Szarpanie na benzynie KL.
Strona 1 z 1
Witam. Przewertowalem troche forum i nie znalazlem takiego problemu a nie wierze ze nikt z V6 nie mial z tym do czynienia bo mialem 3 mazdy V6 i w kazdej bylo to odczuwalne, ale do rzeczy. Gdy silnik sie nagrzewa tzn jak wskazowka od temperatury drgnie wtedy podczas jazdy czuc w przedziale od 1500 do 2000 obrotow lekkie poszarpywanie. Czuc to gdy jedzie sie np na 4 biegu stala predkoscia z obrotami w okolicy 1800. Nie jest to uciażliwe, w zadnym stopniu nie przeszkadza w jeździe tylko jest odczuwalne. Czasami obroty na wonych spadaja na ok 450-500 wtedy podczas jazdy czuc to najbardziej. Gdy silnik juz sie nagrzeje czesciowo to zanika i obroty sa idealne ok 700. Bledow zadnych komp nie wywala, czujnik temperatury mam nowy. Moze ktos z was wie co to moze byc?? Pytam z ciekawosci bo z wczesniejszymi autami dawalem sobie na luz bo to naprawde jest malo istotne lecz bardzo denerwujace
i dlatego postanowilem sie dowiedziec czy tez tak macie??
- Od: 17 sty 2010, 17:17
- Posty: 72
- Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6
Nie wydaję mi się że to normalny objaw -u mnie czegoś takiego na dwóch mx-6 nie ma ,jest tylko jedna przypadłość jak silnik jest totalnie zimny po całej nocy stania to przeciągnięcie go na obrotach powoduję szarpnięcie ale o to na prawdę trzeba się postarać 
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Wiem ze to nie jest normalny objaw, szarpanie jest tak delikatne ze jadac z boku jest to nie do wylapania. Tylko siedzac za kierownica to czuc. Jak juz wiem ze to jest to czuje za kazdym razem i mnie denerwuje
Zrobi sie cieplej to moze sobie poczyszcze przepu i EGR, poki co autko smiga cacy a to raczej jest usterka ktorej nikt oprocz mnie jadac tym autem nie wylapuje, moze sie czepiam, ale nie lubie jak z autem jest cos nie tak, misi byc tip top nawet jak ma 18 lat 
- Od: 17 sty 2010, 17:17
- Posty: 72
- Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6
Może coś nie tak z poduszkami silnika?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Może to być ten sam problem co tutaj.
W każdym bądź razie też to w mojej madzi zauważyłem, niskie/stałe obroty, wysoki bieg i minimalne szarpnięcia. Chociaż dość dawno już nie zwracałem na to uwagi (może problem sam sie rozwiązał
).
Dodam, że drgania były najbardziej wyczuwalne (lub było ich najwięcej) przy 5ciu osobach w samochodzie + pełny bagażnik.
W każdym bądź razie też to w mojej madzi zauważyłem, niskie/stałe obroty, wysoki bieg i minimalne szarpnięcia. Chociaż dość dawno już nie zwracałem na to uwagi (może problem sam sie rozwiązał
Dodam, że drgania były najbardziej wyczuwalne (lub było ich najwięcej) przy 5ciu osobach w samochodzie + pełny bagażnik.

- Od: 6 gru 2009, 20:05
- Posty: 10
- Skąd: Kozy
- Auto: 626 GE FP 96r (1.8i 16v – 90KM)
U mnie tak jest kiedy jest bardzo wilgotno, czyli ciepło i w czasie lub po deszczu. Tyle że ja wiem, że u mnie są winne przewody.

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
acristo napisał(a):Właśnie sobie przypomniałem, że ostatnio przecież wymieniałem przewody (przebicia były ogromne) i może dlatego problem z szarpaniem przestał mnie drażnić(sam zniknął)
amen

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Jak az tak mocno szarpie to tez sprawdz przewody. U mnie poszarpywanie czuc gdy silnik sie nagrzewa jak juz bardzo nagrzany to nie czuc prawie wogole. Jak zdejme noge z gazu i hamuje silnikiem to tez nie schodzi plynnie w okolicach 1500 2000 obrotow tylko czuc lekie drgania. Moze mi sie moduł zaplonowy konczy, bo przewanie wadliwy modul daje znać o sobie podczas nagrzewania silnika.
- Od: 17 sty 2010, 17:17
- Posty: 72
- Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6
GabeekKL napisał(a):Dzisiaj przeczyscilem przepustnice podmienilem przeplywomierz powietrza i poki co drgania ustaly. Nie czuc juz absolutnie zadnej nieprawidlowosci w obrotach. Zobaczymy jak dlugo
3mam kciuki aby to było to

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Mam nietypowy problem auto na postoju ładnie wkręca sie na obroty na benzynie i na LPG tylko podczas przyspieszania powyzej 3 tys auto szarpie tak jakby mu paliwa brakowało ale tylko na benzynie na LPG przyspiesza.Czym to może być? Vrisy działaja,cisnienie paliwa 3 bar,tylko zastanawia mnie ten elektrozawor regulatora cisnienia kiedy on sie otwiera?Bo jak dam napiecie na niego to cyka i cisnienie paliwa spada do 2.4 bara.
Jak dla mnie to objawy zatykającego się filtra paliwa.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6