zaślepka wałka rozrządu ? – proszę o pomoc

Postprzez Bartek112 » 8 lip 2008, 12:06

witam moich ciekawych przygod z moim samochodzikiem ciag dalszy... otoz udalo mi sie sprowadzic walek rozrzadu wszystko jest niby w porzadku ale mechanik nagle wymyslil sobie uszczelke pod klawiature za bagatelka 160 zl i jeszcze co najciekawsze uszczelke czy zaslepke do walka rozrzadu nigdzie nie moge znalezc w zadnym sklepie takiej czesci baran wymiarow mi nie podal moze ktos z was madrzejszych ludzi mi pomoze co zrobic jak sobie z tym poradzic mam dosc tego mechanika ale coz silnik rozgrzebany nikt go teraz nie przejmie :–/ prosze was ponownie o pomoc
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 paź 2007, 14:20
Posty: 20
Skąd: Żary
Auto: MX6 2.5 V6

Postprzez nemi » 8 lip 2008, 12:11

Bartek112 było wiele razy na temat uszczelek. Na 99% znajdziesz u tego pana biuro@carspeed.pl albo w ASO wysyłkowo. Nie kupuj podróbek – ciekną i robota od nowa.


Bartek112 napisał(a):uszczelke czy zaslepke do walka rozrzadu

Jak rozumiem chodzi o simering/uszczelniacz wałka rozrządu. Do dostania jak wyżej.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Bartek112 » 8 lip 2008, 12:21

wlasnie ten pseudo spec powiedzial, ze to nie ma byc simering cholera dziada wie konkretnie chodzi o ostatni walek rozrzadu – ten na wydechu do niego potrzeba mi tej uszczelki
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 paź 2007, 14:20
Posty: 20
Skąd: Żary
Auto: MX6 2.5 V6

Postprzez qbass » 8 lip 2008, 14:07

Bartek112, a nie mówiłem, żebyś zmienił "mechanika"?

Uszczelka pod pokrywę kosztuje oryginalna ok. 65 zł.
Zaślepek wałków się nie kupuje, tylko stare wkleja na silikon.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez wiesiek5 » 8 lip 2008, 19:23

I tak się robi .
Ale jak byś chciał koniecznie uszczelke podkładki dekla lub zaślepke nową to też mam do woli.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 18:04
Posty: 331

Postprzez Bartek112 » 8 lip 2008, 20:23

to jest najlepsza z mozliwych porad zeby zmienic tego pacana :) to juz zrobilem pozbylem sie dziada na zawsze tyle ze... hmm... kazal mi dzis zakupic uszczelke pod cala klawiature i te wlasnie zaslepke bo bez tego on nic nie da rady zrobic... po czym dzwoni do mnie, ze on silikonem omota zalepi polepi i bedzie git.. tak jak napisales moze i stara sie zalepia, ale u mnie starej w ogole nie bylo wywalilo ja w momencie kiedy walek peknal no ale moj szpecmajster magik twierdzi ze silikonem pociapal i ma byc poki co dobrze tyle ze przede mna trasa do Belgii i nie wiem czy moge sie wybrac tym samochodem... dodatkowo stwierdzil, ze walek, ktory mu przytargalem jest za mocno wyrobiony i on za niego nie reczy ile on wytrzyma faktycznie troche byl wyrobiony w tych miejscach ale walek to walek przeciez rade da.. mam nadzieje co sadzicie na ten temat ? wiem, ze znacie sie na rzeczy licze na odpowiedzi z gory wielkie dziekuje pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 paź 2007, 14:20
Posty: 20
Skąd: Żary
Auto: MX6 2.5 V6

Postprzez Hazu » 8 lip 2008, 22:36

Jeśli chodzi o ta zaślepkę to jest to tzw. brok
Do kupienia w ASO i w http://www.carspeed.pl

Prawidłowo powinno się go wymienic na nowy za każdym razem.

W moim przypadku w ASO Mazdy poradzili sobie bez wymiany broku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Hugo » 8 lip 2008, 23:32

Bartek112 napisał(a):walek to walek przeciez rade da
To zdanie nie ma sensu.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez BartekB » 10 lip 2008, 11:46

Hugo napisał(a):To zdanie nie ma sensu.


HUGO widzę że kolejny post który nic nie wnosi do tematu oczywiście w Twoim wykonaniu – zastanów się nad sensem istnienia forum mazdy – czy istniej po to by poprawić ludzi i oceniać jakie zdanie ma sens???

Skoro inni użytkownicy znają sens tego zdania to twoja uwaga jest po pierwsze super zbędna , a po drugie nic nie wnosi do tematu – czyli w żaden sposób nie pomogłeś ....a po to jest to forum...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2005, 14:22
Posty: 139
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323 1.6 BG 1994r
Mazda 626 2.0 GE 1997r
Mazda Xedos 6 1.6 1996r
Mazda 6 GY 2.0 CiTD 2004r

Postprzez nemi » 10 lip 2008, 12:01

Hugo napisał(a):
Bartek112 napisał(a):walek to walek przeciez rade da
To zdanie nie ma sensu.

Proszę się powstrzymać od takich komentarzy. To forum techniczne, a nie językowe.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez tomekrvf » 11 lip 2008, 20:29

Hazu napisał(a):W moim przypadku w ASO Mazdy poradzili sobie bez wymiany broku.

Co nie zmienia faktu, iż przy każdym demontażu tego broku należy założyc nowy.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6