2.5 V6 brak iskry, nie działa pompa paliwa

Postprzez rzeszot » 17 lut 2014, 22:05

gdyby ktos mial luzny aparat juz zdemontowany i moglby sprawdzic ilosc om-y to bysmy wykluczyli czy jest zepsuty czy to cewka
kupilem uzywany wiec pewnosci zero <co?> <co?>

ja mam ok 14.80- 15.50 K-OM
jutro wieczorem sprobuje cos podzialac
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 21:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez batigol66 » 18 lut 2014, 20:25

Sprawdze ale w weekend to ci powiem ile mam.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 10:38
Posty: 73 (2/0)
Auto: Mazda MX-6 2.5 165KM 1993

Postprzez rzeszot » 19 lut 2014, 07:39

zawsze zastanawilo mnie dlaczego po zmianie ecu na desce rozdzielczej swieci sie polowa kontrolek ,wczoraj caly dzien z miernikiem w reku przynius efekt na ktory czekalem 6 miesiecy okazalo sie ze gdy dotkne miernikiem plusa i turbiny np: to pokazuje 12.70V ,ale gdy juz dotknelem plusa i karoserii to pokazalo 1V????? Dzieki Wam tutaj wiedzialem ze jest to problem z masa wiec,przykrecilem najgrubszy przewod znaleziony w garazu do minusa akumulatora i [tiiit] eureka ,zaswiecily sie wszystkie kontrolki zakrecilem pletwa-smiglem aparatu zaplonowego pompa paliwa zaczela dzialac i skra tez jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zlozenie calego auta zajelo mi chyba ze dwie minuty :D :D :D Przekrecam kluczyk i dziala <serduszka> <serduszka> <serduszka>
reansumujac orginalny eku byl spalony zalatwila go sparwarka na odpietych klemach <co?> <co?>
a pozostale ecu nie mialy masy :| :| i juz .......cala naprawa.

teraz jeszcze tylko naprawie wyciek oleju z powrotu turbiny ,brak ladowania ,sonde lambda,przedlozyc waz chlodnicy ktory styka sie z wydechem :| :|

i juz mozna jechac do lakiernika <lol> <lol> <lol>

Noxes, Batigol66 ,Siw-y, Pawelec i cala reszta chlopakow ktora miala cierpliwosc odpisywac na te moje durne pytania Dziekuje BARDZO <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
gdyby ktos potrzebowal fachowca w normandii to sie polecam <lol> <lol> <lol>
nie to byl zart oczywiscie <oczko> <oczko>

bede monitowal dalsze naprawy az do konca nie wiem czy Noxes pozwoli tu czy w innym watku?

Dopisano 19 lut 2014, 07:43:

dzis dzien wolny od pracy a ja od 5:45 czekam na wschod slonca zeby zaczac naprawiac samochod :| :| :|

chyba jestem nienormaly :| :| :|
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 21:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez zadra » 19 lut 2014, 21:28

od 5:45 czekam na wschod slonca zeby zaczac naprawiac samochod


Nie Ty jeden.. nie dalej jak 7m-cy temu ja właśnie ok tej godziny kończyłem naprawiać własne po całonocnej robocie w garażu.
Śpieszyłem się,żeby przed 7-ą pojawić sie w pracy...

Oby wszystkie usterki udawało się usunąć własnym sumptem, pomysłowością oraz dzięki radom kolegów z forum.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (34/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez noxes » 19 lut 2014, 22:21

Prawdopodobnie wspomniałem gdzieś o masach.
Cieszę się, że samochód działa
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez batigol66 » 20 lut 2014, 21:17

W końcu zrobił. <spoko> Po 6 miesiącach ale zrobił
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 10:38
Posty: 73 (2/0)
Auto: Mazda MX-6 2.5 165KM 1993

Postprzez elfik » 20 lut 2014, 23:01

Może niewiele to autorowi pomoże, ale jak przeczytałem noxesa post o masach, to tak sobie prześledziłem i znalazłem że o sprawdzeniu masy to i ja pisałem, na 4 stronie... Dalej się nie włączałem bo czytałem wasze zaawansowane bardziej posty
trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 15:05
Posty: 46
Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6

Postprzez rzeszot » 21 lut 2014, 08:06

batigol66 napisał(a):W końcu zrobił. <spoko> Po 6 miesiącach ale zrobił


Miszcz :D :D :D <faja> <faja>

Tak Elfik pisales,tylko ja na 6-7 stronie dowiedzialem sie co to jest masa i jak sie ja sprawdza hehe

dzieki raz jeszcze <spoko> <spoko>

odpalilem wsio z turbo(silnik nie wybuchl) i sie okazuje ze mam podcisnienie zamiast cisnienia z ta turbina

po prostu zapieczone kierownice turbo do czyszczenia :( :(
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 21:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez pawelc » 23 lut 2014, 15:45

rzeszot napisał(a):zakrecilem pletwa-smiglem aparatu zaplonowego

Teraz już wiesz o co chodziło z kręceniem płetwą ;) ...,tak jak napisałem ogarnięty elektryk ze schematami co miałeś zrobiłby to w max 1h Ty potrzebowałeś pół roku :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 06:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez batigol66 » 23 lut 2014, 21:36

teraz wiesz ze jak sie spawa to sie odłącza mase od budy :D Bo od samego aku nie wystarczy odpiąć bo to nic nie daje.co ze odepniesz od aku jak masa idzie wszedzie z budy.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 10:38
Posty: 73 (2/0)
Auto: Mazda MX-6 2.5 165KM 1993

Postprzez noxes » 23 lut 2014, 23:34

batigol66 napisał(a):teraz wiesz ze jak sie spawa to sie odłącza mase od budy

Co? Ty chyba żartujesz? Życzę powodzenia w odłączaniu mas od budy przy każdym spawaniu :D
Wystarczy mieć zabezpieczenie przeciwprzepięciowe Przepięciówka
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pawelc » 24 lut 2014, 06:16

Spawam bardzo dużo ,nigdy nie uszkodziłem auta przy spawaniu ,rzadko odłączam w ogóle akumulator (choćby ze względu na rozkodowanie radia )jak jest to spawanie np.tłumików ,ważne jest aby masa była dobrze oczyszczona i zawsze podłączona na elemencie spawanym,jak najbliżej!! ,a prądy błądzące to i po odpięciu akumulatora mogą załatwić sterownik i tak na prawdę to i przepieciówka na niewiele się zda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 06:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez rzeszot » 27 lut 2014, 20:54

No hej Panowie

1.i znow mam kolejny problem , zanim kupie alternator to niech mi ktos powie jak mam zdiagnozowac czy moj juz jest trupem czy bedzie zyl ,w manualu mam opis naprawy ale nic nie kumam <glupek2> <glupek2> <glupek2>
pasek napiety dosc mocno a alternator caly w oleju

2.a i jeszcze jedno zalozylem turbo po konkretnym czyszczeniu i smarowaniu ,turbo kreci sie 100 razy lepiej niz wczesniej ale cisnienia i tak nie ma bo weze przy dolocie robie sie wklesle a nie twarde.Gdy rozpinam intercooler to turbo dmucha ale motor zasysa bardziej,co robic?????
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 21:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez noxes » 27 lut 2014, 21:20

Poszukaj na forum. Wszystko jest :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez rzeszot » 27 lut 2014, 21:48

od 12 szukam i nie moge znalesc :P :P

jest jakis klubowicz co juz zamontowal turbo??
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 21:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez noxes » 27 lut 2014, 22:14

W projektach jest sporo. W ogóle w dziale projekty załóż temat to Ci chłopaki pomogą.

viewtopic.php?f=428&t=69920&hilit=Alternator
viewtopic.php?f=431&t=79735&hilit=Alternator
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez rzeszot » 27 lut 2014, 23:30

oooo ku...a az zbladlem jak przeczytalem ze po spawaniu padl regulator w alternatorze :( :(

Dopisano 28 lut 2014, 09:14:

niech mi ktos wytlumaczy jak mam podlaczyc miernik ,terminal B i co zeby uzyskac te 14.1-14.7V
nie bardzo rozumiem ta tabelke
Załączniki
alternator mx6 (800x598) (2) - Copie.jpg
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 21:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez rzeszot » 5 mar 2014, 17:44

podlaczylem miernik do aku pokazal 12.40V pozniej urochomilem silnik pokazal ok 14.30V czy to znaczy ze alternator dziala ,laduje i problem jest tylko z kontrolka?? :| :|
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2013, 21:18
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Rouen ,Francja
Auto: Mazda mx-6 2.5 V6,93r
Audi a6 2.5 tdi 99r

Postprzez mark.87 » 5 mar 2014, 21:17

Tak dziala i laduje alternator ci, napiecie masz ok, wiec problem masz gdzie indziej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 18:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 5 mar 2014, 22:29

Koniec OT juz tu. Temat dotyczył braku iskry i zasilania pompy paliwa.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6