nie odpala po regulacji obrotów

Postprzez adb » 29 lip 2007, 09:25

hej niedawno probowałem ustawic obroty biegu jałowego wprowadziłem mazde w tryb diagnostyczny ustawiłem obroty, nacisnąłem lekko na gaz i zdechła :( od tej pory nie odpala silnik kręci iskra jest ale za nic nie chce ruszyc. Mam wrażenie jakby paliwo nie dochodziło pompa ma niecałe pół roku więc chyba nie padła? reset kompa robiłem i nic. Nie zakładał bym nowego tematu gdyby stało się to samo z siebie a nie w trybie diagnostycznym i dlatego nie wiem za bardzo czego sie złapac :| ???????
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez qbass » 29 lip 2007, 10:05

A w trybie diagnostycznym odpala?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez pawelc » 29 lip 2007, 11:22

adb a chodzi pompa ?słychać ją ?,sprawdż najpierw na listwie wtryskowej czy jest paliwo klucz 17 -zasilenie jest zaraz koło regulatora ciśnienia po prawej stronie kolektora dolotowego – pózniej będziemy mysleć dalej..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez adb » 29 lip 2007, 20:12

qbass napisał(a):A w trybie diagnostycznym odpala?

niestety nie
pawelc napisał(a):adb a chodzi pompa ?słychać ją ?,

nie wiem jutro postaram sie sprawdzic tak jak mówisz a kiedy pompa powinna pracowac na zapłonie czy dopiero przy rozruchu?
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez pawelc » 29 lip 2007, 20:18

pompa powinna pracować jak spadnie ciśnienie w obwodzie jak nie będzie pracowac to zakręć rozrusznikiem musi wtedy podawać paliwo na zasilenie jak nie podaje to wiesz gdzie tkwi problem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez adb » 29 lip 2007, 20:36

dzięki wielkie a które to są kable od zsilania pompy gdzie ich szukac sprawdziłbym czy sie jakie zwarcie nie wdarło albo cuś...
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez promyczek001 » 30 lip 2007, 10:16

Ustaw kluczyk na zaplon i zlacz piny w kosttce diagnose FP z GND i bedziesz slyszal czy zalacza sie pompa tylko niech cie nie zmyli pykniecie przekaznika. Pompy mozesz najlepiej wysluchac jak zdejmiesz dol tylnej kanapy chyba ze masz wlasny garaz i cisze to uslyszysz na zewnatrza auta jej prace. Pozdrawiam
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez adb » 31 lip 2007, 15:43

pompa sprawdzona działa paliwo do wtrysków też dopływa wię dalej nie wiem co to może być HELP!!
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez pawelc » 1 sie 2007, 08:41

czyli tak paliwo jest iskra też ,czyli wychodzi na to że masz głebszy problem, świece wykręcałeś są mokre? czy suche?,kiedy robiłeś rozrząd?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez adb » 1 sie 2007, 11:01

te które wykręciłem zanim połamałem klucz były suche i białe na końcu. Rozrząd nie był wymieniany już dawno ale przeciez sie nie urwał auto podczas regulacji chodziło dobrze wcześniej zdarzało mu sie zgasnąc podczas skrętu w prawo przy małej ilości paliwa przy większej spadały obroty ale to chyba syf na dnie baku? Może padł jakiś czujnik, komp wywala błąd 46 ale już od dawna i dało się z tym życ...
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez qbass » 1 sie 2007, 11:03

adb napisał(a):komp wywala błąd 46

VRIS 2 bodajże. Ale to raczej nie ma nic wspólnego z Twoim problemem.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez adb » 1 sie 2007, 11:13

tak chodzi vris 2 ale jakl już mówiłem dało się z tym życ czasem tylko przerywała przy gwałtownym przygazowaniu
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez pawelc » 1 sie 2007, 15:57

bez vris-ów odpali ...jezeli jest odpowiednie ciśnienie na listwie wtrysków to należałoby sprawdzić same sterowanie nimi a steruje tym ecu ,przydałby się na podmiankę komp..no cóz musisz chyba podjechać do jakiegoś elektryka bo przyczyn moze być naprawdę wiele ..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez adb » 1 sie 2007, 16:41

pawelc napisał(a):no cóz musisz chyba podjechać do jakiegoś elektryka

he he jakby sie dało jeżdzic to jużż dawno bym to zrobił :| ale dzięki za zainteresowanie i pomoc. A może ktoś kupi padniętą mx 6 <zeby> ?
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez pawelc » 1 sie 2007, 22:04

podjechać wcale nie znaczy o własnych siłach ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez adb » 4 sie 2007, 01:16

hej no naprwde nikt nie ma żadnego pomysłu przecież nie będe mędy lawęta ciągnął ludzie pomocy!! prosze!!!
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez Hazu » 4 sie 2007, 09:55

Próbowałeś dodawać troche gazu przy odpalaniu?
Prawidłowo regulowałeś obroty (którą śróbką)?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez adb » 4 sie 2007, 12:32

tak obroty regulowalem tą śrubką na przepustnicy i jak juz wsio było dobrze to padła po dodaniu gazu i nie odpala nawet po dodaniu gazu
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2006, 19:11
Posty: 43
Auto: mx-6, 2,5cm 1994r

Postprzez nor » 4 sie 2007, 16:29

Spróbuj wrócić do poprzedniego stanu może przykręciłeś ją za mocno.(próbuj odpalać przy różnych ustawieniach śrubki innego wyjścia nie widzę).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Bimbak » 6 sie 2007, 10:51

wtryski działają – może kabel przerwałeś? Nie odpiął się żaden z przewodów od podciśnienia kiedy grzebałeś przy przepustnicy?

Prawdopodobnie siadło coś niezwiązane z tym co robiłeś. Ja bym leciał po kolei po elektryce bo to może być wszystko.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6