Strona 1 z 2

MOMENT OBROTOWY W 2.5 V6

PostNapisane: 27 mar 2005, 01:40
przez xssk
Witam!
mam mazde mx6 z jednostka 2,5 litra V6. wie ktos moze na jakich obrotach ma najwyzszy moment? pozdrawiam!

PostNapisane: 27 mar 2005, 01:47
przez misiek06
Maksymalny moment obrotowy: 217 Nm przy 4800 obr./min. :P

PostNapisane: 27 mar 2005, 10:11
przez bajer0
misiek06 napisał(a):217 Nm przy 4800 obr./min.

<list>

PostNapisane: 27 mar 2005, 11:10
przez Pyton162
Diesel mojego ojca w BMW ma 450NM to sie nazywa moment , wciaga nosem taką mazde

PostNapisane: 27 mar 2005, 11:56
przez xssk
Morgenik napisał(a):Diesel mojego ojca w BMW ma 450NM to sie nazywa moment , wciaga nosem taką mazde


jak to jest 325 e36 (takich najwiecej) to kilka dni temu takiego polknalem na sniadanie. crx'a tez wzialem, a calibry na gazie lykam (dla scierwa jak kalibra nie oplaca sie benzyny palic)
pozdrawiam uzytkownikow aut najlepszej marki

PostNapisane: 27 mar 2005, 12:10
przez bajer0
Morgenik napisał(a):Diesel mojego ojca w BMW ma 450NM

hahaha hahaha hahaha hahaha <jelen>

PostNapisane: 27 mar 2005, 12:32
przez mazdyfan_tomek
Morgenik napisał(a):Diesel mojego ojca w BMW ma 450NM to sie nazywa moment , wciaga nosem taką mazde

Dobra dobra ale ile ma od 0 do 100km/h to mi powiedz ?

PostNapisane: 27 mar 2005, 12:47
przez XsiX
xssk napisał(a): crx'a tez wzialem

zwykłego moze tak VTECa na pewno nie
(no chyba że kierowca p..da) <diabełek>

PostNapisane: 27 mar 2005, 13:27
przez Pyton162
BMW E46 silnik 2.0d po zmianie turbo na wieksza i zmianie elektoniki i wydechu 6.5 s do 100 wciaga taka mazde w palcem w pupie :]

PostNapisane: 27 mar 2005, 13:48
przez mazdyfan_tomek
Przyznaję osiągi super tylko szkoda że to dresowóz :]

PostNapisane: 27 mar 2005, 13:54
przez bajer0
Morgenik napisał(a):450NM


Morgenik napisał(a): 2.0d


strasznieeeee duzooo jak na 2 litrowego disla


no jezeli faktycznie robi 6,5 do setki i ma to 450NM, to musialy byc jakies kosmiczne koszta tych przerobek

PostNapisane: 27 mar 2005, 14:01
przez Pyton162
wcale nie tak duże bo stara turbine zamienił za nie wielka dopłąta na wieksza , wydech można zrobić za nie dużą kase tylko strojenie elektroniką wiecej kosztuje , z tego co sie orientuje to zamknął sie w 10 tyś zł, ale wszystko robił na firme bo po co ma płacić panstwu tak duże podatki, a i nie tylko buraki jeżdża BMW bo mój ojciec nie jest burakiem

PostNapisane: 27 mar 2005, 14:06
przez misiek06
<szok> no to chyba nie tak mało jednak. Nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie 10 tys to jest duużo!!
Ciekawe co by zrobił z madzią za taka kaske <ganja>

PostNapisane: 27 mar 2005, 16:40
przez Waluś
xssk napisał(a):a calibry na gazie lykam (dla scierwa jak kalibra nie oplaca sie benzyny palic)

hahaha hahaha dobre <spoko>

PostNapisane: 27 mar 2005, 16:48
przez Pyton162
calibra z 2.0 silnikiem o mocy 115km to i ja łykam moja madzia sa mam tylko 1.5 tylko troche grzebniętą :D

PostNapisane: 27 mar 2005, 16:57
przez Waluś
misiek06 napisał(a):Ciekawe co by zrobił z madzią za taka kaske



calibra z 2.0 silnikiem o mocy 115km to i ja łykam moja madzia sa mam tylko 1.5 tylko troche grzebniętą

Misiek już wiesz :D

PostNapisane: 30 mar 2005, 15:14
przez Smirnoff
Morgenik napisał(a):tylko strojenie elektroniką wiecej kosztuje

A jakimż to chipem/boxem wykręcili te 450Nm z 2.0d ?
Pozdr
SM

PS
Poraz kolejny uważam, ze porównywanie momentu wolnossącego benzyniaka do uturbionego kręconego diesla na wtrysku bezpośrednim jest niedorzeczne. Porównać można np 2.5V6 Turbo seria vs 2.5TDi seria i to ma sens. Tak samo jak porównanie 2.5V6 seria vs 2.5D (bez turbo) seria. W przeciwnym wypadku to jest czcze gadanie.

PostNapisane: 30 mar 2005, 15:47
przez tomekrvf
Smirnoff ma racje. Trzeba porównywac podobne auta. Bo do tego porównania mozna dorzucic Evo VIII i wtedy nawet ta beema ujrzy oddalajacy sie tyl Evo. Jezdzilem nowa trojka 330d i Evo VII i powiem tylko tyle ze przy Evo 330d to taczka.

PostNapisane: 30 mar 2005, 15:53
przez tomekrvf
Morgenik napisał(a):BMW E46 silnik 2.0d po zmianie turbo na wieksza i zmianie elektoniki i wydechu 6.5 s do 100 wciaga taka mazde w palcem w pupie :]

No tak....Po zmianie tego i owego to KL moze miec 630KM. Widzialem opis takiego auta scigajacego sie w klasie samochodow turystycznych. Poza tym dolozenie turbiny(najlepiej dwoch na kazdy rzad) do KL skonczyloby sie problemami z trakcja do 4 biegu. I wtedy taka beema niknelaby w wlasnym smrodzie przesterowanego diesla(bo pewnie puszcza czarne chmury te E46 No nie?) Smiesznie to wyglada jak auta za prawie 200000PLN puszczaja czarne chmury.

PostNapisane: 30 mar 2005, 18:14
przez luca
Tomek a masz może namiar na materiały a propos tego KL-a z chęcią bym poczytał. Ciekawe ile kompletny kit do KL-a by kosztował no i jak z żywotnością silnika, bo coś sądze, że za długo taką mocą nie można by się cieszyć :)