dl00gi napisał(a):obroty na poziomie 600
na poziomie 800 to jeszcze są obroty...ale 600...przecież to zaczyna być zabójstwo dla silnika....
dl00gi napisał(a):nacisnę pedał hamulca obroty samoczynnie spadają

to może być bardziej złozony problem....
1.Znajdź ślimak przepustnicy do którego zamocowana jest linka pedału gazu.
2.Na ślimaku odszukaj małą śrubkę na kluczyk ampulowy zapierający o odbojnik.
3.Wkręć śrubkę minimalnie, aby przepustnica delikatnie wychyliła sie na zewnątrz i nie zakleszczała w obudowie.
4.W gnieździe DIAGNOSIS odszukaj 2 styki TEN i GND.
5.Zmostkuj styki – ECU Tryb testu.
6.Szczelinomierz (SZ) – listki 0,10 i 0,50.(wartości dla FS'a)
7.SZ wkłada się pomiędzy śrubę odbojnikową a odbojnik.
8.Druga strona przepustnicy patrząc od ślimaka – małe pudełeczko przykręcone 2 śrubami do przepustnicy to jest TPS.
9.Odkręć te śrubki, aby umożliwić delikatne obracanie TPS.
10.Uruchom silnik.
11.Ustaw czujnik położenia przepustnicy TPS w takiej pozycji, aby podczas, gdy pomiędzy śrubą odbojnikową a odbojnikiem znajduje się SZ 0,50 pracował wentylator, a po włożeniu SZ 0,10 wentylator przestawał pracować.
12.Przykręć TPS. Uwaga!!! Nie może się poruszyć.
13.Odszukaj śrubę Bypass. Znajduje się zazwyczaj na górze przepustnicy. Wkręcając lub wykręcając ustaw obroty (minimalnie nad kreską 750RPM)
14.Po ustawieniu obrotów wyjąć mostek TEN+GND
15.Sprawdź, czy obroty po wyjęciu zworki nie zmieniły się, a jeżeli tak, to powtórz czynność ustawienia prędkości obrotowej w TRYBIE TESTU TEN+GND.