Problem jest tam z dostępem – naprawdę ciężko tam wepchnąć łapy a jakichś ogromnych nie mam – nie mam pojęcia jak czasem mechanicy sobie z tym radzą.
Próbowałem z dokręceniem (tam są dwie na klucz 10), udało się dokręcić śrubkę tę praktycznie niewidoczną od strony kierowcy (nasadka, przedłużka i poprzeczka). Przed drugą jest wiązka która skutecznie uniemożliwia złożenie jakiegokolwiek klucza (tak aby dało się śrubkę ruszyć) . Chyba da się taka elastyczną przedłużką bo przegubowy jest za duży. I niestety brakło mi narzędzi. Dokręcenie jednej śrubki nie pomogło – nadal kapie.
I teraz 2 pytania:
1. Czy jest jakiś konkretny klucz, którym łatwo da się to odkręcić? – bo najprościej będzie go kupić.
2. Czy samo dokręcanie nie ma sensu i oring o którym pisze
biniloluk trzeba jednak wymienić? – tu znowu kwestia klucza.
Zakładam, że będzie to wariant 2 – kupienie oringa to nie problem, pytanie czym tę jedną nieszczęsną śrubkę odkręcić...?
PS.
biniloluk – dzięki za numer części i namiary na sklepy...
PS_2.
Opisałem co zauważyłem nie z nudów tylko dlatego, że może komuś się to przyda, bez odpowiedniej 10-ki nie ma sensu się za to brać (no chyba, że pompa jest wyjęta).