Gaśnie po odpaleniu

Postprzez osakxd » 28 cze 2016, 14:49

Witam, mam problem z moim KL. Jak w temacie, zaraz po odpaleniu samochodu gaśnie. Czasami jest tak, że pochodzi chwilę na wyższych obrotach 1800-2100, czasami tak, że koło 1000 się trzyma, a jeszcze innym razem odpalam, wskoczy na ok 2000 i od razu obroty spadają i gaśnie.

Sprawdzając błędy wyskoczyło mi 12, 24 i 41. TPS został wymieniony, wyregulowany na szczelinomierz nadal to samo wszystko. Niestety ruszyłem też śrubę odbojową oraz bypass.

Podsyłam również link jak to wygląda. https://youtu.be/NbTciEASBDw

Czy ktokolwiek ma pomysł co to może być ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2013, 13:56
Posty: 89 (1/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: Była: Astra F 1.6 93'
Jest: Mazda 323f Ba 1.5 97' Z5 + BRC Sequent 24
Jest: Mazda 323F BA GT 95' KL

Postprzez iparts » 14 lip 2016, 12:04

Immobiliser jest w tym samochodzie? jeżeli tak, to może być jego wina. Jeżeli nie warto sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu, czy czasami nie będzie do wymiany.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 5 sie 2014, 12:50
Posty: 324 (1/5)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 TB 3.7L 277KM

Postprzez KUZAJ » 15 lip 2016, 19:47

sprawdz aparat zaplonowy i przeplywke. To sa dwa elementy które czesto padają.
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 22:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez corpha76lon » 24 sie 2016, 10:58

osakxd napisał(a):. Niestety ruszyłem też śrubę odbojową oraz bypass.


Wyreguluj obroty, być moze własnie przez to CI gasnie: (skopiowane od GofNet)

"1 Regulacji dokonujemy po osiągnięciu przez silnik temperatury roboczej (po wyłączeiu automatycznego ssania).
2 Na wyłączonym silniku kasujemy ew. błędy ECU – odłączamy akumulator i rozładowujemy układ poprzez wciśnięcie hamulca roboczego na ~20s.
3 Uruchamiamy silnik i włączamy odbironiki, standardowo używane podczas korzystania z auta.
4 Przełączamy ECU w tryb serwisowy – zwieramy styki "TEN i GND w złączu diagnostycznym" (Sokool).
5 Sprawdzamy, czy zapłon jest dobrze ustawiony (przydaje się lampa). Wyjściowo na PB zazwyczaj ustawia się ~+10º.
6 Gdy zapłon będzie (już) OK, to regulujemy śrubą (bypass) na przepustnicy obroty w przedziale ~700-750obr./min..
7 Po odpowiednim ustawieniu wyłączamy silnik i opuszczamy tryb serwisowy.
8 Między trybem serwisowy i roboczym obroty nie powinny się zbytnio różnić. Jeśli tak będzie, jest to oznaka, że silnik został prawidłowo wyregulowany. Jeśli będzie przeciwnie, to znaczy, że regulacja nie jest optymalna (skład mieszanki, zapłon, itp.).
9 Opcionalnie możemy jeszcze sprawdzić, czy ECU nie generuje kodów błędów, wynikających z uszkodzeń jakichś podzespołów."
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6