Witajcie.
Mam taki problem mianowicie ostatnio zauważyłem że chyba nawalił wskaźnik temperatury.Jak samochód jest zimny to wskaźnik rosnie do pewnego poziomu i nagle jak dodaje gazu to spada gdy puszcze gaz z powrotem rośnie ale cały czas drga. Płynu mi nie wywala ani nie ma bąbelków jedynie z chłodnicy jak jest gorąca to troche wywali gdybym odkręcił korek, nie ubywa go też.Wiecie może co to jest czy wymiana czujnika temperatury coś da?żadna kontrolka mi sie nie zaświeca jedynie ten wskaźnik tak jakby dostawał jakieś zwarcie do masy i nagle sie wyłączał.
Problem z czujnikiem/wskaźnikiem temperatury – Comprex
Strona 1 z 1
Bako626 napisał(a):jest to czujnik który przekazuje informacje na wskaźnik temperatury wkręcony najprawdopodobniej w termostat.
Ten ugury to czujnik wentylatora
Na dole jest temperatury (kabelek nieraz lubi się przetrzeć i masować) tym się zajmij
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
- Od: 23 gru 2006, 21:31
- Posty: 468
- Skąd: Milin K. Konina
- Auto: carisma
Właśnie tym się zająłem i jak dotąd widzę że działa. Wiedziałem że przyczyna tkwi w masowaniu, ojciec elektryk więc udało się znaleźć
zamówiłem już nowy czujnik stary jest polutowany
zobaczymy może pociągnę na starym.Jak dotąd wskazania prawidłowe
.Pozdrawiam
- Od: 14 lip 2006, 00:53
- Posty: 12
- Skąd: Chrzanów
Dzieki Panowie Sebas i Bako626, bo u mnie było to samo: przy dodawaniu gazu wskaźnik czujnika temperatury gwałtownie w dół. Wypiąłem wtyczkę czujnika, przeczyściłem, wpiąłem i to wszystko – teraz jest ok. Jeszcze raz dziękuje.
- Od: 23 lut 2009, 14:21
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 GF 98r. 1.8 90 KM
Ja rozumiem,że w czasie gdy silnik jest rozgrzany, to wskazówka "raptownie" opada na kołek i się od razu podnosi..
Nie wydaje mi się,żeby był jakiś przekaźnik, prędziej to robi Ci się jakieś drobne przebicie i "faza" ucieka bo to chyba wskaźniki takie jak woltomierz prądu stałego(to moje przypuszczenia, bo nie rozbierałem jeszcze) – może coś z czujnikiem temperatury " nie tegens" albo inna elektryczna przygoda...
Nie wydaje mi się,żeby był jakiś przekaźnik, prędziej to robi Ci się jakieś drobne przebicie i "faza" ucieka bo to chyba wskaźniki takie jak woltomierz prądu stałego(to moje przypuszczenia, bo nie rozbierałem jeszcze) – może coś z czujnikiem temperatury " nie tegens" albo inna elektryczna przygoda...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Koledzy mam takowe pytanie, mniej więcej to tak po ilu km silnik osiaga temperaturę roboczą ? i mniej więcej w temperaturze roboczej gdzie powinna się znajdować wskazówka ( bo to pole od skarajnej lewej kreski do prawej jest dość szerokie)
następna sprawa to jest taka ze jezeli mam przykładowo gdzieś w okolicach przed połową tej skali wskazówkę i jadę z góry czyli hamuje silnikiem i wylanczam ogrzewanie wnetrza to temperatura mi spada do skrajnej lewej kreski – czyli ze co termostat mkam do wymiany ?
Z góry dzieki za odpowiedz
następna sprawa to jest taka ze jezeli mam przykładowo gdzieś w okolicach przed połową tej skali wskazówkę i jadę z góry czyli hamuje silnikiem i wylanczam ogrzewanie wnetrza to temperatura mi spada do skrajnej lewej kreski – czyli ze co termostat mkam do wymiany ?
Z góry dzieki za odpowiedz
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Temperatura pracy to kreska w okolicy środka skali.
U mnie po ok 5km w aktualnej temp. zewnętrznej.
U mnie po ok 5km w aktualnej temp. zewnętrznej.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
u nie troszeczkę ponad środek skali
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6