Strona 1 z 1

Problemy z odpalaniem – czy to oznaki uszkodzenia cz. halla?

PostNapisane: 25 lip 2006, 23:23
przez tmaciejs
zła praca silnika, odpala to na 5-10 sekund dziwnej pracy silnika, albo wcale nie mozna opalic.

Mam przerobiony aparat zapłonowy, czyli cewka Wn na zewnątrz i modół na zewnatrz.

Silnik, bo to o nim mowa zachowuje się jak by brał lewe powietrze(zabogaty w mieszanke,ale sprawdzalem kody błedów i mam tylko elektrozawór jako błąd(jak się nie myle to kod 46), ale wcześniej chodził na tym błędzie, ma wymienione na nowe kable WN,nie wiem o co chodzi i w czym moze być problem, proszę o pomoc[/url], nic mi nie wskazuje na błedy sondy lambdy


nie wiem co i jak, przez co to, prosze o pomoc.

PostNapisane: 26 lip 2006, 12:27
przez Malpiszon78
u mnie padl czujnik halla w module zaplonowym i bylo podobnie..

PS. masz tylko 6 zaworow ? hahaha

PostNapisane: 26 lip 2006, 15:50
przez tmaciejs
A czy ktoś wie jak sprawdzić takie czujniki halla (czyli gdzie podłaczyć sie z miernikiem) ??

PostNapisane: 26 lip 2006, 16:04
przez Tykwa
tmaciejs napisał(a):ale wcześniej chodził na tym błędzie, ma wymienione na nowe kable WN



a moze cos poruszyles przy okazji wymiany kabli, spróbuj moze jest cos luzne, albo same kable sa nie sprawne. No i podstawowe pytanie czy zalozyles dobrze kable , byc moze pomyliles którys i jest teraz zla kolejnosc zaplonu?
?
Oczywiscie tyczy sie to jedynie sytuacji jesli zaczál wariowac silnik bezposrednio po wymianie kabli.

PostNapisane: 27 lip 2006, 15:43
przez tmaciejs
Kable są prawidłowo pociągnięte, wymieniłem świece, kable WN , a przy próbie odpalenia coś strzeliło (nie wiem z kąd) kody błędów wskazują 2 (czujnik pozycji wału korbowego,) i kod 3( czujnik pozycji wałka rozżądu) , ile takie czujniki kosztują ??

PostNapisane: 28 lip 2006, 00:04
przez tomekrvf
Jeżeli masz aparat KF34 to możesz kupic kompletny aparat za 2700:)

PostNapisane: 28 lip 2006, 09:42
przez tmaciejs
Aparat mam KL01 (o ile chodzi ci o aparat zapłonowy ??)

namierzyłem ten strzał co pisałem wyzej, to kabel od czujnika oleju mi się w wentylator chciał wkrecić, oderwał sie od czujki ,a jak mierzyłem omomierzem oporność czujnika położenia wału to wskazania mam takie oporność 582 ohm – po skasowaniu kodów mam bląd 46 , po czym zaraz wskakuje 2 i 3

PostNapisane: 28 lip 2006, 09:52
przez tomekrvf
tmaciejs napisał(a):Aparat mam KL01 (o ile chodzi ci o aparat zapłonowy )

Czyli twoja mazda jest przed 1994.04 W ASO mazdy możesz kupić igniter set KLY1-18-V20 za 926 PLN ale nie wiem czy w tym zestawie są czujniki połozenia wałka rozrządu. To pewnie wiedzą w maździe

PostNapisane: 28 lip 2006, 09:54
przez tmaciejs
są bo do 94 te czujniki tam były jeszcze, w 95 juz ich nie montowali

PostNapisane: 28 lip 2006, 09:59
przez tmaciejs
jestem Ciekaw czy od Forda Proobe rocznikowo 94 czy mógł bym dopasować aparat zapł KL02 w sumie sam modól ??

PostNapisane: 28 lip 2006, 10:05
przez tomekrvf
tmaciejs napisał(a):są bo do 94 te czujniki tam były jeszcze, w 95 juz ich nie montowali

Wiem że są. Nie wiem tylko czy są w tym zestawie naprawczym mazdy

PostNapisane: 28 lip 2006, 22:00
przez tmaciejs
wygrzebałem cały aparat zapł w odpowiednie wtyki podpiołęm napiecie na cz halla – G signal pokazuje opór na omomierzu gdy pokręce aparatem to raz jest a raz go nie ma – i tu mam pewność ze działa, drugi z czujników, czyli NE1 signal równierz działa.

PostNapisane: 31 lip 2006, 00:35
przez tmaciejs
Już wiem co i w co podłączyć ??