Cześć to ja Sylwek i moje kolejne problemy
Jak w opise , gdy auto osiągnie obroty 2tys. zaczyna sie dusić ,dławić hmm jak to nazwac może szarpie.Po redukcji na wyższy bieg obroty spadaja , po chwili kolejne szarpanie . Normalnie zacznie pracować jak turbina zacznie sie zalączać , wtedy aż do fotela przygniata i auto idzie jak burza (ale to jest SUPER wrażenie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
) No ale , poprzedni właściciel powiedział mi żebym sprawdził jeden element pod maska . Jako że jestem laikiem , wytlumacze gdzie znajduje sie element : po prawej nad bateria z trzema literkami (eeg,czy jakoś tak) do tej puszeczki dochodzi rurka od sprezarki. Podobno w wew. jest sprezynka i blaszka ktora powinna sie zamknąć jesli silniek osiaga ponad 2 tys. obr. Mam ja rozkrecic,przeczyscic,nasmarowac i niczego nie pogubic

Zrobie to , ale najpierw Wasza opinia mile widziana.
Pozdrawiam
"Są tylko 3 prawdziwe sporty: walki byków, alpinizm, automobilizm. Reszta to tylko gry..."