Problem z odpalaniem na mrozie. Rozwiązanie na str.1, foto s

Postprzez navroth » 30 sty 2006, 11:20

O tu jest ten filterek :
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez Tommy_007 » 30 sty 2006, 11:32

navroth jak masz możliwość to walnij fotkę tego małego filterka. Może komuś się jeszcze przyda ta informacja.
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)

Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2005, 20:21
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r

Postprzez Jaksa » 30 sty 2006, 11:43

navroth napisał(a):Nie mogę się doczekać tego -40
Daj spokoj brrrr oby nie.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez navroth » 30 sty 2006, 12:59

Oto nasze nowe CUDO (niewtajemniczonym podpowiem ze to ten czerwono-przezroczysty obiekt w kształcie małego walca ;) ):

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez yetimar » 2 lut 2006, 02:06

ja wymieniłem filterek sobie ostatnio tak dla zasady 32zl Japoński a co do pompki to mi jak narazie sie nic nie zapowietrza i przy dobrym prądzie jak pokręciłem troszkę to i przy -24 zapalił stoi pod blokiem :( ale dał radę
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2005, 01:09
Posty: 52
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda cx7 2.2d 2009 po liftingu.

Postprzez navroth » 2 lut 2006, 08:55

yetimar napisał(a):pokręciłem troszkę


to i nam tak zapalał <lol> chodzi o to aby te troszkę zmieniło się w 1 obrót wału korbowego i <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez ad_a » 2 lut 2006, 20:27

Jaksa napisał(a):Nie wiem dokładnie ale po 96 zrezygnowano wogole z pompki ktora nie była szczelna.


no niestety mam to samo.. 97 r
jutro zakup filterka.. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2004, 21:34
Posty: 62
Skąd: Białystok/Wrocław
Auto: 626 Comprex 97'

Postprzez Jaksa » 2 lut 2006, 21:48

ad_a napisał(a):no niestety mam to samo
Jaki masz kolor kolektora ssącego ? Nie będziemy teraz wnikac z jakiego materiału – czarny czy srebrny ? Sam kupowałem ( 2 lata temu ) znajomemu w magazynie mazdy i dostałem takie cos bez pompki....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez ad_a » 2 lut 2006, 22:29

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... hlight=ada

czarny..
objawy mam podobne tylko troche na minusie i musze dluzej krecic..
chyba ze to nie to? :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2004, 21:34
Posty: 62
Skąd: Białystok/Wrocław
Auto: 626 Comprex 97'

Postprzez Jaksa » 2 lut 2006, 22:33

No i nie masz pompki.... :P czyli tam jest ok.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez ad_a » 2 lut 2006, 22:40

wiec juz nie mam pomyslu...
świece sprawdzone, aku nowy.. wtryski nie leja..
a na minusie ..rozpala sie dlugo.. pozniej troszke kopci przez chwile..:(
liczylem na ten filterek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2004, 21:34
Posty: 62
Skąd: Białystok/Wrocław
Auto: 626 Comprex 97'

Postprzez Jaksa » 2 lut 2006, 22:44

ad_a napisał(a):rozpala sie dlugo..
Zaworki wyregulowane? Ogolnie trzeba sprawdzic wszystko .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez wicekk » 4 lut 2006, 18:43

Tak czytam i zastanawiam sie co bedzie jak zabraknie paliwa, jak odpowietrzyc na szybko np. w nocy..
Ale to oczywiscie gdybanie bo mozna zwracac szczegolna uwage aby paliwa nie zabraklo..

Ops, nie zauwazylem ze post ma kilka stron i rozmowa zeszla juz troche z tematu ominiecia pompki..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2004, 22:43
Posty: 106
Skąd: Tarnowskie Gory
Auto: Mazda 626 1.8 16V

Postprzez yetimar » 4 lut 2006, 20:04

no u mnie do -15 jest OK później zaczynają się schody jedno albo i nawet trzy obkręcenia wału nie wystarczą tak ogólnie żadko schodzi poniżej -15 więc moja madzia 94 comprex jakoś pali moim zdaniem wina tkwi w ropce która traci jak by powiedzieć swoje właściwości i robi się zbyt gęsta :| może pomógł by orzeważ do filtra paliwa widziałem takie na allegro aluminiwe grzałki wygunające się dowolnie więc można owinąć wokół filtra i spróbować niby właśnie takie mają zastosowanie
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2005, 01:09
Posty: 52
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda cx7 2.2d 2009 po liftingu.

Postprzez Pokrzywa » 13 gru 2007, 21:34

Tommy_007
Witam, tydzień temu kupiłem swoją pierwszą Mazda 626 2.0D comprex z końca 93 roku. Ma przejechane 200tys. Dziś rano przy nocnych przymrozkach auto nie odpaliło. Akumulator kręci nawet przez moment myślałem, że odpali, ale samochód zdechł. Odkręciłem filtr powietrza wcisnąłem tam „autostart” w spreju i po 3 razie odpalił. Zadymił strasznie mocno, ale odpalił. Zamówiłem już nowe świece, filtr powierza, paliwa i oleju. Przeczytałem u Ciebie na forum że miałeś podobny problem. Czy była by możliwość żebyś pomógł mi w rozwiązaniu tego problemu?
Pozdro.
Pokrzywa
 

Postprzez Tommy_007 » 13 gru 2007, 22:38

Pokrzywa wszystko masz ładnie opisane w tym temacie:
1. Na zimę odepnij filtr paliwa oryginalny i na przewody załóż filterek plastikowy do diesla za 10zł do kupienia na stacja benz., Norauto itp. – na stronie 3 masz fotki jak to zrobić.
2. Naucz się odpalać comprexa "na słuch" (moja ulubiona część) – po przekręceniu kluczyka nie patrzysz na lampkę świec żarowych tylko słuchasz. U mnie są 3 cykle włączania/wyłączania świec i natychmiast po 3 wyłączeniu się świec natychmiast odpalam auto. Pali nawet przy największych mrozach.
Włączanie i wyłączanie świec możesz zaobserwować też bo np u mnie przygasają i rozjaśniają się kontrolki na desce rozdzielczej.
Tak więc – poznaj swoje auto, a będzie Ci służyć dłuuuugi czas :)

P.S. Oczywiście to wszystko będzie na nic jeśli masz słabiutki akumulator i świece żarowe ;)

Pozdrawiam
Siedzący po prawicy GŁÓWNODOWODZĄCEGO LOŻY VIPów :)

Kabriolet do ślubu – 1964 Buick Skylark "Skowronek"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2005, 20:21
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 CR 2007r. 2.0 MZR-CD Galaxy Grey.
Buick Skylark Convertible 4.9 V8 1964r

Postprzez Pokrzywa » 13 gru 2007, 23:02

Ok, jutro będę próbował. Zdam relacje z Walki.
Pozdrawiam
Pokrzywa
 

Postprzez Pokrzywa » 18 gru 2007, 18:44

Witam,
Moja Mazda już pali… założyłem nowe świece, zmieniłem wszystkie filtry, płyn w chłodnicy i jak do tej pory nie ma problemu z odpalaniem. Co prawda jeszcze wielkich mrozów nie było, ale na razie auto pali bez najmniejszych problemów. Co do Waszego sposobu to mam jedno pytanie? Czy zakładaliście gdzieś miedzy filtrem a przewodem jakiś zaworek zwrotny? Bo z tego, co się orientuje, (ale jestem amatorem, jeśli chodzi o mechanikę) to w oryginalnym filtrze jest taki zawór, który nie pozwala cofać się paliwu. A jak wygląda sprawa tutaj?
Pozdrawiam.
Pokrzywa
 

Postprzez Sebas » 18 gru 2007, 19:59

ten zaworek znajduje się w pompie wtryskowej ;)
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2006, 21:31
Posty: 468
Skąd: Milin K. Konina
Auto: carisma

Postprzez Mazda626 » 22 gru 2007, 20:45

witam wszystkich
zastosowałem sie do instrukcji zainstalowałem ten filterek, a na zajutrz sprawdziłem czy
przy -5 odpali normalnie, no i sie okazało ze dalej jest to samo tak samo ciezko pali, nie mam juz pomysłu na niego sprawdziłem swiec wszystkie sa dobre, akumulator naładowałem i nic dalej tak samo pali macie moze jakies propozycje? a moze pozbyc sie auta ;)
Początkujący
 
Od: 1 lip 2006, 20:10
Posty: 20
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 D comprex 92'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6