adb napisał(a):z ta sonda, to może mieć racje?
Łatwo to sprwdzić. Jeśli rozgrzejesz silnik na LPG i przełączysz na Pb, to nie powinien zgasnąć, bo:
a) silnik będzie już rozgrzany,
b) nawet jeśli sonda LAMBDA będzie ciągle podawała informacje, że silnik jest już rozgrzany, to w tym przypadku będzie to zgodne ze stanem faktycznym i podanie przez komputer ubogiej mieszanki (z wyłączonym ssaniem) nie spowoduje zgaśnięcia silnika.
Mimo wszystko sprawdziłbym filtr paliwa oraz
pompę paliwową, choć twierdzisz, iż była ona wymieniona. Sprawdź, jakie ciśnienie podaje pompa. Jeśli będzie książkowe, to problemu należy poszukiwać gdzie indziej.
Jeśli wchodzi na wolne obroty i trochę na nich działa i przez ten czas jest OK, to elektroniki raczej nie brałbym pod uwagę. Coś się zapycha, lub przestaje podawać paliwo. W układzie zapłonowym musi być dobrze, bo inaczej nie paliłby na LPG.
Poszukaj nieszczelności w układzie zaopatrzenia w powietrze. Może gdzieś jakieś "lewe powietrze" się wkrada i miesza ECU w "główce" podczas dobierania parametrów pracy na Pb (szczelność przepływomierza, obudowy filtru, rury między przepływomierzem a przepustnicą, itp.)
Powodzenia
..::GofNet::..