Strona 1 z 2

Nie chce odpalić Nawet po wymianie aparatu zapłonoewgo

PostNapisane: 2 lut 2009, 19:35
przez Gucio62
Witam..

Mam mały problem z moją mazdą:/ Samochód zgasł i juz nie odpalił, jak próbowałem odpalic rozładowałem akumlator,
Wymieniłem aparat zapłonowy i dalej nic(brak iskry) Po rozładowaniu akumlatora słyszę dziwne Piknięcia i alarm wariuje. Co robic??:(
Z góry Dzięki za pomoc...

PostNapisane: 2 lut 2009, 19:50
przez Gucio62
dodam jeszcze ze po diagnostyce nie pokazał zadnych błędów

PostNapisane: 2 lut 2009, 21:32
przez zenith839
Przede wszystkim musisz naładować akumulator. A że ci autoalarm i pewnie centralny zamek wariuje to nic dziwnego bo napięcia spada i alarm myśli że ktoś robi dywersję.

Druga sprawa, sprawdź czy moduł zapłonowy dostaje napięcie.

PostNapisane: 2 lut 2009, 21:35
przez Gucio62
akumlator już naładowałem, moduł dostaje napięcie na 2-3 pinie

Ale nie kumam tego dziwnego pikania jak przekręce stacyjkę..
Kiedyś mi tak zrobił ale jak odłączyłem licznik...

PostNapisane: 2 lut 2009, 22:42
przez Soluks
sprawdź czujnik na wale korbowym czy jest dobry jak padnie to też nie będziesz miał iskry... umiejscowiona jest za kołem pasowym

PostNapisane: 2 lut 2009, 22:59
przez Gucio62
sprawdzałem jest ok..

PostNapisane: 3 lut 2009, 11:42
przez Gucio62
Ale od czego to pikanie?? Kurcze...

PostNapisane: 3 lut 2009, 12:54
przez zenith839
a gdzie je słyszysz może immobiliser??

PostNapisane: 3 lut 2009, 13:46
przez Gucio62
blisko pedałów hamulca zaraz za bezpiecznikami taka niebieska puszka(chyba:/)... nie jest to dzwięk taki jak nie zgaszone światła tylko dużo głośniejszy..

PostNapisane: 3 lut 2009, 18:37
przez Gucio62
Jeszcze jedno pytanie, idzie jakoś obejśc immo??

PostNapisane: 3 lut 2009, 21:58
przez realski
immo nie odlacza ci iskry !! auto da sie uruchomic ale po chwili zgasnie ..

PostNapisane: 3 lut 2009, 22:11
przez DamianMX6
A ten drugi aparat zapłonowy był sprawny? sprawdzałeś?.

Pewnie nie. :|

Jak dla mnie wszystko wskazuje na to że masz padniętą cewkę w aparacie zapłonowym.

PostNapisane: 3 lut 2009, 23:28
przez Gucio62
cewka jest ok sprawdzałem...

PostNapisane: 3 lut 2009, 23:43
przez Gucio62
jeśli nawet dalej mam padnięty moduł, to i tak nie zmienia faktu że coś pika...:/ I nie bardzo wiem co to...

PostNapisane: 4 lut 2009, 11:03
przez Gucio62
A więc tak. co do aparatu zapłonowego to zadałem sobie trochę trudu i sprawdziłem gdzie dochodzi napięcie... w małej kości napiecie ma tylko pierwszy pin, a w drugiej tej większej patrząc od strony małej kości 1,2,3,4,5,6 jest napięcie na trzeciej, czwartej i piątej... gdzieś jeszcze napięcie powinno dochodzic??

PostNapisane: 4 lut 2009, 21:13
przez qbass
Gucio62, proszę o zapoznanie się z regulaminem Forum. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Następnie popraw proszę temat na zgodny z regulaminem (użyj opcji Obrazek– prawy górny róg Twojego postu) zwiększy to Twoje szanse na uzyskanie odpowiedzi. Masz na to 24h, później temat będę musiał umieścić w koszu.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Skorzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.


Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników

PostNapisane: 4 lut 2009, 23:32
przez delarossa
mi tak pika bo nie mam żarówy od poduszek w desce, poduszek też nie..

PostNapisane: 5 lut 2009, 00:46
przez Gucio62
aha ale silnik odpala??

PostNapisane: 5 lut 2009, 10:59
przez delarossa
odpala.. ale jak kiedys zrobilem zwarcie w instalacji to tez pikalo i nie chciala odpalić..

PostNapisane: 5 lut 2009, 19:28
przez Gucio62
hmm... kurcze już sam nie wiem:/ wszystko wygląda dobrze..
Jeszcze jedno pytanie co oznacza kod 12?