Kontrolka paska rozrządu w COMPREKSIE
W GE Comprex jest na zegarach ( w szybce ) otworek w ktory trzeba włożyc np. wkład od długopisu...zrobi pstryk i kontrolka gasnie.....takie cudo
Jak była szafa cofana to nie zrobi pstryk i trzeba szafę wymontowac i wypierniczyc tę zarowkę . W benzynkach nie ma kontrolki ...bo i po co? bezkolizyjny motor.

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
nowa chodzi ok 140 tysiJACU626 napisał(a):A przy jakim przebiegu zaczyna świstać łożystko w turbinie bo w tej juz niezle jazgocze?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
pytanie do Jaksy – jeśli chodzi o tą kontrolke czerwoną od paska rozrz. obok zegarów dokł. obok ABS i rezerwy – taka czerwona
– mnie sie jeszce nie zaświeciła – ale pasek rozrządu był wymieniamy w serwisie ASO przy 100tyś. teraz ma 172tyś – lepiej żeby sie nie zapalała czy jak zapali to zbliża sie okres wymiany? fakt musze teraz wymienić i szykuje sie do Pana serwisu
ale wolałbym wiedzieć co z tą kontrolką 
Pozdrawiam
Slazat
- Od: 10 maja 2004, 19:19
- Posty: 53
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Mazda 626GE Comprex 94r.
Pasek wymieniasz co 100 tys . Jak masz 172 tysiące to zapali się przy 200 tys.slazat napisał(a):ale wolałbym wiedzieć co z tą kontrolką
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
w specyfikacjach jest zalecana wymiana co 60-70tyś km paska rozrz. – mój przebieg jest taki jak w/w i jest oryginalny – mam pojedzieć jeszcze tak do 200tyś.łącznie z zapaloną kontrolką czy lepiej wybrać sie niebawem do Pana serwisu – w sumie nie wiem czy to 100tyś nie jest ryzykowne,wolałbym nie przeginać – nigdzie indziej na pewno nie pojade na wymiane, ale wolałbym dostać od Pana ostateczną odpowiedź – mam zamiar ogólnie pojezdzić tym autem kilka lat i nie chciałbym niespodzianek.
Pytanie z innej beczki: jak wiadomo Comprex 2.0 ma 75KM – jeździ sie w miare dynamicznie – ale jesli kiedyś by mi sie zamarzyło przełożenie silnika 2.0TDI-wersja 101KM lub 110KM łącznie ze skrzynią, dałoby rade? jest takowa moźliwość i ile ok. mogłoby to kosztowac(np.u Pana) lub może jaki nowy Diesel pasuje do GE?
Dzieki za info Jaksa
Pytanie z innej beczki: jak wiadomo Comprex 2.0 ma 75KM – jeździ sie w miare dynamicznie – ale jesli kiedyś by mi sie zamarzyło przełożenie silnika 2.0TDI-wersja 101KM lub 110KM łącznie ze skrzynią, dałoby rade? jest takowa moźliwość i ile ok. mogłoby to kosztowac(np.u Pana) lub może jaki nowy Diesel pasuje do GE?
Dzieki za info Jaksa
Pozdrawiam
Slazat
- Od: 10 maja 2004, 19:19
- Posty: 53
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Mazda 626GE Comprex 94r.
slazat napisał(a): przełożenie silnika 2.0TDI-wersja 101KM lub 110KM
Ta jednostka jest lipna ( moim zdaniem ) pompy wtryskowe padają jak muchy a cena jest spora ( spręzarka to przy tym darmocha ) Radzę zostac przy comprexie......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To są dwa kolory kontrolki paska ? u mnie przy przekreconym kluczyku mam pomaranczowa kontrolke zapalona ale czerwonej nie mam ? Po odpaleniu silnika oczywiscie ona gasnie.
Drugie pytanie dotyczy tego mechanizmu Comprex. Wydaje mi sie ze pracuje sprawnie i nie chalasuje. Przebieg na liczniku to 139tys , ale diabel wie. Czyli jezeli bylby np 200 to ten mechanizm moze pracowac nadal sprawnie i cicho. Slysze (chyba) go podczas jazdy ale to taki raczej swistanie ciche przy przyspieszaniu.
A moze po prostu nie mam zarowki w tej czerwonej kontrolce – co o zgrozo oznacza ze wyciagano deske :–(
choc z drugiej strony jezeli takowa jest to tez moglabysie przepalic w co jednak nie chce mi sie wierzyc
Drugie pytanie dotyczy tego mechanizmu Comprex. Wydaje mi sie ze pracuje sprawnie i nie chalasuje. Przebieg na liczniku to 139tys , ale diabel wie. Czyli jezeli bylby np 200 to ten mechanizm moze pracowac nadal sprawnie i cicho. Slysze (chyba) go podczas jazdy ale to taki raczej swistanie ciche przy przyspieszaniu.
A moze po prostu nie mam zarowki w tej czerwonej kontrolce – co o zgrozo oznacza ze wyciagano deske :–(
choc z drugiej strony jezeli takowa jest to tez moglabysie przepalic w co jednak nie chce mi sie wierzyc
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
w specyfikacjach jest zalecana wymiana co 60-70tyś km paska rozrz. – mój przebieg jest taki jak w/w i jest oryginalny – mam pojedzieć jeszcze tak do 200tyś.łącznie z zapaloną kontrolką czy lepiej wybrać sie niebawem do Pana serwisu – w sumie nie wiem czy to 100tyś nie jest ryzykowne,wolałbym nie przeginać – nigdzie indziej na pewno nie pojade na wymiane, ale wolałbym dostać od Pana ostateczną odpowiedź – mam zamiar ogólnie pojezdzić tym autem kilka lat i nie chciałbym niespodzianek.
Jeśli możesz Panie Jarku to odpowiedź mi na te pytania.
Z góry wielkie dzięki
!
Jeśli możesz Panie Jarku to odpowiedź mi na te pytania.
Z góry wielkie dzięki

Pozdrawiam
Slazat
- Od: 10 maja 2004, 19:19
- Posty: 53
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Mazda 626GE Comprex 94r.
Wszystko zalezy od tego jaki pasek rozrządu ktoś zamontowal , jak oryginał to 100 tys. spokojnie ,jak zamiennik to raczej nie ryzykować tych paru złociszy.slazat napisał(a): mam pojedzieć jeszcze tak do 200tyś.łącznie z zapaloną kontrolką czy lepiej wybrać sie niebawem do Pana serwisu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):slazat napisał(a): przełożenie silnika 2.0TDI-wersja 101KM lub 110KM
Ta jednostka jest lipna ( moim zdaniem ) pompy wtryskowe padają jak muchy a cena jest spora ( spręzarka to przy tym darmocha ) Radzę zostac przy comprexie......
Jaka lipa??? Pompa jest świetna jak na te czasy kiedy ją robili a pada od cudownego polskiego paliwa i od gości którzy chcą przyoszczędić 5 groszy na litrze!!!!!
Takie mam zdanie....tomekrvf napisał(a):Jaka lipa?
A to jest juz inna para kaloszy.tomekrvf napisał(a):Pompa jest świetna jak na te czasy kiedy ją robili a pada od cudownego polskiego paliwa i od gości którzy chcą przyoszczędić 5 groszy na litrze!

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
witam wszystkich. mam taki problemik. po przejechaniu 200000 tys km w mojej mazdzie zapalila sie czerwona kontrolka (z prawej strony licznika) ktora pokazuje ze cos jest nie tak z paskiem rozrzadu. swieci sie ona do tej pory a przejechane od tamtego momentu jest jakies 400 km i nic sie nie dzieje. pasek wymieniany byl po 140000tys km. prosze o pomoc.
-
street33
Nie sadzę aby ten czujnik był uzależniony od przebiegu , raczej przetwarza jakiś sygnał mechaniczny np napiecie napinacza lub paska ... obawiam sie że powinienieś jak najszybciej rzus\cic okiem w to co sie dzieje w twoim rozrządzie...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...
Wszystko jest w liczniku co 100 zapala sie kontrolka są tam zwykłe zapadki ktore zwierają styki , dodam ze to tylko przypomnienie o wymianie paska – sama wymiana rozrządu nie zgasi kontrolki
.....moze kolega napisze dokładnie jakie ma nadwozie ( to istotna informacja do skasowania kontrolki ) GV czy GE
?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
zgrzes napisał(a):Z braku wiedzy odłączyłem tą kontrolkę bo nie wiedziałem jak się to kasuje. Zresztą dalej nie wiem.


Ostatnio edytowano 18 sie 2005, 22:20 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6