Uszkodzona sprężarka Comprex

Postprzez Bandit » 5 gru 2010, 01:56

nynuch76 napisał(a):może jakąś sprężarkę jeszcze znajdę
Tomcio1972 napisał(a):zakup urzywki comprexa to też loteria

Możliwe, że w większości jest to loteria, ale za kolegę nynuch76 daję sobie obie ręce odrąbać <spoko> lepiej nie możesz trafić, wiem co mówię.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez JulianSR » 5 gru 2010, 14:28

Wlasnie dzwonilem do comprex service posluchalem sie was hehe tylko mam problem z odkreceniem comprexu od kolektora boje sie urwac szpilek moze wy macie jakis dobry patent na to??
Heh chyba zawioze do pulaw comprexa znalazlem comprexa za 300 w Bialej Podlasce ale ma 280 tysi przejechane moja stanela na 190 a dokladnie stanela podczas jazdy na srodku skrzyzowania no i na pych musialem ja podepchac ale sie wnerwilem. Macie jakies porady co do wyciagniecia compprexa od kolektora? Mam problem bo nie posiadam kanalu i od spodu nie mam jak podejsc kluczem.
No i szkoda ze nie wiem jak koledzy regeneruja comprex sam bym sprobowal ale coz wole od kogos wiedziec coi jak .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez zadra » 8 gru 2010, 22:04

dość trudno jest odkręcić te śruby.
mi zajęło to kilka godzin, w ciągu których często polewałem śruby środkami typu WD40.
Dopiero po czasie i przy włożeniu w to b.dużo siły śruby puściły i dały się wykręcić.
inna sprawa,że kożystałem tylko z krótkich płasko-oczkowych kluczy i również nie miałem możliwości skożystania z kanału.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3325 (41/89)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez JulianSR » 11 gru 2010, 08:40

Ok mam juz comprex zrobiony heh :] jeszcze dzis musze skoczyc po pasek do comprexu i posrecac wszystko heh. Ile gdzies tak kosztuje pasek od comprexa? I jak kolego poskladales oslony termiczne bo mam klopot z tymmalym kawalkiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez zadra » 12 gru 2010, 01:31

jak kolego poskladales oslony termiczne bo mam klopot z tymmalym kawalkiem


Jak Ci to wytłumaczyć?
To wiedza tajemna, tak ulotna jak smrodek niedopalonego oleju napędowego...

Sam te pi.....ne osłonki składałem dłużej niż montowałem sprężarkę.
Musisz obracać we wszystkich kierunkach aż znajdziesz tą właściwą pozycję
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3325 (41/89)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez vilkolak » 14 gru 2010, 15:27

a mi to 5 minut zajelo :P
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez JulianSR » 14 gru 2010, 17:29

Juz poskladalem teraz mam problem taki ze mam stoczony walek na srednice 15 mm a kolo pasowe ma srednice ok 17 lub 18 mm.Co mozna z tym zrobic? Oczywiscie regenerowalem sam comprex i ladnie chodzi bo sprawdzalem juz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez zadra » 15 gru 2010, 23:48

jaki wałek masz toczony na fi150?...
czy chodzi Ci o ten ,na którym siedzi koło pasowe po stronie alternatora(na comprexie)?
jeśli tak, to widzę drobny problem; po założeniu turbiny nie da się tulejować wałka, musisz zdemontować znowu, dać tokarzowi razem z kołem pasowym i wirnikiem i mieć nadzieję,że tokarzyna Ci pomoże..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3325 (41/89)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez JulianSR » 16 gru 2010, 12:21

ok dalem rade heh kupilem kolo pasowe od alternatora o takim samym rozmiarze oczywiscie wytoczoy walek juz byl wczesniej. Wczoraj testowa jazda byla i wszystko ok jest juz najgorzej bylo zalozyc pasek od comprexu oczywiscie kupilem drugi oryginalny w serwisie Mazdy:]
Wiec duma mnie rozpiera bo sam zregenerowalem comprexa:]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez Tomcio1972 » 16 gru 2010, 12:38

miejmy tylko nadzieję że polata jak najdłużej :D
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6