Mazda 626 Comprex brak mocy sadza w filtrze
Wczoraj jeszcze raz czyściłem IC, zmieniłem na 100% sprawny zawór, zmieniłem pasek alternatora i comprexa i dalej nic. I teraz pytanie czy przez lejące wtryski morze tak być, że będzie ciągną dopiero przy 3000rpm?
Zakupiłem jeszcze jedną taką samą mazdę i Ta idzie jak burza, ciągnie od 1400rpm. Na piątym biegu przy 50km/h dodaje gazu i czuć i to bardzo, że idzie.
I mam jeszcze jedno pytanko przy rozgrzanych silnikach w obu mazdach zauważyłem, że ta co idzie lepiej bardziej klekocze (jak diesel), a ta druga prawie jak benzyna. Może to być spowodowane lejącymi wtryskami, czy źle ustawiony kąt pompy?
Zakupiłem jeszcze jedną taką samą mazdę i Ta idzie jak burza, ciągnie od 1400rpm. Na piątym biegu przy 50km/h dodaje gazu i czuć i to bardzo, że idzie.
I mam jeszcze jedno pytanko przy rozgrzanych silnikach w obu mazdach zauważyłem, że ta co idzie lepiej bardziej klekocze (jak diesel), a ta druga prawie jak benzyna. Może to być spowodowane lejącymi wtryskami, czy źle ustawiony kąt pompy?
- Od: 6 lut 2011, 18:22
- Posty: 30
- Skąd: Oborniki Śląskie
Ja bym stawiał na kąt wtrysku.
Dodatkowo sprawdzić luzy zaworowe, być może przestawiony rozrząd dawałby podobne objawy a także niesprawna lub niewyregulowana pompa wtryskowa.
po co Ci ta druga mazda, kupiłeś dla porównania?
Dodatkowo sprawdzić luzy zaworowe, być może przestawiony rozrząd dawałby podobne objawy a także niesprawna lub niewyregulowana pompa wtryskowa.
po co Ci ta druga mazda, kupiłeś dla porównania?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Żeby przestawić na szybszy wtrysk to trzeba przestawić do środka samochodu czy do lamp?
To powie Ci dobry mechanik w momencie,gdy będzie Ci regulował...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
ja sam to robię... na odwrót jak chodzą paski. Przestawiłem na szybszy, bardziej klekocze. Sprawdziłem wtryski jeden lał... Reszta w granicach 150 (nie wiem w jakiej skali ale 150). MUNNEK wiesz jakie ma być ciśnienie w cylindrach? u mnie na pierwszym 48 reszta ok 54. Ale dalej nie idzie... Nie wiem czy to wina zaworów, albo już tylko tłumik. Brak pomysłów.
- Od: 6 lut 2011, 18:22
- Posty: 30
- Skąd: Oborniki Śląskie
jakie ma być ciśnienie w cylindrach
nie wiem
wina zaworów
Wiele składowych już nie zostało
a sam to robię... na odwrót jak chodzą paski. Przestawiłem na szybszy
A o ile przestawiłeś? o jaki kąt? w jaki sposób wyznaczyłeś wyprzedzenie?
Jeśli wszystko robisz "na czuja" to jednak kolejny raz zasugeruję abyś udał się do jakiegoś dobrego mechanika; nie musi być specjalistą od mazdy.
Mój kolega kiedyś w maluchu ustawił zawory " na oko" (właściwie to na ostrze noża) i nie dało się jechać, dopuki nie odszukałem u siebie szczelinomierzy i nie zrobilismy tak jak Bóg przykazał..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
przestawiłem o 1,5mm pompę i lepiej pali i bardziej słychać "diesla". Mam szczelinomierz i dowiedziałem sie ze na zimny silniku sie ustawia 0,25 na dolotowy, 0,35 na wylotowych. Jak to sprawdzę i czy dobrze jest ustawiony rozrząd to dam znać co i jak. Po tym to tylko został tłumik. Chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł.
- Od: 6 lut 2011, 18:22
- Posty: 30
- Skąd: Oborniki Śląskie
Powiedz cz na postoju po depnięciu gazu silnik wkręca się na czerwone pole obrotomierza czy zadyszki dostaje wcześniej 

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
nynuch76 napisał(a):Powiedz cz na postoju po depnięciu gazu silnik wkręca się na czerwone pole obrotomierza czy zadyszki dostaje wcześniej
mam problem, kopci itd ciezko odpala w mrozy, silnik ma przedmuchy i nie wkreca sie na czerwone pole.. staje na 4 200 cos takiego i kopci..
Pewnie interculer masz zapchany . Kamil725 rzadko się zdarza by kręcąca się sprężarka była mało wydajna ale jest taka opcja możesz zmierzyć ciśnienie podczas jazdy testowej to wiele wyjaśni.Marko91 napisał(a):mam problem, kopci itd ciezko odpala w mrozy, silnik ma przedmuchy i nie wkreca sie na czerwone pole.. staje na 4 200 cos takiego i kopci..
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6