Strona 1 z 2

Remont silnika – Comprex

PostNapisane: 27 gru 2006, 18:23
przez Sebas
Nie wcisłem dokońca miarki oleju i odpalam patrze a tu kopci przygazowałem to olej zaczoł lecieć więc zdiołem korek wlewu i wszystko jasne ma przedmuchy na pierścieniach :(

Teraz prożba ktoś ma schemat budowy silnika (madzi 2,0 td coomprex 1995r)
Zgóry dziękuje !!!!!
(podobnego tematu jakoś nie znalazłem. Albo szukać nie umiem)

PostNapisane: 27 gru 2006, 19:49
przez Jaksa
Sebas1236 napisał(a):ma przedmuchy na pierścieniach
Pierscienie pierscieniami , w RF-CX winę ponosi owal cylindra. Jak chcesz to dobrze zrobic musisz wymontowac silnik i zrobic szlify ( same pierscienie nic nie pomogą )
Sebas1236 napisał(a):Teraz prożba ktoś ma schemat budowy silnika
Co Tobie da schemat ? ( silnik jak silnik :P )

PostNapisane: 27 gru 2006, 22:05
przez Sebas
Nieraz sie przydaje schemacik ;P
No to mnie pocieszyłeś :( Coś mi się wydaje że to mnie zrani :(

PostNapisane: 27 gru 2006, 22:14
przez JACU626
Nowe pierscienie i giełda :D

PostNapisane: 27 gru 2006, 22:28
przez Jaksa
JACU626 napisał(a):Nowe pierscienie i giełda
O !!! <lol> To jest tani ruch .....

PostNapisane: 28 gru 2006, 14:24
przez Tommy_007
Swoją drogą Sebas1236 za ile wcisnęli Ci tego Comprexa ??
Bo widzę że masz go dopiero kilka dni, a problemów będzie sporo :|

PostNapisane: 28 gru 2006, 15:32
przez JACU626
To optymistycznie :D u mnie taki dymek leciał przez 200 tkm jak kupiłem nie wiem ile wczesniej tak leciał to nie wiem :P

PostNapisane: 28 gru 2006, 18:31
przez Sebas
Dostałem ją za 6000zł i mam zamiar zrobić szlif!! Dlatego przydał by się schemacik i dokładne dane techniczne niestety nie moge dostać książki od komprexa :(

PostNapisane: 28 gru 2006, 22:39
przez JACU626
Jaki schemat SEBA?? jak rozbierał bedziesz to patrzysz gdzie co było i tam z powrotem to zakręcasz :D jak sie boisz że zapomnisz to robisz fotki i po fotkach składasz <lol> . Moze to śmieszne ale jak paska rozbierałem to tak robiłem tyle tam wtyczek wężyków że zamiast przy podłączaniu sie zastanawiać co gdzie to laptopa na dach i w godzine popodłączałem wszystko :P . CO do czesci to wejdz na www.intercars.com.pl lub www.moto.sklep.pl i poznasz ceny czesci nadwymiary itp.

PostNapisane: 28 gru 2006, 22:49
przez Jaksa
Do Comprexa proponuje kupic tu www.hipol.com.pl ( dobre i sprawdzone czesci )

PostNapisane: 28 gru 2006, 23:01
przez Sebas
Dzia przynajmniej wiem na czym stoje :)

PostNapisane: 31 gru 2006, 02:29
przez fachura
witam wstępnie trzeba rozłożyć silnik na czesci pierwsze ja proponuje jeżeli tłoki są ok zrobić tulejowanie do starych tłoków załozyc nowe pierśćienie nominalme i zrobic kompeksową naprawę głowicy i cały zestaw uszczelek dlaczego mówie o tulejowaniu na starych tłokach a temu że jeżeli te stare tłoki niesą popenkane i nie maja sladów zatarcia to lepiej zostawić orginalne niz masz kupic tłoki nad wymiarowe i robić szlif dlaczego? tłoki nad wymiarowe akurat do tego modelu auta są bardzo słabej jakośći krutko mówiąc chinszczyzna a zatem zrobisz jak uważasz pozdrawiam fachura.

PostNapisane: 31 gru 2006, 13:26
przez Sebas
fachura Właśnie mam taki zamiar Już wszystko mam załatwione z znajomym który się zajmuje remątami silników (on odwozi pod poznań silniki do szlifierza a z tego co wiem to on robi bardzo dobrze)
Jeszcze pytanie czy nie są tylko pierścienie zapieczone ;)
Wyniesie mnie to od 600 do 1500zł :)

PostNapisane: 31 gru 2006, 13:34
przez Jaksa
Sebas1236 napisał(a):Jeszcze pytanie czy nie są tylko pierścienie zapieczone
Nie w dieslu.......prawdopodobnie jest spory owal na cylindrach i stąd te problemy , producent dopuszcza 15 setek owalu na cylindrach , jak bedzie wiecej to szlif albo tuleje pod stare tłoki o ile będa dobre.

PostNapisane: 31 gru 2006, 15:31
przez Sebas
Mi się wydaje że, ona była przegrzana!!! Dlaczego tak myśle Ktoś wymontował termostat i jest nie orginalny wąż od termostatu do chłodnicy

Poza tym ona chyba jeździła na taksówce :(

PostNapisane: 14 lut 2007, 17:57
przez Netto
sebas1236 napisał(a):przygazowałem to olej zaczoł lecieć

Czy przy przegazowaniu plucie olejem przez otwór bagnetu (bez kopcenia) nie jest normale? Przecież przy dużych prędkościach obrotowych wału olej jest rozchlapywany jak szalony.

sebas1236 napisał(a):zdiołem korek wlewu i wszystko jasne ma przedmuchy na pierścieniach

Zamiast przez odmę dymi przez korek oleju. Mam rację czy się mylę? Może ktoś się wypowiedzieć.

PostNapisane: 14 lut 2007, 18:18
przez Sebas
Zamiast przez odmę dymi przez korek oleju

Przez odmę rówiież :P

PostNapisane: 14 lut 2007, 19:00
przez Netto
Przez odmę będzie zawsze lekko dymić, choćby pary oleju. A że w comprex'ie odma idzie na glebę to wszystko ładnie widać. Jak dymi z odmy/korka oleju na zimnym silniku to wtedy są przedumchy na 100%.

PostNapisane: 20 lut 2007, 20:32
przez Sebas
A że w comprex'ie odma idzie na glebę to wszystko ładnie widać. Jak dymi z odmy/korka oleju na zimnym silniku to wtedy są przedumchy na 100%.

Ta tylko miarke sam mi wywalał <lol> (chyba jej nie lubił)

PostNapisane: 19 kwi 2007, 22:32
przez yetimar
witam robiłem remoncik silnika jak by co opisałem wszystko w poście BIAŁY DYM Z RURY dla zainteresowanych w 3tys się zamknąłem