V-power zaszkodzilo ?
Strona 1 z 1
witam jakies 3 dni temu zalalem 15 L V-power na prawie pusty bak <10 L .. wczoraj w drodze do pracy podejrzanie mi szarpnal, myslalem ze cos mu chwilowo odbilo .. dzisiaj rano po nagrzaniu byl juz bardziej stanowczy – strzelil kolektorem, zgasl mi na srodku skrzyzowania (siara jak nic) po odpaleniu zaczal szarpac, jakos dojechalem... z obrotomierzem dzieje sie ciekawa rzecz jak utrzymuje gazem stale obroty np. 4 lub 5 K obrotonierz zaczyna sie wyhylac na lewo i prawo a obroty na sluch sa dalej takie same i po odpuszczeniu gazu silnik gasnie
czy mu sie "poprzestawialo" od "super paliwa" czy moze padl aparat zaplonowy lub jakas elektryka i to po prostu zbieg okolicznosci (99+), Pomozecie ?
PZDR
- Od: 31 sty 2006, 15:27
- Posty: 65
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mx6 KL, Mondeo 1.8HE, Ducato 2.8, Eagle Vision 3.5
Jak ci obrotomierz wariuje to należy podejrzeważ aparat zapłonowy niestety. Początkowo to się powinno objawiać tylko po nagrzaniu, w miarę upływu czasu będzie coraz więcej problemów aż w końcu przestanie palić zupełnie.
no wlasnie jak juz przejade kawalek to zaczal wydziwiac
- Od: 31 sty 2006, 15:27
- Posty: 65
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mx6 KL, Mondeo 1.8HE, Ducato 2.8, Eagle Vision 3.5
Ja niestety miałem również nieciekawe doświadczenia z Vpower!!!
Zalałem kiedyś swojego MitsuGTI tym świństwem i auto zwariowało!! paliło 40proc więcej paliwa – dopiero po przejechaniu prawie 1tyskm na normalnym paliwie wróciło do normy!!
A w serwisie już się chcieli za niego brać i sumy na starcie podawali ogroooooooomne!!
Zalałem kiedyś swojego MitsuGTI tym świństwem i auto zwariowało!! paliło 40proc więcej paliwa – dopiero po przejechaniu prawie 1tyskm na normalnym paliwie wróciło do normy!!
A w serwisie już się chcieli za niego brać i sumy na starcie podawali ogroooooooomne!!
- Od: 25 lut 2006, 23:40
- Posty: 35
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 98' 2.0 115KM – full
Ja jeździłem na VPower Racing przez 200km i u mnie silnik pracował lepiej. Ładniej się zbierał. Bardziej czuły na pedał przyspieszenia, szybciej odpalał a nawet pracował bardziej kulturalnie. Ale zalałem tylko na testy, aby sprawdzić, czy to tylko reklama, czy faktyczny demon paliwowy i teraz leję najczęściej Pb98 Na PB
lub (sporadycznie) Shell VPower 95. Wtedy litr Shell VPower Racing kosztował 4,99zł
a Shell VPower 95 3,99 za litr!
Pozdrawiam
..::GofNet::..

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Teraz litr V-Power Racing nie kosztuje wiele mniej.
Noszę się z zamiarem spróbowania tego paliwa na torze i się właśnie zastanawiam czy sobie czegoś w silniku nie ukręcę, bo obciążenia będą duuuże...
Noszę się z zamiarem spróbowania tego paliwa na torze i się właśnie zastanawiam czy sobie czegoś w silniku nie ukręcę, bo obciążenia będą duuuże...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Zdam takie pytanie – czy teoretycznie istnieje możliwość, że V-Power Racing może zaszkodzić silnikowi a jeśli tak to w jaki sposób??
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6