Aby znacząco obnizyć spalanie to trzeba przeprowadzić małą modyfikację polegajacą na demontażu comprex-a oraz koniecznie załozyć walek rozrządu od wersji wolnossącej z modelu GD, wtryskiwacze ? hmm w sumie niekoniecznie ale też by można przełożyć.
Trzeba by jeszcze obczaić jake wyprzedzenie konta wtrysku ma wolnossący a doładowany motor, i jesli jest róznica to przestawić na żądaną wartość.
Po przeprowadzeniu takich zmiann myslę że mozna osiagnac to legendarne spalanie na poziomie 4,5 litra trasa
Problem z wysokimi obrotami – Comprex
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
trzeba przeprowadzić małą modyfikację polegajacą na demontażu comprex-a oraz koniecznie załozyć walek rozrządu od wersji wolnossącej z modelu GD, wtryskiwacze ? hmm w sumie niekoniecznie ale też by można przełożyć
albo wykonać dotrysk lpg.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6