Strona 1 z 3

Wymiana/zmiana/swap silnika

PostNapisane: 5 lut 2007, 19:55
przez Sebas
Pyttanie za 1000 punktów czy silnik od 626 GD 2,0D da rade wcisnąć go do GE (bez zmiany skrzyni biegów) ???

PostNapisane: 6 lut 2007, 00:34
przez Sebas
Czy mi się zdaje czy nikt nie przerabiał tego tematu :(

PostNapisane: 9 lut 2007, 23:21
przez Redoo
moim zdaniem powinno hulac :D

PostNapisane: 9 lut 2007, 23:37
przez Sebas
Z tego co sprawdziłem to jest 99,9% szans nawet sprzęgło pasuje i mocowania są tesame ;)

Tak na marginesie gdyby ktoś chciał wymienić na taki silnik to trzeba uważać na pewien mankament od starszej madzi trzeba dostać silnik ze wspomaganiem w przeciwnym razie będą problemy ze wspomaganiem i wodą ;)

Jutro jade do wrocławia po silnik :D

PostNapisane: 9 lut 2007, 23:46
przez xANDy
Zakładam, że mówisz o GE w której był przedtem comprex, bo jesli nie – to taka przeróbka jest absolutnie nierealna z punktu widzenia łącznych kosztów (bo to wtedy nie tylko silnik).

PostNapisane: 10 lut 2007, 01:52
przez Sebas
Oczywiście że mówie o GE ;P

PostNapisane: 10 lut 2007, 15:34
przez xANDy
Sebas1236 napisał(a):Oczywiście że mówie o GE
xANDy napisał(a):mówisz o GE w której był przedtem comprex

??

PostNapisane: 11 lut 2007, 11:28
przez Sebas
Tak teraz będzie od GD 2.0D ;)

Czy silnik RF bedzie pasowac?

PostNapisane: 15 mar 2007, 22:26
przez Mazda626
Witam mam takie pytanie,dzis rozebrałem auto i okazało sie ze mam pekniecia na głowicy auto wogule nie chce palic,i mam okazje kupic silnik tyle ze bez comprexa jest to diesel 2.0 ten sam rocznik co moj tylko teraz nie wiem czy bedzie pasowac do skrzyni i czy nie trza bedzie przerabiac zawieszenia itp.

PostNapisane: 16 mar 2007, 21:06
przez nynuch76
Witam kup silnik reszta pasuje :) głowice ze zwykłego diesla też założysz do comprexa :)

PostNapisane: 16 mar 2007, 21:24
przez Jaksa
nynuch76 napisał(a):głowice ze zwykłego diesla też założysz do comprexa
.... z wałkiem od comprexa ..... :P

PostNapisane: 16 mar 2007, 21:39
przez Netto
Mazda626 napisał(a):...bez comprexa jest to diesel 2.0 ten sam rocznik co moj...

Czy to możliwe by równolegle produkowali silniki RF – CX i Diesla z modelu GD?

Mazda626 napisał(a):...czy bedzie pasowac do skrzyni i czy nie trza bedzie przerabiac zawieszenia itp

Pasować będzie skrzynia, zawieszenie też pasuje na pewno. Gorzej z pompą wtryskową, która nie pasuje. Zresztą o szczegóły pytaj Sebas'a1236 on robił to w swoim Comprex'ie. Ale wyobraź sobie jak będzie jeździł samochód o wadze prawie 1400kg z silnikiem dysponującym 60 KM.

PostNapisane: 16 mar 2007, 22:15
przez Jaksa
Netto napisał(a):Czy to możliwe by równolegle produkowali silniki RF – CX i Diesla z modelu GD
Mozliwe, taki zmodernizowany wolnossący był w GV ( kombi ) szort blok był identyczny jak RF-CX w GE , roznil sie pompą wtryskową no i głowicą ( optycznie to widać )
Netto napisał(a):Ale wyobraź sobie jak będzie jeździł samochód o wadze prawie 1400kg z silnikiem dysponującym 60 KM.
Miałem mozliwosc przejechac sie typowym RF-CX bez sprezarki ......dramat.

PostNapisane: 17 mar 2007, 01:31
przez Mazda626
dzieki ale mam do kupienia sama głowice do comprexa raczej wezme sama głowice niz silnik
dzis czytałem gazete i niespodzianka sie trafiła :D

PostNapisane: 17 mar 2007, 15:06
przez Sebas
Najpierw oddaj ją do wyrzażania ;)

PostNapisane: 17 mar 2007, 17:56
przez xANDy
Sebas1236 napisał(a):wyrzażania
pOlska jenzyk tródna jenzyk – wyżarzania
Popraw....

PostNapisane: 17 mar 2007, 18:55
przez Jaksa
xANDy napisał(a):wyżarzania
Prosciej chyba napisac " sprawdzić cisnieniowo " <lol>

PostNapisane: 17 mar 2007, 22:23
przez Sebas
<fuck_u> Po pierwsze jestem po 24 godzinach w pracy czyli wtedy nie spałem od 31 godzin :P a teraz jestem pijany <piwo>

PostNapisane: 17 mar 2007, 22:25
przez Jaksa
Sebas1236 napisał(a):od 31 godzin
To wiele tłumaczy :)

PostNapisane: 18 mar 2007, 13:40
przez Sebas
Netto napisał(a):Gorzej z pompą wtryskową, która nie pasuje. Zresztą o szczegóły pytaj Sebas'a1236 on robił to w swoim Comprex'ie


Pompa wtryskowa pasuje tylko że trzeba ją ustawić na stole, przestawić odpowiednio zapłon noi oczywiście zmienić weryski(koszt w serwisie bosch-a około 150zł)
przy zmianie silnika: Trzeba przerobić wydech i są niewielkie zmiany w elektryce

Netto napisał(a):Ale wyobraź sobie jak będzie jeździł samochód o wadze prawie 1400kg z silnikiem dysponującym 60 KM.

Nie prawda nie jest aż taki słaby z pompą od comprex-a wzrasta (niewiele około 2-5 kucy)moc
dzisiaj wygarłem mojej 150km/h i jeszcze ciągła ;)

Sebas1236 napisał(a):nie spałem od 31 godzin

Pomyłka od 33 (o 5 wstałem) hahaha

Jaksa napisał(a):To wiele tłumaczy usmiech


Wiem <lol>