Strona 1 z 1

Engine Flush do KL-a

PostNapisane: 16 maja 2006, 11:43
przez Malpiszon78
Witam.. szykuje sie do zmiany oleju i chcialbym zastosowac prerarat do czyszczenia nagaru z silnika marki Comma. Wlewa sie go na nagrzany silnik na 10 minut po czym spuszcza razem z olejem. Silnik ma przebieg okolo 150Kkm, pytanie czy oprocz nagaru nie wyplucze sobie przy okazji czegos innego ;) kiedys mialem escorta 1.3 zalalem go MotoDoktorem i po jakims czasie pozegnalem sie z silnikiem :] dlatego wole sie upewnic co do tego sposobu czyszczenia silnika, wiem ze on nie osiada tylko splywa razem z olejem ..czekam na Wasze opinie...polecacie czy raczej nie ?

PostNapisane: 16 maja 2006, 12:04
przez Grzyby
A na jakim oleju jeździsz?

Malpiszon78 napisał(a):Silnik ma przebieg okolo 150Kkm,

z czego ty chcesz czyścić i po co?

PostNapisane: 16 maja 2006, 13:06
przez Malpiszon78
Jezdze na Shell Helix 10W40 syntetycznym.. mowisz ze 150 to jeszcze nie czas ? chcialem go troszke "odmłodzić" i usunac syf ze srodka :) bo rano mi szklanki dzwonia :D zaworek bede wymienial przed zmiana oleju bo pewnie to jest przyczyna klekotania porannego a pozatym chcialem zrobic mu jeszcze dodatkowo "doPsze" plukanką :P

PostNapisane: 16 maja 2006, 13:10
przez Grzyby
Płukać to byś mógł po mineralu, a skoro
Malpiszon78 napisał(a):Shell Helix 10W40 syntetycznym

to nie ma potrzeby.
ja bym nic nie kombinował.

PostNapisane: 16 maja 2006, 14:10
przez Marcin L
je tez bym nie kombinował – nie odniesiesz z tego zadnych zauważalnych korzyści, a z niekorzysci – mogą Ci zacząć przeciekać uszczelki i zużywac wiecej oleju

PostNapisane: 16 maja 2006, 14:11
przez Grzyby
dokładnie – po co psuć coś co jest dobre?

PostNapisane: 16 maja 2006, 14:14
przez Malpiszon78
Dzieki za opinie, narazie sie wstrzymam bo w sumie silnik nie pracuje najgorzej.

PostNapisane: 6 paź 2006, 18:23
przez LuK
odswieze temat


ja tez chcialem uzyc podobnego preparatu i doczytalem ze producent nawet nie zaleca stosowac tego do aut ze znacznym przebiegiem, a ze produkt amerykanski normalnie – podaja zeby nie wlewac do aut > 100 000 mil

wiec rezygnuje z pomyslu plukania


ale kiedys na forum czytalem ze ktos to zastosowal i ogolnie zadowolony

PostNapisane: 6 paź 2006, 19:38
przez Jaksa
Malpiszon78 napisał(a):Shell Helix 10W40 syntetycznym
To jest półsyntetyk :P

PostNapisane: 6 paź 2006, 20:26
przez tomekrvf
Po tym oleju, oczywiście jak był zmieniany w porę, silnik bedzie czysty jak łza (jak w moim BG 178kkm). Co innego jakbyś lał Castrola...

PostNapisane: 6 paź 2006, 20:31
przez Jaksa
tomekrvf napisał(a):oczywiście jak był zmieniany w porę
To jest dobre pytanie :D

PostNapisane: 6 paź 2006, 20:50
przez tomekrvf
Jaksa napisał(a):tomekrvf napisał:
oczywiście jak był zmieniany w porę
To jest dobre pytanie

To jest k.... problem wielu samochodów a raczej właścicieli że nie zawsze jest na czas. Olej jak olej ale płyn chłodzący i hamulcowy to przeważnie temat tabu