Kolego ja wlasnie mialemten sam problem elektrowlacznik mi siadl a znajdujesie obok rozrusznika 70 zl mi krzykneli we Wlodawie znalazlem caly drugi rozrusznik za 70 zl i jak narazie wszystko dobrze.
A ten stary zrobie za wczasu:]
Kłopoty z rozrusznikiem – pytania, problemy Comprex
1, 2
kolego banał rozrusznik masz z przodu mniej więcej tak jak wentylator tzn szukaj w tych okolicach – kładziesz się na glebę no chyba że masz kanał odkręcasz bodajże trzy śruby i przewód zasilający wyjmujesz wentylator chłodnicy – masz wtedy więcej miejsca na manewry i jest wygodniej i masz żelazo w łapce 
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Mam takowe pytanie: czy między stacyjką a elektromagnesem rozrusznika jest jakiś przekaznik ?
Bo nasila mi się problem uruchamianiem silnika, musze z kilka razy nieraz przekrecić kluczyk w pozycje start aby zakrecił, przy czym podczas nieudanych prób nie słyszę charakterystycznego załaczenia elektromagnesu na rozruszniku, więc niewiem czy stacyjka mi siada czy może jest jakis przekaznik po drodze
Bo nasila mi się problem uruchamianiem silnika, musze z kilka razy nieraz przekrecić kluczyk w pozycje start aby zakrecił, przy czym podczas nieudanych prób nie słyszę charakterystycznego załaczenia elektromagnesu na rozruszniku, więc niewiem czy stacyjka mi siada czy może jest jakis przekaznik po drodze

Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Siada Ci stacyjka
Spróbuj przekręcić kluczyk do przedostatniej pozycji i ostatni skok zrobić w trybie "szybkim" (gwałtownie) – wtedy ze względu na lekkie rozpędzenie łatwiej jest zapalić. Zazwyczaj działa, ale nie zawsze. To oczywiście tylko "chłyt majketinfowy" – i tak trzeba będzie wykręcić kostkę i "coś z nią zrobić".
Spróbuj przekręcić kluczyk do przedostatniej pozycji i ostatni skok zrobić w trybie "szybkim" (gwałtownie) – wtedy ze względu na lekkie rozpędzenie łatwiej jest zapalić. Zazwyczaj działa, ale nie zawsze. To oczywiście tylko "chłyt majketinfowy" – i tak trzeba będzie wykręcić kostkę i "coś z nią zrobić".
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
A może jednak nie stacyjka.
Gdy się to zaczeło obiawiać to też myslałem że to stacyjka i robiłem własnie tak jak mi poleciłeś, czyli ostatni skok robiłem bardzo szybko i gwałtownie z "biciem" w skarajną prawą pozycję, zreszta musiałem tak robic bo wpadałem w lekką panike ze mi juz nie odpali
a styki wypalę do reszty.
Jednak niemialem pewności ze to styki sie wypalaja bo nieraz kilka razy pod rzad odpali bez problemu, wiec gdy sie sytuacja powtorzyła zrobiłem to spokojnie, bez nerwów, bez "dociskania" w skarajna prawą pozycję i odpalił, od tamtego czasu tak własnie robie jesli sie to ujawni i pali zawsze
Mniej więcej po lewej stronie silnika na wysokości pasa rozrzadu jest listwa z dużymi przekaznikami, podejrzewam że to jeden z nich jest odpowiedzialny za tą sytuacje. Wezme drugą osobę i oblukam, samochód idzie na sprzedaż wiec troche niemiło by było gdyby się to ujawniło już swieżemu nabywcy
Gdy się to zaczeło obiawiać to też myslałem że to stacyjka i robiłem własnie tak jak mi poleciłeś, czyli ostatni skok robiłem bardzo szybko i gwałtownie z "biciem" w skarajną prawą pozycję, zreszta musiałem tak robic bo wpadałem w lekką panike ze mi juz nie odpali
Jednak niemialem pewności ze to styki sie wypalaja bo nieraz kilka razy pod rzad odpali bez problemu, wiec gdy sie sytuacja powtorzyła zrobiłem to spokojnie, bez nerwów, bez "dociskania" w skarajna prawą pozycję i odpalił, od tamtego czasu tak własnie robie jesli sie to ujawni i pali zawsze
Mniej więcej po lewej stronie silnika na wysokości pasa rozrzadu jest listwa z dużymi przekaznikami, podejrzewam że to jeden z nich jest odpowiedzialny za tą sytuacje. Wezme drugą osobę i oblukam, samochód idzie na sprzedaż wiec troche niemiło by było gdyby się to ujawniło już swieżemu nabywcy
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6