Od czego ten czujnik na pompie ? – wolne obroty ?

Postprzez vilkolak » 29 sie 2010, 11:06

witam,

mam takie pytanko od czego ten czujnik na pompie, jak kupilem auto to byl odlaczony, wiec go podlaczylem ale zadnej roznicy w pracy silnika nie slysze

Obrazek
Obrazek
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez zadra » 31 sie 2010, 00:37

wydaje się być podobny do regulatora biegu jałowego, ale powinien być spięty z linką gazu...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3313 (39/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez vilkolak » 31 sie 2010, 00:41

nie jest spiety z linka, mechanizm na ktorym jest linka sie na nim opiera jak jest na wolnych obrotach, jest to jakby jakis przycisk i idzie do niego pojedynczy przewod
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez vilkolak » 2 wrz 2010, 19:20

hmmm... nikt juz sie comprexami na tym forum nie zajmuje... <płacze>
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez zadra » 2 wrz 2010, 20:59

nikt juz sie comprexami na tym forum nie zajmuje


niestety, mi również wydaje się,że zostaliśmy sami.. – głowa do góry; damy sobie radę!! <jupi>

a do tematu dodam,że na 80% to jest czujnik o którym pisałem wcześniej.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3313 (39/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez vilkolak » 4 wrz 2010, 09:12

no tak, tylko czy go podepne czy odepne to nie ma zadnej roznicy ani w obrotach biegu jalowego, ani w pracy silnika
chyba go poprostu oleje :)

dac rade to sobie damy :)
nie wiem czemu zle po regeneracji comprexa silnik mi sie strasznie glosny zrobil, chyba musze uklad wydechowy przegladnac, zlaszcza przy kolektorze wydecchowym :/
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez Tomcio1972 » 4 wrz 2010, 11:32

u mnie podobne objawy a czujnik mam podpięty z ciekawości sprawdziłem czy będzie jakaś różnica po odpięciu i niema żadnej <czarodziej>
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez Riki » 6 wrz 2010, 15:03

muunek napisał(a):niestety, mi również wydaje się,że zostaliśmy sami..


Paanowie :P spoko.. ja myślę, jeszcze nad GD RF7 a Wy mówicie ze RF-CX to nieaktualny temat :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez vilkolak » 7 wrz 2010, 08:51

no rf 7 to ja chyba sam kupioe, bo mniej znim byrkow, tyle ze buda ge mis sie bardziej podoba :P
626.za.pl
NO MORE VOLKSWAGEN !!!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 21:41
Posty: 149
Skąd: Hańczowa/Gorlice
Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD

Postprzez zadra » 7 wrz 2010, 14:16

odpiąłeś czujnik i nic sie nie dzieje...hmmm..

Po prostu nie powinno się nic dziać, bo działa on gdy opadnie na niego cięgno z linką gazu – wciska się dyngs w czujniku i silnik wchodzi na ustalone obroty jałowe.
Ustala sie je kręcąc śrubą na czujniku przesuwając czujnik w stosunku do linki.

Tak własciwie, to jestem juz zdesperowany do tego stopnia,ze dziś sprawdzę, w swojej i coś skrobnę.

No i sprawdziłem.
Tak jak wcześniej pisałem(kilka razy) jest to element regulacji prędkości obrotowej silnika.
Gdy kupiłem swoje auto obroty jałowe oscylowały w okolicy 500npr.
Po odpaleniu zimnego silnika kokpit wędrował po całym aucie, a kierownica kopała jak młot wyburzeniowy od wibracji.
Poszedłem po rozum do głowy i pokręciłem sobie tym dynksem wykręcając czujnik w kierunku linki gazu aby ustalić obroty na poziomie 850-900npr.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3313 (39/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6