Wtryski- Wykręcanie, wkręcanie(jaka firma)
Strona 1 z 1
Mam pytanko, czy trudno jest wykręcić wtryski? wszystkie 4? chce je oddać do sprawdzenia i powiedziano że lepiej i szybciej i taniej będzie jak sam wykręcę je.. I jeszcze jedno..wszedzie pytaja o firme wtryskiwaczy a ja nie wiem co odp..bo sam nie wiem jakiej firmy są wiecie może ? aha i na 4 wtrysku (od lewej 4) dochodzi czarny przewodzik.. od czego on jest?
i czy np. po wykeceniu świec widziałem 2 jakby mokre i bardzo okopcone byly a 2 suchutkie ladne. auto kopci jak lokomotywa przy wcisnieciu gazu prawie ze do dechy.. czy te świece oznaczaja ze właśnie te wtryski leja ?
i czy np. po wykeceniu świec widziałem 2 jakby mokre i bardzo okopcone byly a 2 suchutkie ladne. auto kopci jak lokomotywa przy wcisnieciu gazu prawie ze do dechy.. czy te świece oznaczaja ze właśnie te wtryski leja ?
Ostatnio edytowano 25 lut 2011, 07:19 przez Marko91, łącznie edytowano 1 raz
Popraw temat na zgodny z regulaminem
24 godziny 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Witam,pilnie potrzebuję informacji o cisnieniu jakie powinno byc na wtryskach.Piszcie jakie macie,mieliscie cisnienie lub tez jakie powinno byc.Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi.Na moich wtryskach jest wybite 163 i nie wiem czy to oznaczenie cisnienia czy znaczy to cos innego.Co sie stac moze jak cisnienie bedzie za male lub za duze? Pomozcie koledzy
- Od: 17 gru 2017, 00:01
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GV 2.0 benzyna+lpg 1997r.
Biniloluk,dziekuje Ci za odpowiedz,choc troche jest spozniona.Poniewaz nie bylo odzewu na moje zapytanie,a potrzebowalem tej odpowiedzi pilnie znajomy ustawil mi cisnienie na 160 bar.Mialem swoje 4 wtryski z auta plus 4 kupione na allegro.Te 8 wtryskiwaczy pokazywalo cisnienie od 130 do 180 bar.Wiec spory rozrzut.Trzy sposrod osmiu wtryskow laly wiec mam piec dobrych i kazdy z nich jest wyregulowany na 160.Spalanie sie nie zmniejszylo,nadal pali ok 10 l/100 km,moze troche mniej kopci na czarno.Czy zbyt wysokie cisnienie ma wplyw na spalanie?Ogolnie mam mase problemow z tym autem,ale chce doprowadzic narazie uklad paliwowy do porzadku a potem bede szukal dalszych odpowiedzi
.Czekam na jakikolwiek sensowny odzew z Waszej strony koledzy
.Czekam na jakikolwiek sensowny odzew z Waszej strony koledzy
- Od: 17 gru 2017, 00:01
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GV 2.0 benzyna+lpg 1997r.
Masz o 20% wyższe ciśnienie na wtryskach od zalecanego przez Binioluka – myślę,że może to mieć wpływ na spalanie.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Dzieki Muunek,wiec ustawie cisnienie na ok 130 barow.Moze uda mi sie zmniejszyc przez to spalanie bo przy takim przepale mysle coraz czesciej ze taniej bedzie uzytkowac benzyne.Nie dosc ze tansza to i mniej pali na 100 km przy jezdzie emeryt style.Muunek,widze ze mieszkasz dosc niedaleko ode mnie i masz spora wiedze na temat comprexa,Moze umowilibysmy sie na jakis termin i wzialbys moja madzie pod lupe i zobaczyl co ja boli i dlaczego
- Od: 17 gru 2017, 00:01
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GV 2.0 benzyna+lpg 1997r.
masz spora wiedzę na temat comprexa
Ojojoj jak miło czytać takie słowa...
Ja z chęcią się spotkam ale niechętnie wyjeżdżam
Sporadycznie bywam w Głogowie średnio co ok 6 m-cy w związku z wykonywaną pracą – moglibyśmy się więc spotkać ale dopiero na wiosnę (no chyba,ze byłby jakiś awaryjny wyjazd)
Co do mojej wiedzy, to w większości przypadków są to informacje zaczerpnięte z forum, a reszta, to po prostu przypuszczenia i próby logicznego wyjaśnienia problemów.
Z powodu ciągłych problemów z pieniążkami stosuję pakiet oszczędnościowy i jeśli mogę, to omijam kosztowne naprawy warsztatowe.
Dodatkowo mam ssanie poznawcze, głód wiedzy i niedosyt informacji na tematy nietypowe – silniki naszych mazd do typowych nie należą.
Tak czy siak z chęcią obejrzałbym inne auto z TURBOCOMPREXDOPALACZEM dla porównania z własnym.
A co do spalania – czy układ hamulcowy masz sprawny? może zaciski trzebaby było zregenerować?
A co do wtrysków i pompy, to mógłbyś zrobić kilka zdjęć z demontażu i montażu i wykonać mały "tutoriał" na forum. Takich informacji nigdy zbyt wiele – sam z chęcią poczytałbym jak wykręca się wtryski lub świece żarowe – jeszcze tego tematu nie przerabiałem..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
nie wiem jak z wtryskami ale z swiecami zarowymi to trzeba delikatnie zeby sie nie urwaly bo moga byc zapieczone.ja swoje zalalem wd40 i za dwa dni wykrecalem . trzeba wykrecac na cieplym silniku to latwiej ida .wykrecilem cztery i zadnej nie urwalem.
- Od: 18 maja 2011, 21:54
- Posty: 50
- Skąd: Sierpc
- Auto: MAZDA 626GE NO COMPREX 1994
trzeba wykrecac na cieplym silniku to latwiej ida
Dałbym sobie jajko obciąć,że powinno się wykręcać na zimnym...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Pamiętam że jak kupiłem klucz do odkręcania swiec zapłonowych to było tam napisane że swiece należy odkrecać i zakręcać wyłacznie na zimnym silniku, bądz w temperaturze umożliwiającej dotykanie silnika reką.
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
należy odkrecać i zakręcać wyłacznie na zimnym silniku
Uff.. Jajko odratowane..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Witam ponownie,Muunek dobry pomysl z ta fotorelacja.Mowisz i masz
Potrzebne narzedzia
klucz oczkowy 8
klucz plaski 17
klucz oczkowy 19
klucz nasadowy do wykrecania wtryskow 24/27 ewentualnie oczkowy 27
fajka na klucz nasadowy
przedluzka typu rurka
http://img3.imageshack.us/img3/7849/zdj ... ung016.jpg
kluczykiem 8 rozkrecamy obejmy laczace przewody wtryskowe
http://img641.imageshack.us/img641/4652 ... ung020.jpg
bierzemy nastepnie plaska 17 i odkrecamy przewody od wtryskow
http://img838.imageshack.us/img838/5711 ... ung022.jpg
odginamy troche przewody wkladamy oczkowa 19 i odkrecamy nakretki mocujace przelew.Tutaj polecam klucz ustawic tak aby cala powierzchnia przylegal do nakretki gdyz jest ona zbyt niska i wykonana z jakiejs plasteliny co powoduje ze z szesciokata robi sie owal.Wtedy pozostaje nam cala gama kluczy skrecanych typu szwed,zabka itp.Najlepiej ustawic rowno klucz i energicznie w niego uderzyc dlonia.
http://img838.imageshack.us/img838/5711 ... ung022.jpg
odpinamy wezyk paliwowy od przelewu i wyciagamy go z wtryskow.
http://img12.imageshack.us/img12/4224/z ... ung001.jpg
Nakladamy klucz nasadowy na wtrysk (lub,jak nie mamy oczkowe 27),bierzemy przedluzke i wykrecamy wtrysk.Robie to troche brutalnie bo odginam przewody wtryskowe.Mozna je poluzowac z drugiej strony ale trudno jest tam dojsc kluczem wiec sobie odpuscilem
http://img80.imageshack.us/img80/6628/z ... ung007.jpg
mamy go
http://img4.imageshack.us/img4/6966/zdj ... 0.jpg/Przy odkrecaniu wtryskiwaczy warto sie zaopatrzyc w nowe miedziane podkladki widoczne na zdjeciu.Wymiary podkladki to fi 21,5x15x2
Wkrecanie przebiega w odwrotnej kolejnosci.tylko bardzo wazne.Zanim dokrecimy porzewody paliwowe do wtryskow nalezy odpowietrzyc uklad paliwowy bo mozemy wyladowac akumulator.Robimy to tak ze skrecamy lekko przewody z wtryskiem,krecimy ze 2,3 razy rozrusznikiem i jak zobaczymy wyplywajace paliwo dokrecamy nakretki.Potem cieszymy sie (jesli zrobilismy wtryski) mniejszym spalaniem,mniejszym kopceniem,wieksza elastycznoscia silnika
Na Nowy Rok zycze uzytkownikom mazd bezawaryjnosci i szerokosci
Potrzebne narzedzia
klucz oczkowy 8
klucz plaski 17
klucz oczkowy 19
klucz nasadowy do wykrecania wtryskow 24/27 ewentualnie oczkowy 27
fajka na klucz nasadowy
przedluzka typu rurka
http://img3.imageshack.us/img3/7849/zdj ... ung016.jpg
kluczykiem 8 rozkrecamy obejmy laczace przewody wtryskowe
http://img641.imageshack.us/img641/4652 ... ung020.jpg
bierzemy nastepnie plaska 17 i odkrecamy przewody od wtryskow
http://img838.imageshack.us/img838/5711 ... ung022.jpg
odginamy troche przewody wkladamy oczkowa 19 i odkrecamy nakretki mocujace przelew.Tutaj polecam klucz ustawic tak aby cala powierzchnia przylegal do nakretki gdyz jest ona zbyt niska i wykonana z jakiejs plasteliny co powoduje ze z szesciokata robi sie owal.Wtedy pozostaje nam cala gama kluczy skrecanych typu szwed,zabka itp.Najlepiej ustawic rowno klucz i energicznie w niego uderzyc dlonia.
http://img838.imageshack.us/img838/5711 ... ung022.jpg
odpinamy wezyk paliwowy od przelewu i wyciagamy go z wtryskow.
http://img12.imageshack.us/img12/4224/z ... ung001.jpg
Nakladamy klucz nasadowy na wtrysk (lub,jak nie mamy oczkowe 27),bierzemy przedluzke i wykrecamy wtrysk.Robie to troche brutalnie bo odginam przewody wtryskowe.Mozna je poluzowac z drugiej strony ale trudno jest tam dojsc kluczem wiec sobie odpuscilem
http://img80.imageshack.us/img80/6628/z ... ung007.jpg
mamy go
http://img4.imageshack.us/img4/6966/zdj ... 0.jpg/Przy odkrecaniu wtryskiwaczy warto sie zaopatrzyc w nowe miedziane podkladki widoczne na zdjeciu.Wymiary podkladki to fi 21,5x15x2
Wkrecanie przebiega w odwrotnej kolejnosci.tylko bardzo wazne.Zanim dokrecimy porzewody paliwowe do wtryskow nalezy odpowietrzyc uklad paliwowy bo mozemy wyladowac akumulator.Robimy to tak ze skrecamy lekko przewody z wtryskiem,krecimy ze 2,3 razy rozrusznikiem i jak zobaczymy wyplywajace paliwo dokrecamy nakretki.Potem cieszymy sie (jesli zrobilismy wtryski) mniejszym spalaniem,mniejszym kopceniem,wieksza elastycznoscia silnika
Na Nowy Rok zycze uzytkownikom mazd bezawaryjnosci i szerokosci
- Od: 17 gru 2017, 00:01
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GV 2.0 benzyna+lpg 1997r.
Ostatnie zdjecie cos sknocilem.Oto one
http://img4.imageshack.us/img4/6966/zdj ... ung010.jpg
Ogolnie cos mi nie wyszlo,nie doczytalem albo cos bo zamiast zdjec sa linki.Coz,czlowiek widac uczy sie cale zycie
http://img4.imageshack.us/img4/6966/zdj ... ung010.jpg
Ogolnie cos mi nie wyszlo,nie doczytalem albo cos bo zamiast zdjec sa linki.Coz,czlowiek widac uczy sie cale zycie
- Od: 17 gru 2017, 00:01
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GV 2.0 benzyna+lpg 1997r.
Czwarte zdjecie tez pomylilem.Oto one
http://img7.imageshack.us/img7/4430/zdj ... ung024.jpg
Wiem ze nie pisze sie postow pod postem ale naprawiam swoj blad
http://img7.imageshack.us/img7/4430/zdj ... ung024.jpg
Wiem ze nie pisze sie postow pod postem ale naprawiam swoj blad
- Od: 17 gru 2017, 00:01
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GV 2.0 benzyna+lpg 1997r.
Noo fajnie, fajnie. Moze ktoś pomorze zdjęcia w całości wstawić?...
Do Siego Roku
Do Siego Roku
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6