bazyl wspaniały napisał(a):u mnie gaśnie i tak powinno być w KL z tego co wiem, szlag trafia podciśnienia i dlatego silnik gaśnie. Jeśli twój nie gaśnie to sprawdź stan zaworka na odmie w deklu zaworów przedniego rzędu cylindrów. Wyjmij go i dmuchnij z jednej i drugiej strony, od strony dekla powinno dać się dmuchnąć, a od strony wężyka powinno się zamknąć. Jakoś tak to było. Ale lepiej to jeszcze zweryfikować
No właśnie chciałbym się dowiedzieć jak to z tym jest. Od strony dekielka na pewno da się wdmuchnąć bo jak przystawiałem palec na pracującym silniku to czuć mocne ssanie, z drugiej nie sprawdzałem.
Hazu napisał(a):To też może zależeć od rocznika auta oraz zastosowanego osprżętu.
np: u mnie kf -gaśnia ale u brata KF w BA nie gaśnie tylko chlapie olejem swintuch.
ale osprzęt i podcisnienia przy silniku juz trochę się różnią pomiędzy tymi autami.
DamianMX6 z którego roku masz auto?
Jeździsz czasem po Nałęczowskiej?
No ba, choćby dzisiaj w drodze do Warszawy.
Rocznik 1992.