Prorok czy jak ?Sebas1236 napisał(a):Profilaktycznie zrobiłem jej prube cśnenową i głowica idzie na złom
Prawidłowa temperatura silnika ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa Dobrze że cie posłuchałem i postanowiłem ją dokładniej sprawdzić (puszczała przy 5 atmosferach)
Co myślisz o tym silniku???
Co myślisz o tym silniku???
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
- Od: 23 gru 2006, 21:31
- Posty: 468
- Skąd: Milin K. Konina
- Auto: carisma
Zostanie Ci na duże pifoSebas1236 napisał(a):Jaksa Dobrze że cie posłuchałem i postanowiłem ją dokładniej sprawdzić (puszczała przy 5 atmosferach)
Co myślisz o tym silniku???



m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 17:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
Wszystko zalezy od sprzedawcy , silniki sa rozne ( obyś miał szczęscie ) Szczerze mowiąc silnik w cenie głowicy ( w Warszawie w tej firmie www.maag.home.pl taki silnik kosztuje ok 3000 zł oczywiscie bez osprzętu ale za to z pełna gwarancja rozruchową oraz autentycznym przebiegiem , taki własnie silnik kupilismy dla marka63hd . Znam chłopaków od 12 lat i tylko do nich mam zaufanie , nie było nigdy problemu z ich towarem.Sebas1236 napisał(a):Co myślisz o tym silniku?
Wiem ze obecnie wszystko co jest na rynku ciągnie sie od angoli i to w dobrych niby cenach, tylko nie wiesz dokładnie co kupujesz .Za takie pieniądze po prostu kup , zamontuj , testuj i zdaj relacje.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam, mam problem,bardzo szybko zagrzewa mi sie silnik w mazda 626 comprex,termostatu jak sie okazalo wogule niema,podejrzewam przytarte pierscienie ,nie wiem czy dobrze mysle,
Przegrzewa sie! wyrzuca wode do zbiorniczka,i bialy dym z rury!po ostygnieci jest ok
Przegrzewa sie! wyrzuca wode do zbiorniczka,i bialy dym z rury!po ostygnieci jest ok
- Od: 4 lis 2007, 20:21
- Posty: 10
- Skąd: Bielsko-Biała
arus napisał(a): wyrzuca wode do zbiorniczka,i bialy dym z rury!
Kompresja idzie do wody – uszczelka pod głowicą
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
topik napisał(a):Kompresja idzie do wody – uszczelka pod głowicą
Prawdopodobnie tak – optymistyczna wersja
Niestety też to przerabiałem, w pierwszej fazie wzrastało ciśnienie w układzie chłodzenia, potem pojawiła się sadza w zbiorniczku wyrównawczym. Ja ze swojej strony bym radził jak ściągniesz głowice to daj ją do sprawdzenia szczelności przy okazji planowania pod nową uszczelkę, a dla świętego spokoju wymień od razu pierścienie.
Pozdrawiam
- Od: 30 wrz 2007, 12:43
- Posty: 7
- Skąd: Bytom
- Auto: 626 GE 2.0 Comprex `93 r.
Mam pytanie co do uszczeli , słyszałem ze niema nadwymiarowych w tych modelach ,nie chce mi sie wierzyc w to ,aa jeszcze jedno- trzeba frezowac gniazda zaworowe? I jeszcze jedno pytanie ,ktorego niechce zabardzo zadawac- ile kosztuje głowica uzywka oczywiscie. W niedlugim czasie bede wiedzial co jest z tytm moim autkiem wiec dam opisze. Jeszcze mi sie przy okazji cos przypomniało,jak juz ta głowica bedzie zdjet to i moze wtryski sprawdzilbym,tylko jakie cisnienie maja miec??
- Od: 4 lis 2007, 20:21
- Posty: 10
- Skąd: Bielsko-Biała
arus napisał(a):tylko jakie cisnienie maja miec??
Witam!Podaj dokładne dane auta może będe miał
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Mazda 626 (GE) 2,0 D RF-CX 75KM – ciśnienie na wtryskiwaczu 132 bar, minimum 113 bar. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
arus napisał(a):Mam pytanie co do uszczelki , słyszałem ze niema nadwymiarowych w tych modelach ,nie chce mi się wierzyc w to
No szczerze powiem, że się nie spotkałem z nadwymiarem, jak kupowałem do mojej madzi ( oryginał oczywiście o zamiennikach nawet nie myśl koszt ok 250 zł.) to powiedzieli mi, że nie ma.
arus napisał(a):trzeba frezowac gniazda zaworowe?
to mogą Ci sprawdzić przy sprawdzaniu szczelności głowicy dla pewności, nie zawsze trzeba.
arus napisał(a):ile kosztuje głowica uzywka oczywiscie
w granicach 400 – 1000 ale odradzam, bo ciężko znaleźć taką żeby nie była pęknięta.
Nie wiem skąd jesteś, ale w Gliwicach jest firma POLOK, która zajmuje się spawaniem głowic, są naprawdę fachowcami i nie spawają tylko tych miejsc gdzie masz pęknięcie, ale robią głowice kompleksowo, czyli wycinają fragmenty głowicy ( całą przestrzeń miedzy zaworową aż do kanału, którym jest dostarczane paliwo, nie wiem jak to się fachowo nazywa), czyli te miejsca gdzie najczęściej pękają głowice, robią to na każdym cylindrze, czy pęknięty czy nie, przy okazji masz nowe gniazda zaworowe, wymienione uszczelniacze i gwarancje oczywiście koszt ok 1000-1300zł. (nie pamiętam dokładnie)
Czasami maja na wymianę już zrobioną, oddajesz im starą a bierzesz dobrą
Na takiej zasadzie jest też jakiś gość w Tychach, też oddajesz mu starą a bierzesz zregenerowaną koszt chyba 1000 czy 1200 zł. niektórzy z forumowiczów brali od gościa te głowice, ale nie wiem jak z jakością to musisz poszukać.
Nową głowice na allegro widziałem za 1700zł. oczywiście gołą nie uzbrojoną
arus napisał(a):jak juz ta głowica bedzie zdjet to i moze wtryski sprawdzilbym,tylko jakie cisnienie maja miec
No na pewno nie zaszkodzi, ale to najlepiej podjedz sobie do serwisu, który zajmuje się tylko silnikami diesla i tam ci dokładnie sprawdzą
Pozdrawiam
- Od: 30 wrz 2007, 12:43
- Posty: 7
- Skąd: Bytom
- Auto: 626 GE 2.0 Comprex `93 r.
Witam i dzieki wam za rady,odezwe sie jak juz bede wiedzial co w niej jest ,pracowalem kilkanascie lat na hamowni silnikow i wtryski sprobuje sobie sam sprawdzic , ale zajmowalem sie tylko silnikami Leyland i 4CT90,jezeli ktos chce to chetnie pomoge.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 4 lis 2007, 20:21
- Posty: 10
- Skąd: Bielsko-Biała
No i stało sie!!!! Mam juz dosyc Mazd
! Głowica peknieta miedzy trzecim a czwartym zaworem, tyleja cylindrowa czwarta wyzarta od płynu, pierwsza tyleja przytarta, czarny dym z comprexa,przewody powietrzne od kompexsa zawalone olejem,cos jeszcze? I kto mi teraz doradzi co robic???? Jedynie sprzedac i zapomniec o mazdach!!!

- Od: 4 lis 2007, 20:21
- Posty: 10
- Skąd: Bielsko-Biała
Współczuje to paskudna sytuacja
Najprostrze wyjście i najszybsze to wymieni cały silnik
koszt nie mały bo te silniki są w cenie, reszte wyczyścic i dalej w droge.
To już musisz sam ocenic co lepiej zrobic , czy naprawiac czy wymienic , naprawisz to wtedy wiesz, że masz zrobione, wymienisz ryzykujesz bo do silnika nie wejdziesz,a kupic i rozbiera chyba mija sie z celem, ale za to szybciej, czy taniej, to chyba nie
Niestety tanie w naprawach to Mazdy nie są, ale ile przyjemności z jazdy
Powodzenia
Najprostrze wyjście i najszybsze to wymieni cały silnik
To już musisz sam ocenic co lepiej zrobic , czy naprawiac czy wymienic , naprawisz to wtedy wiesz, że masz zrobione, wymienisz ryzykujesz bo do silnika nie wejdziesz,a kupic i rozbiera chyba mija sie z celem, ale za to szybciej, czy taniej, to chyba nie
Niestety tanie w naprawach to Mazdy nie są, ale ile przyjemności z jazdy
Powodzenia
- Od: 30 wrz 2007, 12:43
- Posty: 7
- Skąd: Bytom
- Auto: 626 GE 2.0 Comprex `93 r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6