Strona 1 z 1

Peknieta glowica ?

PostNapisane: 11 maja 2005, 15:42
przez Dany
Ucieka mi plyn chlodniczy a nie widze wycieku :( Podejrzewam ze to peknieta glowica :(. Mam w zwiazku z tym pytanie, kto ma do sprzedania glowice i za ile? I gdzie najlepiej to zrobic gdzies w okolicach lodzi?
Dzieki za odpowiedzi.

PostNapisane: 11 maja 2005, 17:55
przez JKAUTO
MAZDA 2,0D RF7 87> GŁOWICA UżYWANA
983,76 PLN 1.200,19 PLN

Pozdrawiam

J.K AUTO
Warszawa Ul. Wołoska 52 pawilon 20
Telefon:856 – 70 – 00 Fax: 856 – 70 – 70
Tel. komórkowy: 693-848-506
www.jkauto.prv.pl
j.k.auto@interia.pl

PostNapisane: 11 maja 2005, 20:10
przez waldii
Kolego,wymien uszczelke pod glowica i po klopocie.Glowica raczej nie peka,chyba ze w KAMAZIE :D

PostNapisane: 11 maja 2005, 21:01
przez geriavid
Dany,
No co Ty z tą głowicą ? A nie jest to przeciek na pompie wodnej – bardzo częsta usterka w silnikach Mazdy,
zwłaszcza KL. Zresztą to łatwo chyba ustalić.
Pozdrawiam

PostNapisane: 11 maja 2005, 21:46
przez roberti
Mam taka głowice sprawna z wałkiem i kolektorami. Chce za nia 750 zł
tel 75 72 43043
Pozdrawiam

PostNapisane: 11 maja 2005, 23:15
przez Jaksa
waldii napisał(a):Glowica raczej nie peka,chyba ze w KAMAZIE
Jak nie jak tak. :P

PostNapisane: 12 maja 2005, 07:45
przez JACU626
Widze że wypowiedzi poprzedników bardzo dużo wniosły do zapytania kolegi ....

Więc po kolei
Głowice w mazdzie pękaja i to jest fakt niezaprzeczalny, masz dwa wyjścia; kupno uzywanej lub spawanie tej.
Pierwsza opcja poza kosztami wydaje sie najrozsądniejsza ale nie masz pewności jaka glowicę i w jakim stanie kupujesz. Przed kupnem zażyczyłbym sobie sprawdzenie szczelności na koszt sprzedającego to koszt około 50 zł. Przed jej założeniem i tak musisz zrównać w niej płaszczyzne to następne 50 zl.
Druga opcja czyli spawanie jeżeli się da wykonac wiąże sie z kosztami podanymi wyżej plus spawanie od 100 do 300 zł,
Stałe koszta które ponieść musisz min dla nie zwiększania wydatków na przyszłośc to.
Uszczelka dekla i uszczelniacze zaworowe to koszt ok 40-50 zł.
Dodatkowo koszt uszczelki pod głowice w zależności od firmy to 100 – 200 zł. Pozostaje jeszcze kwestia robocizny która kształtuje się na poziomie 200 – 250 zł. Jeżeli dojdzie docieranie zaworów i ich ustawienie to kolejny koszt od 50-100 zl jednak należy to zrobić.
To by były koszta jakie pzewiduję że rozwiążą twój problem.
Co do spawanie to ja osobiście jezdze na pospawanej glowicy mam przejechane 137 tkm pekniecie pomiędzy zaworami na pierwszym cylindrze i ie pekło w tym miejsu. Głowica pękła znów ale przy śrubie dokręcającej na zewnątrz przy czwartym cylindrze, ja osobiście wolałem swoją pospawać i mieć pewność że jest 100 % sprawna.
Różnica w wydatkach to koszt spawania max 350 zł lub kupno używki za 750 do 1200 zł pytanie czy dostaniesz na nia gwarancje??
Warsztatów w łodzi nie znam jak byś sie zdecydowal na kowali :P z Sandomierza to daj znać na pw.

pozdrawiam
JACU

PostNapisane: 14 maja 2005, 21:00
przez Dany
Dzieki za wszystkie komentarze. Trzeba bedzie sie zajac tym w najblizszym czasie zanim walnie do konca.

PostNapisane: 14 maja 2005, 22:46
przez P0L4K
po I http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=6724 <czytaj>
po II

Dany napisał(a):Ucieka mi plyn chlodniczy a nie widze wycieku Podejrzewam ze to peknieta glowica . Mam w zwiazku z tym pytanie, kto ma do sprzedania glowice i za ile? I gdzie najlepiej to zrobic gdzies w okolicach lodzi?
Dzieki za odpowiedzi.

jak na moj gust to powinno byc w "Kupie"