Strona 1 z 1

Przepływomierz KL02 vs JE50

PostNapisane: 22 mar 2005, 01:00
przez chrusto
Mam mazde 626 cronos 2.5v6 i probem tego typu że po strzale gazu rozpad sie przepływomierz o oznaczeniu KL ja zdobyłem przepływomierz j 50 auto teraz normalnie na benzynie jeżdzi ale spala ok 20l.paliwa na setkę i po wejściu na wyrzsze obroty dymi czarnym dymem byłem na analizie spalin i przekroczone jest wszystko aż z 0.6%-6%. Na gazie auto jeżdzi dobrze nie dymi spala ok.16l gazu.Bardzo prosze o pomoc bo mechanicy w naszym miescie sie raczej już poddali więc musze wziąść sprawe w swoje ręce jestem elektronikiem wiec temat nie jest mi obcy.

PostNapisane: 22 mar 2005, 01:26
przez Smirnoff
Witam.
Po pierwsze – uprzejmie proszę poprawić temat i dodać wymagany regulaminem opis o składni przewidzianej w regulaminie. W przeciwnym razie po 24h od publikacji tematu zostanie on przeniesiony do KOSZA.

A co do przepływomierza – w istocie, potrzebujesz przepływomierz KL02, z JE50 przy tym ECU nic z tego nie będzie. Chyba, ze założysz ECU od CA KF albo od EC K8, to wtedy tak, ale wytnie Ci moc.

Pozdrawiam
SM

PostNapisane: 29 mar 2005, 16:48
przez Sebastian
Odpowiedź jest bardzo prosta masz zły przepływomierz musisz zdobyć orginał to ci da 100% gwarancji że będzie wszystko ok. Z tego co wiem to jazda na LPG odbywa się bez pracy przepływomierza, ale to tylko gdybanie. Całkowiecie do tej teori nie jestem przkonany. Poszukaj orginalnego przepływomierz przynajmniej zeby odpowiadał temu co miałeś w swoim modelu mazdy. Powodzenia w tropieniu przepływomierza. :)

PostNapisane: 29 mar 2005, 20:02
przez LoB

PostNapisane: 31 maja 2005, 19:33
przez GrzegorzSz
mozemy zrobic wymiane – mam jakis KL02 w zapasie