Możliwość zaturbienia comprex'a na fabrycznych gratach?

Na wstępie witam wszystkich użytkowników, którzy wezmą udział w dyskusji.
Czy da się zamontować turbinę zamiast sprężarki comprex w silniku RF-CX, używając fabrycznych podzespołów?
http://www.youtube.com/watch?v=GTx1AJxA ... re=related
Tak, jest to możliwe i to stosunkowo niewielkim kosztem i to w dodatku na częściach fabrycznych. Fabrycznie uturbione RF-y montowano w Suzuki Grand Vitara 2.0 td, KIA Sportage i Retona 2.0 td. w tym celu konieczne jest uzbrojenie słupka RF-CX w niektóre części osprzętu z silników wyżej wymienionych aut. Wszystko pasuje P&P, z powodzeniem można to wykonać samodzielnie. W tym celu należy zaopatrzyć się w kolektor wydechowy wraz z turbiną HT-10, przewodami olejowymi. Trzeba także wykonać spływ oleju z turbiny, poprzez wspawanie do miski olejowej króćca lub jej wymianę. Po czym składamy wszystko do kupy i śmigamy bezawaryjnym turbodieslem.
Proste.
Czy da się zamontować turbinę zamiast sprężarki comprex w silniku RF-CX, używając fabrycznych podzespołów?
http://www.youtube.com/watch?v=GTx1AJxA ... re=related
Tak, jest to możliwe i to stosunkowo niewielkim kosztem i to w dodatku na częściach fabrycznych. Fabrycznie uturbione RF-y montowano w Suzuki Grand Vitara 2.0 td, KIA Sportage i Retona 2.0 td. w tym celu konieczne jest uzbrojenie słupka RF-CX w niektóre części osprzętu z silników wyżej wymienionych aut. Wszystko pasuje P&P, z powodzeniem można to wykonać samodzielnie. W tym celu należy zaopatrzyć się w kolektor wydechowy wraz z turbiną HT-10, przewodami olejowymi. Trzeba także wykonać spływ oleju z turbiny, poprzez wspawanie do miski olejowej króćca lub jej wymianę. Po czym składamy wszystko do kupy i śmigamy bezawaryjnym turbodieslem.
Proste.