Wymiana/zmiana/swap silnika

Pyttanie za 1000 punktów czy silnik od 626 GD 2,0D da rade wcisnąć go do GE (bez zmiany skrzyni biegów)
?
Sebas1236 napisał(a):Oczywiście że mówie o GE
xANDy napisał(a):mówisz o GE w której był przedtem comprex
.... z wałkiem od comprexa .....nynuch76 napisał(a):głowice ze zwykłego diesla też założysz do comprexa
Mazda626 napisał(a):...bez comprexa jest to diesel 2.0 ten sam rocznik co moj...
Mazda626 napisał(a):...czy bedzie pasowac do skrzyni i czy nie trza bedzie przerabiac zawieszenia itp
Mozliwe, taki zmodernizowany wolnossący był w GV ( kombi ) szort blok był identyczny jak RF-CX w GE , roznil sie pompą wtryskową no i głowicą ( optycznie to widać )Netto napisał(a):Czy to możliwe by równolegle produkowali silniki RF – CX i Diesla z modelu GD
Miałem mozliwosc przejechac sie typowym RF-CX bez sprezarki ......dramat.Netto napisał(a):Ale wyobraź sobie jak będzie jeździł samochód o wadze prawie 1400kg z silnikiem dysponującym 60 KM.
pOlska jenzyk tródna jenzyk – wyżarzaniaSebas1236 napisał(a):wyrzażania
Prosciej chyba napisac " sprawdzić cisnieniowo "xANDy napisał(a):wyżarzania
To wiele tłumaczySebas1236 napisał(a):od 31 godzin
Netto napisał(a):Gorzej z pompą wtryskową, która nie pasuje. Zresztą o szczegóły pytaj Sebas'a1236 on robił to w swoim Comprex'ie
Netto napisał(a):Ale wyobraź sobie jak będzie jeździł samochód o wadze prawie 1400kg z silnikiem dysponującym 60 KM.
Sebas1236 napisał(a):nie spałem od 31 godzin
Jaksa napisał(a):To wiele tłumaczy usmiech