Netto napisał(a):Sebas1236 napisał(a):To wole dodać tysiaka i kupić silnik

Po co marnować 1000zł jeżeli pękła Ci tylko głowica. Nie wiem jak wygłąda ogólny stan Twojego silnika ale jak nie jest zły, to po co go wymieniać w całości, zresztą jak zauważył Marek
Problem polega na tym,ze brak jest speców do spawania aluminium a tym samym głowic.Aluminium można spawać na zimno,ale głowica powinna być nagrzana w kotlinie np. do 150stC i dopiero wtedy spawana.Po spawaniu znowu do kotlinki i studzona powoli do normalnej temperatury

Inaczej powstają napreżenia, o których mówił Jaksa i taki spawik pęka znowu.Teraz policzmy: spawanie 400,uszczelka około 300,planowanie kolo 100-150 robocizna-nie wiem.Po czym za jakiś czas znowu MOŻE nam walić w układ chłodzenia i znowu ta sama robota bo pan np. Kazio nie nagrzał głowicy przed spawaniem,bo mu się nie chciało.Fakt że używka kosztuje 1000-1500,ale kazdy sam może zdecydować co mu się bardziej opłaca.I to co napisał Netto do Sebasa: kup nową chłonicę, termostat itp.Słuszna uwaga.Głowica naprawiona,to po co zajmować się resztą.Tak robi spora część użytkowników aut.Błąd,skutki usunięte ale przyczyny nie.Nasze Mazdy mają trochę latek,często gęsto kupione za nieduże pieniądze i jak słyszymy ile ma kosztować naprawa, to łapiemy się za portfel

Ale zdrugiej strony jak się jest fanatykiem Mazdy,to nie warto podcierać

szkłem
