Problem z wysokimi obrotami – Comprex

Postprzez Sputnik1 » 21 mar 2013, 22:05

Aby znacząco obnizyć spalanie to trzeba przeprowadzić małą modyfikację polegajacą na demontażu comprex-a oraz koniecznie załozyć walek rozrządu od wersji wolnossącej z modelu GD, wtryskiwacze ? hmm w sumie niekoniecznie ale też by można przełożyć.
Trzeba by jeszcze obczaić jake wyprzedzenie konta wtrysku ma wolnossący a doładowany motor, i jesli jest róznica to przestawić na żądaną wartość.
Po przeprowadzeniu takich zmiann myslę że mozna osiagnac to legendarne spalanie na poziomie 4,5 litra trasa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2011, 14:37
Posty: 128
Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3

Postprzez zadra » 22 mar 2013, 08:58

trzeba przeprowadzić małą modyfikację polegajacą na demontażu comprex-a oraz koniecznie załozyć walek rozrządu od wersji wolnossącej z modelu GD, wtryskiwacze ? hmm w sumie niekoniecznie ale też by można przełożyć


albo wykonać dotrysk lpg. :D
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3373 (41/91)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6