Po myciu silnika problemy z dławieniem się

Po umyciu silnika przez magika z myjni zaczely sie problemy. Silnik byl myty tylko od gory goracym karcherem. Chodzi do momentu dzialania ssania, pozniej sa wolne obroty, ale dlawi sie przy dodawaniu gazu. Sprawdzone zostaly przeze mnie i przez diagnoste uklad powietrza plus nowy filtr powietrza(myslalem ze moze stary zalalo), siece i kable zaplonowe, sonda lambda, kopulka i palec rozdzielacza oraz wiele innych rzeczy. Komputer wywala kod bledu czujnika spalania stukowego, ktory nawet nie mam pojecia gdzie jest. Prawdopodobnie w okolicy ukladu dolotowego. Ponadto diagnosta na 100% sie nie zarzeka bo mowi ze moze tez byc modul w aparacie zaplonowym. Ktokolwiek wie cos na temat polozenia tego czujnika w silniku 2,5 V prosze o pomoc!!!
Diagnosta siedzial caly dzien nad tym i nawet nie wzial kasy powiedzial tylko ze jak znajde przyczyne to bedzie dla niego zaplata bo bedzie wiedzial cos wiecej...
Diagnosta siedzial caly dzien nad tym i nawet nie wzial kasy powiedzial tylko ze jak znajde przyczyne to bedzie dla niego zaplata bo bedzie wiedzial cos wiecej...