Problem z przewodem Intercooler=>turbina (nieszczelny)
Witam,
no własnie – jest problem z nieszczelnością tego przewodu – skutek od 2000obr/min nie ciągnie tak jak powinien.
Co zrobić?
A. kupić nówkę sztukę w ASO (za xxxx pieniędzy?)
B. szukać używki (choć na razie nigdziei nie znalazłem – ponoć chodliwe)
C. Jest szansa podpasować od czegoś innego?
D. Zalepić czymś tą pękniętą.
Comprex`owcy do tablicy!
z góry dzięki

no własnie – jest problem z nieszczelnością tego przewodu – skutek od 2000obr/min nie ciągnie tak jak powinien.
Co zrobić?
A. kupić nówkę sztukę w ASO (za xxxx pieniędzy?)
B. szukać używki (choć na razie nigdziei nie znalazłem – ponoć chodliwe)
C. Jest szansa podpasować od czegoś innego?
D. Zalepić czymś tą pękniętą.
Comprex`owcy do tablicy!
z góry dzięki
) – czyli takie pierścienie,które umożliwiają tej rurze pracę podczas dawania gazu.

. Może to przez to, że młody jestem, ale jakoś mi się nie chce wierzyć.
. Przeciez byly 626 Combi na bazie modelu GD,produkowane bodaj do 95 96roku. I mialy motory 2.0i 8v 90PS oraz wlasnie Comprexa z 626GE. Chce sie tylko upewnic czy to ten sam jak w GE (jestem pewien na95% ze to idento).