Strona 1 z 1

Woda w kolektorze ssącym – uroki CAI

PostNapisane: 11 sie 2007, 00:59
przez qbass
Witam!
Mam niemały problem :(
Zamontowałem niedawno CAI do mojej Madzi. Zrobiłem to identycznie jak koledzy z Forum... Dzisiaj była u nas naprawdę spora burza, wracając do domu wjechałem w taką kałużę, że głowa mała. Nie mogłem gwałtownie zahamować, bo za mną sznurek samochodów... Wpadłem niestety w tą wodę i Madzia zaciągnęła wodę przez stozek i zgasła...
Odkręciłem cały CAI, odkręciłem przepustnicę i faktycznie, w kolektorze była woda.
Poza tym auto nie chce nawet zakręcić rozrusznikiem, tak jakby coś było zablokowane, słychać tylko puknięcie :|
Pozdrawiam!
Kuba

PostNapisane: 11 sie 2007, 01:10
przez tomekrvf
Jak nie chce kręcić to jest woda w cylindrze/cylindrach. Wykręć świece i wtedy pokręć rozrusznikiem(z gazem w podłodze po odłączeniu kostek od aparartu zapłonowego)żeby przedmuchać cylindry.
PS Może nie pogięły się korbowody :(

PostNapisane: 11 sie 2007, 07:12
przez qbass
Dzięki ogromne za radę! Niedługo to zrobię...
tomekrvf napisał(a):PS Może nie pogięły się korbowody
Mam nadzieję, że nie :(

PostNapisane: 11 sie 2007, 10:12
przez Xionc
O cholera, ale to ma zasys!

PostNapisane: 11 sie 2007, 14:22
przez qbass
Ehh, woda wypompowana, trochę tego było :(
Niestety silnik lekko się przekręci i za chwilę staje. Korbowód? Myślę, że jakby był któryś zgięty, to nie kręciłby w ogóle? Rozrząd też, bo chyba nawet jakby przeskoczył, to silnik jest bezkolizyjny?
Już sam nie wiem...
Powiem tylko, że nie polecam wjeżdżać w duże kałuże ze stożkiem u dołu.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to prosiłbym, żeby się wypowiedział :(

EDIT: Aha, woda była w 5 cylindrach ;(

PostNapisane: 11 sie 2007, 17:51
przez Hazu
Urawny wał
korbowód uszkodzony. – to obstawiam.
Myślę że to coś poważnego.

A zachciało się mocy!!

Współczuję.

PostNapisane: 11 sie 2007, 17:56
przez qlesh
emmarek napisał(a):A zachciało się mocy!!

A co tam tej mocy z tego dolotu? Proszę Cię.

PostNapisane: 11 sie 2007, 18:16
przez Hazu
;)

PostNapisane: 11 sie 2007, 22:12
przez tomekrvf
No to silnik do wymiany.

PostNapisane: 11 sie 2007, 23:25
przez GofNet
     A akumulator masz na 100% sprawny? Może podładuj go, sprawdź dolot i spróbuj ponownie. Co masz do stracenia...

Powodzenia
..::GofNet::..

PostNapisane: 11 sie 2007, 23:36
przez Adaś
Kurcze współczuję :|

Właśnie ponownie się ucieszyłem, że schowałem wczoraj stożek w błotnik gdzie nie ma opcji na taki zasys wody

PostNapisane: 11 sie 2007, 23:37
przez qbass
Akumulator jest prawie nowy, nawet jak popycham ją do przodu i do tyłu, to chwilę się kręci i w którymś miejscu staje.
Jutro/pojutrze sprawdzę z kanału co się dzieje w środku, nad michą olejową...
GofNet napisał(a):No to silnik do wymiany.

Raczej nie inaczej :(

PostNapisane: 12 sie 2007, 11:01
przez Pyton162
to lipa po calosci , oby nie bylo tak zle jak to wygląda , pozdro

PostNapisane: 12 sie 2007, 15:15
przez marcinkosky
no to juz wiesz czemu ja nie chcialem zakladac tego calego dolotu... :|

szkoda mi tego samochodu...
ale jezeli silnik masz faktycznie do wymiany to moze teraz zamontujesz sobie KL-ZE :P i wtedy bedzie o wiele lepszy <faja>

PostNapisane: 12 sie 2007, 16:35
przez qbass
marcinkosky napisał(a):le jezeli silnik masz faktycznie do wymiany to moze teraz zamontujesz sobie KL-ZE

Dokładnie o tym myślę... Silnik już upatrzony, transport również załatwiony. Jutro sprawdzę dokładnie co stało się w tym, jesli coś bardzo poważnego, swapuję KL-ZE, a tego może na części się sprzeda.

PostNapisane: 13 sie 2007, 16:01
przez qbass
3 korby urwane, a 2 chyba pogięte :(
Później może porobię fotki...

PostNapisane: 13 sie 2007, 16:06
przez purhelek
co to jest CAI?

PostNapisane: 13 sie 2007, 16:11
przez jacobs
purhelek napisał(a):co to jest CAI?

dolot powietrza.

PostNapisane: 13 sie 2007, 16:32
przez qbass
Cold Air Intake

PostNapisane: 13 sie 2007, 16:32
przez purhelek
thx :)