Strona 1 z 2

Klimatyzacja w 626 GE KL

PostNapisane: 10 kwi 2004, 19:48
przez Nightdream
Podobnych tematów juz kilka przeczytalem, ale jednak szczegółów mnie interesujących nie znalazlem.
W mojej madzi jest tak: na desce jest wlacznik A|C, pod maska kolo pasowe od klimy...i to tyle. Prwadopodobnie handlarze, którzy ja przywozili z Niemiec wymontowali klime, zeby ja sprzedac osobno <killer> . I teraz moje pytanie:
Ile moze mnie kosztowac sprawny uklad klimatyzacji, calej, kompletnej, żeby to wszystko dzialalo? Moze ktos juz robil u siebie podobne cuda? :)
Pozdrawiam

PostNapisane: 10 kwi 2004, 20:22
przez Paweł
To zalezy czego Ci brakuje. Kompletny komplet (uzywany) moze kosztowac od 2k do 4k, zalezy od tego jak kto sobie policzy, jak bardzo bedzie kompletny i w jakim stanie. Sprawdzales czy masz parownik, skraplacz, instalacje elektryczna?

Pozdrawiam.

PostNapisane: 10 kwi 2004, 20:28
przez Nightdream
Instalacja jest, ale czy jest skraplacz i parownik, to tego nie wiem. Gdzie to powinno byc? A zakladając, ze nie ma niczego, to czy wlasnie wtedy mam sie liczyc z ceną rzedu 2-4 tys?

PostNapisane: 10 kwi 2004, 21:15
przez JACU626
Jeżeli jest instalacja elektryczna + wszystko co w środku powinno byc i przewody to brakowało by tylko chłodnicy i kompresora a to okolo 800 zł za używane. Z tego co piszesz to moze nic tam nie byc bo koła to zawsze bieżnie wolną mają a wyłącznik moze być montowany bo nie przewidzieli zaślepki np. Poszukaj pod maska przewodów zazwyczaj aluminiowe czy wychodzą ze ściany grodziowej czy tylko sa tam gumowe żaślepki w GD znajdują sie niedaleko od tych od centralki- podaj więcej informacji

PostNapisane: 10 kwi 2004, 21:24
przez Nightdream
Poki co dziekuje; zajrze pod maske dokladniej po świetach i dam znac w tym temacie, coby nie grzebac w aucie, bo sąsiedzi mnie wyklną ;)
Trzymajcie sie i świetujcie :)
Pozdrawiam.

PostNapisane: 11 kwi 2004, 00:18
przez Smirnoff
Kwoli ścisłości – w każdej 626GE jest włącznik od klimy, nawet jak takowej nie ma. To samo z kołem pasowym napędzającym ewentualnie kompresor. I....na tym sie pewnie konczy, bo reszty brak. A troche tego jest –> chłodnica + rurki + skraplacz + przekaźnik + kompresor + ... Ale za te 4kpln dokupisz klime spoko.
Pozdro
SM

Swoją drogą, nie sądzę, zeby wybebeszali wszystko, choc u nas wszystko jest możliwe. Jak chcesz mieć pewnośc czy była w niej klima czy nie, to daj VIN – sie sprawdzi i wszystko bedzie wiadomo.

PostNapisane: 11 kwi 2004, 08:24
przez Długi
Mam klimę do GE ale do 1,8//2,0 kpl. Wszystkie elementy za ok 2500zł,
Słyszałem że niektórzy przyz odrobinie kombinacji wkładają takie klimy do KL, ale sam tego nie robiłem więc nie będe gadał. :)

PostNapisane: 11 kwi 2004, 11:11
przez Nightdream
JMZGE14F201122860 To jest mój VIN – jak mozecie to mi powiedzcie czy byla klima czy jej nie bylo, bo moze oskarżyłem panów handlarzy bezpodstawnie ;)

PostNapisane: 11 kwi 2004, 11:27
przez xXx
Interpretation VIN- code JMZGE14F201122860


Producer: Mazda Motor Corporation
Number of packages: 5
Color of the body: HS Cygnus White
Color of the salon: GE6 Gray


It is produced for: Europe
Country of the designation: Germany
Place of the production: Japan Hofu Plant (Nishiura, Yamaguchi)
Date of the production: 29 November 1991.
Model: 626
Code of the body: GE (first generation of 08.y99y-0'.y99yagg)
Type of the body: five-door khetchbek
Type of the drive: front
Controlled wheels: front

Engine: Transmission:
Code Volume (ss) Quantity of the cylinders Power (hp.) Type Note Mechanical, 5- TI is stepped
KL 2497 6 167 benzine, injector (EGI) DOHC 24 valves


Code on the catalog: AEGA04 Code of the assembly: Ga8l-ecd
Hydraulic amplifier of the control Electro-corrector of the headlights
Electrical glasss-hoist The mirrors of rear form are painted in the color of body. There is preheating.
Additional spoiler on the boot-lid Cast wheel disks of 15 inches
The hatchway is electrical, is opaque There is no omyvatelya of the headlights
Packet for the countries with the moderate and cold climate Additional "navigational" illumination of the salon
There are no front fog lights, there are no additional dimensional fires Hours
There is no radio tape recorder. There are 4 columns. Electrical antenna
Optional installation of the conditioner the Cruise- control
Velour salon. There is an electric drive of driver seat. There is no preheating. Red light of the illumination of the step
Central lock Starter of y."KVt
Anti-blanking system of the brakes There is no preheating fuel (for the diesel)

Note: the original assembly of automobile is indicated. Some parameters can not correspond to those indicated.



--------------------------------------------------------------------------------

PostNapisane: 11 kwi 2004, 11:46
przez Globy
Ja tu nie widze nic o klimatyzacji, sa za to takie rodzynki jak elektryczny fotel kierowcy i podgrzewanie lusterek. Szkoda, ze ten program nie chce interpretowac ameryckich modeli.

PostNapisane: 11 kwi 2004, 11:55
przez Nightdream
Hmmmm....i ja nie widze nic o klimie :( A moze to i lepiej, bo wieszalbym "psy" na rodzimym handlu a tu prosze...wszystko ok :) Pozostale rzeczy sie zgadzaja...jest i fotel elektrycznie regulowany (kierowcy), są podgrzewane lusterka, jest tez tempomat, i inne :) OOO widze, ze i kolor mam fabryczny :) Fajny ten dekoder :)
Dziekuje.

PostNapisane: 11 kwi 2004, 11:58
przez Nightdream
Długi napisał(a):Mam klimę do GE ale do 1,8//2,0 kpl. Wszystkie elementy za ok 2500zł,
Słyszałem że niektórzy przyz odrobinie kombinacji wkładają takie klimy do KL, ale sam tego nie robiłem więc nie będe gadał. :)


Jednak chyba poszukam od KL, bo jak znam swoje szczescie, to pewnie nie uda sie tego przelozyc do mojego wózka.
A z ciekawosci...ile kosztuje nowa klima manualna a ile climatronik? Moze wiecie?

PostNapisane: 11 kwi 2004, 12:03
przez xXx
W oryginalnej identyfikacji twojego VIN-u pisało, że Klima z tym modelu występuje jako wyposażenie opcjonalne.

PostNapisane: 11 kwi 2004, 12:56
przez zbyniu
witam

odnośnie kompresora to są one takie same różnica jest tylko w sprzęgle ale jego choć z problemami to można przełożyć.
chłodnica jest chyba taka sam ,skraplacz napewno jest taki sam,nie wiem jak z rurkami oraz potrzebne są dwa wiatraki (bez klimy jest jeden przynajmniej tak ma 1.8 i 2.0)


Pozdrawiam ZBYSZEK

PostNapisane: 11 kwi 2004, 18:03
przez Jaksa
W kabinie ( za schowkiem) powinno być to samo co 1,8/2,0 wiatrak + skraplacz tyż a przewody na 100% inne ( ostatnio proponowano mi klimę kpl. od Cronosa chyba 2,0 za jakieś 600 zl ale to chyba "cieple" bo coś bardzo tanio) jak chcesz to gdzieś mam namiary do gościa.Jak interesi to daj znać !

PostNapisane: 11 kwi 2004, 18:20
przez Globy
W GE bylo dostepne climatronic?

PostNapisane: 11 kwi 2004, 18:22
przez Nightdream
NIe wiem czy bylo dostepne cliamtronik, tylko pytam z ciekawosci ile kosztuje zalozenie do tego modelu nowego, jesli ktos wie i o ile to jest mozliwe :)

PostNapisane: 11 kwi 2004, 18:52
przez XsiX
W GE bylo dostepne climatronic?

była na bank, właśnie mi się sciiągnął ruski manual do GE i na rysunkach wyraźnie widać panel do starowania klimatronikiem :D

PostNapisane: 11 kwi 2004, 18:55
przez Globy
Aha, tez mam ten manual. Poogladam :)

PostNapisane: 11 kwi 2004, 18:56
przez Nightdream
Proszę prosze....no to mnie Tomek zaskoczyles :) A skad to sciagales?