COMPREX turbina – demontaż, fotorelacja

Postprzez zadra » 17 paź 2010, 23:09

już mi się odwidziało kompresora – wraz ze wzrostem obrotów i wydajności wzrastają równieżopory związane z pracą kompresora – jednym słowem odbiera coraz więcej mocy silnikowi.
Skoro mamy do dyspozycji tylko nasze 75KM, to należy je szanować i nie obciążać nadmierniezbędnymi odbieraczami mocy.
Komprex odbiera tylko ok 2KM w całym zakresie obrotów, dlatego jest tak ciekawą konstrukcją.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3304 (38/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez zadra » 17 paź 2010, 23:14

po podaniu duuuuzej ilosci pary do kolektora wzrosly obroty z 750 do okolo1300
silnik zrobil sie znacznie cichszy, praktycznie jak benzyna czyli para pochlaniajac energie wybuchu w pierwszej fazie zmniejsza znacznie spalanie stukowe


hmmm..

jakieś postępy?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3304 (38/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6