Mazda 626 Comprex brak mocy sadza w filtrze

Postprzez kamil725 » 21 lut 2011, 23:39

nynuch76 napisał(a):
Marko91 napisał(a):mam problem, kopci itd ciezko odpala w mrozy, silnik ma przedmuchy i nie wkreca sie na czerwone pole.. staje na 4 200 cos takiego i kopci..
Pewnie interculer masz zapchany . Kamil725 rzadko się zdarza by kręcąca się sprężarka była mało wydajna ale jest taka opcja możesz zmierzyć ciśnienie podczas jazdy testowej to wiele wyjaśni.


Ja czyściłem dwa razy juz IC. I teraz nie wiem co dalej zrobić czy sprawdzić rozrząd czy od razu zawory.

Gdzie by można było się podpiąć?
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez nynuch76 » 22 lut 2011, 00:30

kamil725 napisał(a):Ja czyściłem dwa razy juz IC
Tego nie da się wyczyścić bo chemia która dała by radę rozpuściła by jednocześnie aluminiowy IC.
kamil725 napisał(a):sprawdzić rozrząd
od tego zacznij.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez kamil725 » 26 lut 2011, 21:38

Zauważyłem duże spalanie ok 11 w trasie.

Sprwadzilem rozrząd był ok. Zabrałem się za zawory. I tu zdziwienie, wałek rozrządu był zużyty i nie popychał popychaczy. Miałem drugi całkiem dobry dużo lepszy od tego co był i to o dużo. Krzywki dłuższe o 2 mm na ssących i ok 1mm na wydechowych. Ustawiłem luzy, trochę żmudne, ale dałem radę. Ustawiłęm rozrząd. Zapalił pięknie, na dotyk, pół obrotu wał i chodzi. Już myślałem, że będzie ok, ale nici. Nie ciągnie dalej od dołu zero mocy, dopiero ok 2200rpm, ale za to lepiej idzie od 2200 do 4000rpm. Nie mam pojęcia co dalej robić. Pomocy...
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez zadra » 28 lut 2011, 00:15

Przywróć poprzednie ustawienie kątu wyprzedzenia wrtysku paliwa na pompie, będziesz miał porównanie, a dużo pracy nie wymaga.

Co jeszcze zostało? pomierzyć kompresję, sprawdzić pompę pod względem wydajności i trzymania ciśnienia, sprawdzić wtryski.
Czy wymieniałeś wkład filtra paliwa – na pewno nie zaszkodzi.

A może wystarczyłoby zmienić stację na której tankujesz?
Ostatnio miałem nieszczęście nalać do bańki(szczęście w nieszczęściu) 15l ON.
Bańka stała tydzień w garażu, przelewałem do innej i okazało się,że na dnie zostały dobre 3 litry mlecznego syfu – odlałem go w słoiki i obserwuję co się dzieje; po 2-uch dniach jest wyraźne rozwarstwienie "syfu".
Na pewno tam już nie zatankuję...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3314 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez kamil725 » 2 mar 2011, 20:21

sprawdzałem ciśnienie, ok...

pompa raczej wydajna bo pali ok 10l.

filtr wymieniałem....

cpn też zmieniałem.... druga mazda jeździ normalnie, tankowana w tym samym miejscu.

jutro przestawię pompę.
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6