sty 2010, 20:29
przez astarot20
Jakiej firmy pasek do alternatora do comprexa kupić
bo kupiłem jakiś zamiennik i po pół roku nadaje się do wymiany

Napisane:
2 sty 2010, 22:44
przez Tomcio1972
Witaj mam to samo a nie wiem gdzie można zakupić na podkarpaciu porządny pasek od czerwca mam już trzeci...
może któryś z klubowiczów (z dłuższym doświadczeniem ) podpowie gdzie kupić porządny pasek na Podkarpaciu ?

Napisane:
2 sty 2010, 22:56
przez zadra
Napiszcie do Smirnoffa – może on coś poradzi.
Wydaje mi się,że paski produkowane są pod marką NTN, ale nie jestem tego pewien.
Jestem natomiast pewien,że wpisując w szukajkę "comprex" w końcu odszukałbym odpowiedni wpis.

Napisane:
2 sty 2010, 22:58
przez astarot20
wiem że salon mazdy jest w Rzeszowie na ul. Krakowskiej tylko że mam tam praktycznie 100 km i teraz nie będę nigdzie w Rzeszowie a specjalnie jakoś ni chce mi się jechać dlatego chciałbym się dowiedzieć jaki pasek kupić żeby był dobry.

Napisane:
18 sty 2010, 12:16
przez Tomcio1972
odświeżam temat jeżeli mogę to proszę o odpowiedź jakiej firmy kupić pasek alternatora do comprexa wizyta w salonie mazdy rzeszów skończyła się propozycją zakupu paska contitech ? a taki to akurat mam w mojej madzi i piszczy po trzech miesiącach od montażu teoretycznie podciągnąć jeszcze mogę ale boję się że uszkodzę alternator ( łożyska albo rolkę naciągającą ) przekopałem forum ale informacji jakoś odnośnie firmy nie znalazłem .Czy pasek BONDO oferowany w sklepie przez użytkownika arti154 jest dobrym rozwiązaniem ?

Napisane:
19 sty 2010, 08:18
przez Paweł Mo
Pasek tylko oryginalny. Zamiennik mi się przekręcił jak wjechałem na autostradę w Niemczech i tyle było z tych oszczędności. Ogólnie paski w Mazdach to bolączka. Piszczą, dudnią, dlatego koniecznie co jakiś czas trzeba je smarować preparatem do pasków klinowych i wtedy będą naprawdę ciche. Polecam Prestone.
http://www.prestone.pl/produkty/produkt ... owych.html
Nie pryskajcie na paski na pracującym silniku bo siła odśrodkowa obryzga wam pół komory silnika. Najlepiej na wyłączonym silniku popsikać na paski, włączyć silnik, wyłączyć i ponownie popsikać. U mnie po takiej operacji paski pracowały jak talala.

Napisane:
19 sty 2010, 14:40
przez car-zone
Trzeba poszukać oryginału, czyli Bando. Te paski się sprawdzają.

Napisane:
19 sty 2010, 23:49
przez Paweł Mo
TYLKO ORYGINAŁ!!!

Napisane:
21 sty 2010, 18:51
przez astarot20
tak tylko jak firma produkuje paski dla mazdy??
Bo jak pójdzie sie do sklepu to nikt nie wie jakiej firmy pasek jest oryginalnie montowany w mazdach

Napisane:
21 sty 2010, 19:25
przez Tomcio1972
Kup sobie pasek BANDO na forum kolega arti154 ma sklep sam pasek w bardzo dobrej cenie oferuje + przesyłka wychodzi w cenie kontitecha w firmie SZIK co do pryskania to właśnie zakupiłem jakiś preparat nie piszczał 1 dzień teraz znów piszczy

mam nowy pasek ale przy – 10 na zewnątrz to raczej nie dam rady go wymienić a różnica w klinie pasków conti, gaets do bando jest znaczna bando m adrobniejszy klin i chyba to jest ten patent na niepiszczenie


Napisane:
21 sty 2010, 20:26
przez Jaksa
Paweł M. napisał(a):TYLKO ORYGINAŁ
....kupisz TYLKO w sieci mazdy , reszta to shit ...
Tomcio1972 napisał(a):BANDO
To nie jest to samo Bando co w oryginale .W RF-CX pasek klinowy to podstawa poprawnej pracy silnika.

Napisane:
21 sty 2010, 21:37
przez Tomcio1972

dobra poddaję się macie dużo więcej doświadczenia z mazdą niż ja i macie pewno rację ale w serwisie mazdy proponowali mi pasek który mogę kupić gdziekolwiek bo nie mieli innych

...
pewnie za jakiś czas będę miał prośbę do kogoś kto kupi mi oryginalny pasek i prześle .. ale to za chwilę 3-6 miesięcy tyle może wytrzyma ten który teraz mam BANDO nie oryginał


Napisane:
22 sty 2010, 09:30
przez Jaksa
Tomcio1972 napisał(a):w serwisie mazdy proponowali mi pasek który mogę kupić gdziekolwiek bo nie mieli innych
Nie wiem ktory to taki dobry serwis proponuje zamienniki ? Jak chcesz kupic oryginalny pasek skontaktuj sie z Warszawskim dealerem mazdy
www.azauto.pl ( robią tez wysyłki )

Napisane:
22 sty 2010, 09:50
przez car-zone
Każdy szanujacy sie sklep z cześciami do japończyka powinien mieć w swojej ofercie te paski. Nie różnią się one od tych z serwisu. Tylko opakowanie jest inne i cena.

Napisane:
22 sty 2010, 09:58
przez Jaksa
car-zone napisał(a): Tylko opakowanie jest inne i cena.
Skąd ta wiedza ? Mam troche inne zdanie w temacie ale, kazdy kupuje co chce.

Napisane:
22 sty 2010, 10:00
przez car-zone
Mam porównanie.

Napisane:
22 sty 2010, 10:13
przez Jaksa
car-zone napisał(a):Mam porównanie
Wszystko jasne ( nie bedziemy sie droczyc ) przypominam tylko ze mowa jest o pasku klinowym w comprexie , ten niby taki sam w zamienniku ma inny wymiar (oryginał to 12,7x835 wazny jest jego klin ) to tak na marginesie .

Napisane:
22 sty 2010, 10:27
przez car-zone
Nie będziemy się droczyć. Reasumując. Bando jest dostepne poza ASO i sprawuje sie tak samo.

Napisane:
22 sty 2010, 10:46
przez Jaksa
car-zone napisał(a):Bando jest dostepne poza ASO i sprawuje sie tak samo
I niech tak zostanie .


Napisane:
22 sty 2010, 13:21
przez Tomcio1972
dobra wszystko ok Panowie spokojnie ... co do serwisu to może jest ok ale akuratnie nie mieli a nie chce mi się jeździć co chwilke po pasek
pewno niech to będzie koniec tematu wiemy ,że należy zadbać o zakup oryginalnego paska BANDO w serwisach mazdy i tyle .