Strona 1 z 1

problemy z pracą silnika

PostNapisane: 29 gru 2005, 21:39
przez Gość
Szanowni madziowicze, proszę o pomoc w wykryciu usterki majej mazdy gold.
Przedstawie wam co się z nią dzieje:
1. Trudności z zapaleniem zimnego silnika
2. Potem autko jeździ tak w miare, ale gdy silnik sie rozgrzeje to zaczynają sie cyrki. Silnik zaczyna przerywać, zarówno pracując na LPG jak i po przełączeniu na paliwo.
Silnik traci swoją moc , nawet niewielkie wzniesienie jest dla niego nie do pokonania , tak jakby nie było kompresji.
Nawet ruszając z miejsca autko tak przerywa, że nie da się nim ruszyć, a podczas jazdy na przemian, albo dostaje speeda i jedzie normalnie albo tak zaczyna przerywac, że i tracić na mocy , że nie da się nim jechać .
Pomóżcie , co może być przyczyną takiego zachowania samochodu, bo jestem juz wykończony ciągłym jeżdżeniem po warsztatach, płaceniem pieniążków , a najgorsze to tym ,że samochód dalej jest nie sprawny.
Za wszystkie rady i wskazówki SERDECZNIE DZIĘKUJĘ

PostNapisane: 29 gru 2005, 21:45
przez Grzyby
1 – Edit: skasowany :P

2 – w jakim stanie masz WN (kable, świece)
3 – nie miałeś ostatnio strzału gazu?
4 – sprawdź szczelność całego układu dolotowego, szczególnie wszystkich połączeń gumowych
5 – sprawdź kody błędów komputera

powodzenia
Grzyby

PostNapisane: 29 gru 2005, 22:19
przez janek

PostNapisane: 29 gru 2005, 22:20
przez Gość
świece nówki, kable też, strzał był ostatnio i to podwójya głośny jak na poligonie

PostNapisane: 29 gru 2005, 22:23
przez janek
a przepływka i szczelność obudowy filtra a co najważniejsze dolotów – a może przepustnica się troszkę poruszyła-wszystko to można na spokojnie pooglądać

PostNapisane: 29 gru 2005, 22:28
przez tremba
Sprawdz aparat zaplonowy, u mnie byl padniety.

PostNapisane: 30 gru 2005, 01:57
przez GofNet
Sprawdz aparat zaplonowy, u mnie byl padniety.
Po świecach i przewodach Wysokiego Napięcia, od tego warto zacząć.