Mazda 626 Comprex brak mocy sadza w filtrze

PostTen post został usunięty przez Bandit 13 lut 2011, 23:15.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Bandit 13 lut 2011, 23:15.
Powód: OT

Postprzez kamil725 » 16 lut 2011, 12:16

Wczoraj jeszcze raz czyściłem IC, zmieniłem na 100% sprawny zawór, zmieniłem pasek alternatora i comprexa i dalej nic. I teraz pytanie czy przez lejące wtryski morze tak być, że będzie ciągną dopiero przy 3000rpm?

Zakupiłem jeszcze jedną taką samą mazdę i Ta idzie jak burza, ciągnie od 1400rpm. Na piątym biegu przy 50km/h dodaje gazu i czuć i to bardzo, że idzie.

I mam jeszcze jedno pytanko przy rozgrzanych silnikach w obu mazdach zauważyłem, że ta co idzie lepiej bardziej klekocze (jak diesel), a ta druga prawie jak benzyna. Może to być spowodowane lejącymi wtryskami, czy źle ustawiony kąt pompy?
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez zadra » 16 lut 2011, 21:42

Ja bym stawiał na kąt wtrysku.
Dodatkowo sprawdzić luzy zaworowe, być może przestawiony rozrząd dawałby podobne objawy a także niesprawna lub niewyregulowana pompa wtryskowa.

po co Ci ta druga mazda, kupiłeś dla porównania?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3314 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez kamil725 » 17 lut 2011, 10:29

dzisiaj sprawdzę wtryski i spróbuje przestawić pompę. Żeby przestawić na szybszy wtrysk to trzeba przestawić do środka samochodu czy do lamp?
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez kamil725 » 17 lut 2011, 10:51

a ta druga mazda to dla brata....
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez zadra » 17 lut 2011, 23:33

Żeby przestawić na szybszy wtrysk to trzeba przestawić do środka samochodu czy do lamp?


To powie Ci dobry mechanik w momencie,gdy będzie Ci regulował...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3314 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez kamil725 » 18 lut 2011, 22:21

ja sam to robię... na odwrót jak chodzą paski. Przestawiłem na szybszy, bardziej klekocze. Sprawdziłem wtryski jeden lał... Reszta w granicach 150 (nie wiem w jakiej skali ale 150). MUNNEK wiesz jakie ma być ciśnienie w cylindrach? u mnie na pierwszym 48 reszta ok 54. Ale dalej nie idzie... Nie wiem czy to wina zaworów, albo już tylko tłumik. Brak pomysłów.
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez kamil725 » 19 lut 2011, 15:14

czy to normalne żeby na wtryskach było trochę oleju??
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez zadra » 19 lut 2011, 22:12

jakie ma być ciśnienie w cylindrach

nie wiem
wina zaworów

Wiele składowych już nie zostało

a sam to robię... na odwrót jak chodzą paski. Przestawiłem na szybszy

A o ile przestawiłeś? o jaki kąt? w jaki sposób wyznaczyłeś wyprzedzenie?
Jeśli wszystko robisz "na czuja" to jednak kolejny raz zasugeruję abyś udał się do jakiegoś dobrego mechanika; nie musi być specjalistą od mazdy.

Mój kolega kiedyś w maluchu ustawił zawory " na oko" (właściwie to na ostrze noża) i nie dało się jechać, dopuki nie odszukałem u siebie szczelinomierzy i nie zrobilismy tak jak Bóg przykazał..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3314 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez kamil725 » 19 lut 2011, 23:19

przestawiłem o 1,5mm pompę i lepiej pali i bardziej słychać "diesla". Mam szczelinomierz i dowiedziałem sie ze na zimny silniku sie ustawia 0,25 na dolotowy, 0,35 na wylotowych. Jak to sprawdzę i czy dobrze jest ustawiony rozrząd to dam znać co i jak. Po tym to tylko został tłumik. Chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł.
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez nynuch76 » 19 lut 2011, 23:36

Powiedz cz na postoju po depnięciu gazu silnik wkręca się na czerwone pole obrotomierza czy zadyszki dostaje wcześniej <co?>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez kamil725 » 20 lut 2011, 13:48

nynuch76 napisał(a):Powiedz cz na postoju po depnięciu gazu silnik wkręca się na czerwone pole obrotomierza czy zadyszki dostaje wcześniej <co?>


Wkręca się ale bardzo powoli.
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez nynuch76 » 20 lut 2011, 13:52

A z tyłu siwy dym ? ;)
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez kamil725 » 20 lut 2011, 14:17

nie... przy max obrotów lekko czarno
Ostatnio edytowano 20 lut 2011, 18:05 przez kamil725, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez kamil725 » 20 lut 2011, 18:04

dzisiaj zauważyłem ze lekko kapie z rurek przy pompie (gdzie wychodzą na wtryski) i teraz nie wiem czy tak było, czy może jak ja przestawiałem pompę to się odkręciła. Mogłoby być to przyczyną nie zbierania się?
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez Marko91 » 20 lut 2011, 21:05

nynuch76 napisał(a):Powiedz cz na postoju po depnięciu gazu silnik wkręca się na czerwone pole obrotomierza czy zadyszki dostaje wcześniej <co?>



mam problem, kopci itd ciezko odpala w mrozy, silnik ma przedmuchy i nie wkreca sie na czerwone pole.. staje na 4 200 cos takiego i kopci..
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 16:58
Posty: 202 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była Mazda 626 GE Comprex
Jest 626 GF 2.0 FS 01'r

Postprzez kamil725 » 21 lut 2011, 12:55

zrobiłem rurki ale dalej nic. Zaraz ściągnę tłumik i zobaczymy. Jak nie pomoże to zawory i rozrząd.
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez kamil725 » 21 lut 2011, 16:10

ściągnąłem tłumik zaraz za pochłaniaczem ognia i tu mnie zaskoczyło. Wcale głośniej nie chodzi tylko co to buczy i gwizda comprex. Rura od kolektora po 2km ostrej jazdy było letnia, tak ma być?. Dalej brak mocy.
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2011, 18:22
Posty: 30
Skąd: Oborniki Śląskie

Postprzez nynuch76 » 21 lut 2011, 21:35

Marko91 napisał(a):mam problem, kopci itd ciezko odpala w mrozy, silnik ma przedmuchy i nie wkreca sie na czerwone pole.. staje na 4 200 cos takiego i kopci..
Pewnie interculer masz zapchany . Kamil725 rzadko się zdarza by kręcąca się sprężarka była mało wydajna ale jest taka opcja możesz zmierzyć ciśnienie podczas jazdy testowej to wiele wyjaśni.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6