szarpie przy normalnej jeździe, gdy przyśpieszam jest ok

Postprzez aaemek » 20 kwi 2014, 17:12

problem pojawił się podczas upalania go na lotnisku, gdy chcę zachować stałą prędkość to zaczyna coraz bardziej szarpać, natomiast gdy dość żwawo przyśpieszam albo hamuję silnikiem to jest ok, podczas jazdy też dochodzą dziwne strzały spod samochodu. 10tyś km temu wymienione świece, przewody i cewka. Nagrałem też filmik z diodą, to są chyba kody dwu cyfrowe ale mam mętlik w głowie jak próbuję je odczytać https://www.youtube.com/watch?v=SOqA1tC7n4M
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:11
Posty: 80
Skąd: Poznań
Auto: 626 V6 '96
mx-5 1.6 '04

Postprzez szumki44 » 22 kwi 2014, 21:52

Lpg ?
Sonda Lambda ?
Wyprzedzenie zaplonu z aparatu ?
Jak ze spalaniem ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 14:21
Posty: 1275 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez aaemek » 23 kwi 2014, 12:20

brak lpg, sonda lambda mogłaby dawać takie efekty? wątpię też żeby wyprzedzenie mogło się samo przestawić w aparacie, spalanie było przed awarią normalnie
chodzi o to że teraz nie można tym samochodem normalnie jechać bo szarpie przygasa, dopiero jak wcisnę gaz do dechy to się w miarę bez szarpania zbiera, cewka nowa, moduł wstawiony inny, przewody i świece mają 10tyś od ngk. Może to ważna wskazówka, jak jest zimny to jak odpalę to energicznie tańczy obrotami 600-1000, wiec bardzo nisko, w końcu powinno w tym momencie chodzić ssanie
ogólnie cała awaria nastąpiła zaraz po tym jak mierzyłem czas przyśpieszenia do 100kmh, wtedy to do dwójce sprzęgło zaczęło się ślizgać i zaczął przerywać
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:11
Posty: 80
Skąd: Poznań
Auto: 626 V6 '96
mx-5 1.6 '04

Postprzez szumki44 » 23 kwi 2014, 15:25

Podepnij się w złącze diagnostyczne i sprawdź położenie przepustnicy oraz zawór bypass. Podobny objaw w Xedzie miałem. Tyle że na 1 biegu nie szło jechać bo albo wyrywał do przodu albo tak hamował silnikiem że każde dotkniecie pedału było za wrażliwe. Falowanie obrotów ustąpiło przy regulacji czujnika położenia przepustnicy i ustawieniu zaworu bypass. Ustawione obroty zostały na 750.

Co do tego incydentu ze sprzęgłem to raczej krzywdę zrobiłeś sprzęgłu :) jeżeli nie było odcięcia zapłonu dłużej niż 1min to nic złego by się nie stało.

Zerknij też co dzieje się we wnętrzu aparatu zapłonowego :) i od tego bym zaczął.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 14:21
Posty: 1275 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez aaemek » 26 kwi 2014, 22:13

ok, znalezione, to była drobnostka co dziwne bo dwa lata temu wymieniana, palec rozdzielacza, to był jakiś no name, akurat miałem firmowy od mitsubishi co prawda swoje przeszedł ale chodzi jak ta lala, dzięki wielkie dla Szumika za rady
NO RULES JUST RACING
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2008, 23:11
Posty: 80
Skąd: Poznań
Auto: 626 V6 '96
mx-5 1.6 '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6