Strona 1 z 1

Szarpanie na benzynie KL.

PostNapisane: 12 mar 2010, 19:25
przez GabeekKL
Witam. Przewertowalem troche forum i nie znalazlem takiego problemu a nie wierze ze nikt z V6 nie mial z tym do czynienia bo mialem 3 mazdy V6 i w kazdej bylo to odczuwalne, ale do rzeczy. Gdy silnik sie nagrzewa tzn jak wskazowka od temperatury drgnie wtedy podczas jazdy czuc w przedziale od 1500 do 2000 obrotow lekkie poszarpywanie. Czuc to gdy jedzie sie np na 4 biegu stala predkoscia z obrotami w okolicy 1800. Nie jest to uciażliwe, w zadnym stopniu nie przeszkadza w jeździe tylko jest odczuwalne. Czasami obroty na wonych spadaja na ok 450-500 wtedy podczas jazdy czuc to najbardziej. Gdy silnik juz sie nagrzeje czesciowo to zanika i obroty sa idealne ok 700. Bledow zadnych komp nie wywala, czujnik temperatury mam nowy. Moze ktos z was wie co to moze byc?? Pytam z ciekawosci bo z wczesniejszymi autami dawalem sobie na luz bo to naprawde jest malo istotne lecz bardzo denerwujace ;) i dlatego postanowilem sie dowiedziec czy tez tak macie??

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 09:33
przez pawelc
Nie wydaję mi się że to normalny objaw -u mnie czegoś takiego na dwóch mx-6 nie ma ,jest tylko jedna przypadłość jak silnik jest totalnie zimny po całej nocy stania to przeciągnięcie go na obrotach powoduję szarpnięcie ale o to na prawdę trzeba się postarać :)

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 10:48
przez GabeekKL
Wiem ze to nie jest normalny objaw, szarpanie jest tak delikatne ze jadac z boku jest to nie do wylapania. Tylko siedzac za kierownica to czuc. Jak juz wiem ze to jest to czuje za kazdym razem i mnie denerwuje ;) Zrobi sie cieplej to moze sobie poczyszcze przepu i EGR, poki co autko smiga cacy a to raczej jest usterka ktorej nikt oprocz mnie jadac tym autem nie wylapuje, moze sie czepiam, ale nie lubie jak z autem jest cos nie tak, misi byc tip top nawet jak ma 18 lat :P

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 11:53
przez Hugo
Może coś nie tak z poduszkami silnika?

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 13:16
przez acristo
Może to być ten sam problem co tutaj.
W każdym bądź razie też to w mojej madzi zauważyłem, niskie/stałe obroty, wysoki bieg i minimalne szarpnięcia. Chociaż dość dawno już nie zwracałem na to uwagi (może problem sam sie rozwiązał :) ).
Dodam, że drgania były najbardziej wyczuwalne (lub było ich najwięcej) przy 5ciu osobach w samochodzie + pełny bagażnik.

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 15:45
przez bazyl wspaniały
U mnie tak jest kiedy jest bardzo wilgotno, czyli ciepło i w czasie lub po deszczu. Tyle że ja wiem, że u mnie są winne przewody.

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 16:15
przez acristo
Właśnie sobie przypomniałem, że ostatnio przecież wymieniałem przewody (przebicia były ogromne) i może dlatego problem z szarpaniem przestał mnie drażnić :) (sam zniknął)

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 16:37
przez bazyl wspaniały
acristo napisał(a):Właśnie sobie przypomniałem, że ostatnio przecież wymieniałem przewody (przebicia były ogromne) i może dlatego problem z szarpaniem przestał mnie drażnić :) (sam zniknął)

amen :)

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 18:33
przez lukkas_kg
podłącze się do tematu

jak mam problem zawsze na zimnym silniku, najczesciej z rana, po przejechaniu parunastu metrów, przy dodawaniu gazu szarpie mi auto niemiłosiernie

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 13 mar 2010, 21:44
przez GabeekKL
Jak az tak mocno szarpie to tez sprawdz przewody. U mnie poszarpywanie czuc gdy silnik sie nagrzewa jak juz bardzo nagrzany to nie czuc prawie wogole. Jak zdejme noge z gazu i hamuje silnikiem to tez nie schodzi plynnie w okolicach 1500 2000 obrotow tylko czuc lekie drgania. Moze mi sie moduł zaplonowy konczy, bo przewanie wadliwy modul daje znać o sobie podczas nagrzewania silnika.

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 14 mar 2010, 03:08
przez lukkas_kg
przewody były sprawdzane jakies pol roku temu i byly ok

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 20 mar 2010, 20:35
przez GabeekKL
Dzisiaj przeczyscilem przepustnice podmienilem przeplywomierz powietrza i poki co drgania ustaly. Nie czuc juz absolutnie zadnej nieprawidlowosci w obrotach. Zobaczymy jak dlugo ;)

Re: Problem z szarpaniem (626 GE KL)

PostNapisane: 20 mar 2010, 21:56
przez bazyl wspaniały
GabeekKL napisał(a):Dzisiaj przeczyscilem przepustnice podmienilem przeplywomierz powietrza i poki co drgania ustaly. Nie czuc juz absolutnie zadnej nieprawidlowosci w obrotach. Zobaczymy jak dlugo ;)

3mam kciuki aby to było to :)

Szarpanie na benzynie KL.

PostNapisane: 29 gru 2013, 13:55
przez batigol66
Mam nietypowy problem auto na postoju ładnie wkręca sie na obroty na benzynie i na LPG tylko podczas przyspieszania powyzej 3 tys auto szarpie tak jakby mu paliwa brakowało ale tylko na benzynie na LPG przyspiesza.Czym to może być? Vrisy działaja,cisnienie paliwa 3 bar,tylko zastanawia mnie ten elektrozawor regulatora cisnienia kiedy on sie otwiera?Bo jak dam napiecie na niego to cyka i cisnienie paliwa spada do 2.4 bara.

Re: Szarpanie powyżej 3 tys na benzynie

PostNapisane: 29 gru 2013, 17:29
przez MX6-CZARNY
Jak dla mnie to objawy zatykającego się filtra paliwa.

PostNapisane: 29 gru 2013, 18:31
przez noxes
ewentualnie niedomagającej pompy paliwa

Re: Szarpanie powyżej 3 tys na benzynie

PostNapisane: 30 gru 2013, 10:28
przez batigol66
Wymienie filtr i zobaczymy co bedzie.