nie odpala po regulacji obrotów
1, 2
hej niedawno probowałem ustawic obroty biegu jałowego wprowadziłem mazde w tryb diagnostyczny ustawiłem obroty, nacisnąłem lekko na gaz i zdechła
od tej pory nie odpala silnik kręci iskra jest ale za nic nie chce ruszyc. Mam wrażenie jakby paliwo nie dochodziło pompa ma niecałe pół roku więc chyba nie padła? reset kompa robiłem i nic. Nie zakładał bym nowego tematu gdyby stało się to samo z siebie a nie w trybie diagnostycznym i dlatego nie wiem za bardzo czego sie złapac
?????
- Od: 27 gru 2006, 19:11
- Posty: 43
- Auto: mx-6, 2,5cm 1994r
adb a chodzi pompa ?słychać ją ?,sprawdż najpierw na listwie wtryskowej czy jest paliwo klucz 17 -zasilenie jest zaraz koło regulatora ciśnienia po prawej stronie kolektora dolotowego – pózniej będziemy mysleć dalej..
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
qbass napisał(a):A w trybie diagnostycznym odpala?
niestety nie
pawelc napisał(a):adb a chodzi pompa ?słychać ją ?,
nie wiem jutro postaram sie sprawdzic tak jak mówisz a kiedy pompa powinna pracowac na zapłonie czy dopiero przy rozruchu?
- Od: 27 gru 2006, 19:11
- Posty: 43
- Auto: mx-6, 2,5cm 1994r
pompa powinna pracować jak spadnie ciśnienie w obwodzie jak nie będzie pracowac to zakręć rozrusznikiem musi wtedy podawać paliwo na zasilenie jak nie podaje to wiesz gdzie tkwi problem...
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Ustaw kluczyk na zaplon i zlacz piny w kosttce diagnose FP z GND i bedziesz slyszal czy zalacza sie pompa tylko niech cie nie zmyli pykniecie przekaznika. Pompy mozesz najlepiej wysluchac jak zdejmiesz dol tylnej kanapy chyba ze masz wlasny garaz i cisze to uslyszysz na zewnatrza auta jej prace. Pozdrawiam
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
czyli tak paliwo jest iskra też ,czyli wychodzi na to że masz głebszy problem, świece wykręcałeś są mokre? czy suche?,kiedy robiłeś rozrząd?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
te które wykręciłem zanim połamałem klucz były suche i białe na końcu. Rozrząd nie był wymieniany już dawno ale przeciez sie nie urwał auto podczas regulacji chodziło dobrze wcześniej zdarzało mu sie zgasnąc podczas skrętu w prawo przy małej ilości paliwa przy większej spadały obroty ale to chyba syf na dnie baku? Może padł jakiś czujnik, komp wywala błąd 46 ale już od dawna i dało się z tym życ...
- Od: 27 gru 2006, 19:11
- Posty: 43
- Auto: mx-6, 2,5cm 1994r
bez vris-ów odpali ...jezeli jest odpowiednie ciśnienie na listwie wtrysków to należałoby sprawdzić same sterowanie nimi a steruje tym ecu ,przydałby się na podmiankę komp..no cóz musisz chyba podjechać do jakiegoś elektryka bo przyczyn moze być naprawdę wiele ..
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
podjechać wcale nie znaczy o własnych siłach 
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
wtryski działają – może kabel przerwałeś? Nie odpiął się żaden z przewodów od podciśnienia kiedy grzebałeś przy przepustnicy?
Prawdopodobnie siadło coś niezwiązane z tym co robiłeś. Ja bym leciał po kolei po elektryce bo to może być wszystko.
Prawdopodobnie siadło coś niezwiązane z tym co robiłeś. Ja bym leciał po kolei po elektryce bo to może być wszystko.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6