Strona 1 z 1

Podłączenie zewnętrznej cewki zapłonowej.

PostNapisane: 28 wrz 2005, 18:28
przez tmaciejs
Witam

Czy jest taka możliwość podłączenia zewnętrznej cewki zapłonowej, zamiast orginalnej uszkodzonej.

Z tego co się dowiadywałem to chyba jest to możliwe, wiąże się to tylko z przeróbką

PostNapisane: 28 wrz 2005, 20:09
przez waldii
Jesli lubisz pchac samochod lub niespodziewanie zatrzymac sie na srodku skrzyzowania to prosze bardzo.A aktrat w Twojej madzi nie da sie zrobic takiej sztuczki.Tp jest skomplikowany uklad.Zagadaj do FARCIARZA,on ma namiary na szroty z madziami w okolicach Bydgoszczy.POZDRO

PostNapisane: 28 wrz 2005, 20:19
przez magicadm
waldii napisał(a):Jesli lubisz pchac samochod lub niespodziewanie zatrzymac sie na srodku skrzyzowania to prosze bardzo.


W moim poprzednim autku padła mi cewka WN. Przerobiłęm na zewnętrzną – od Golfa (wiem, że to wstyd – niemieckimi organami reanimować japończyka).
Na tym rozwiązaniu przejeździłem bez najmniejszego problemu ok 230 tys km – autko nadal jeździ. :P

Nie znam tej Mazdy, ale jeżeli jest tam jedna cewka dla 4 garnków – ja bym przerobił...

PostNapisane: 28 wrz 2005, 20:24
przez waldii
A poprzednie autko to ........???

PostNapisane: 28 wrz 2005, 20:51
przez newbie
Do aparatu KL01 dostępna jest nowa oryginalna cewka (z gwarancją) za ok. 600 zł...temat do przemyślenia.

Przerobić to się da, ale wygląda średnio profesjonalnie :| , chociaż kiedyś i lepsze cuda się robiło.

W obudowie KL01 możesz wywiercić otwór na przewód zapłonowy, dobrze zaizolować i tyle...jeździ trochę takich przeszczepów.

PostNapisane: 28 wrz 2005, 22:01
przez magicadm
waldii napisał(a):A poprzednie autko to ........???


Lancer CK1 4G13

Cena cewki z modułem i kopułką to ponad 2 tys zł...

Za 600 zł chyba bym nie kombinował....

PostNapisane: 29 wrz 2005, 20:06
przez tadziol
newbie napisał(a):Przerobić to się da, ale wygląda średnio profesjonalnie

niekoniecznie...ja robie to tak,ze wygląda jak zapłon z X-6 2.0l ;po prostu na kopułce dorabiam 7 gniazdo kabla WN i łączę z cewką z boku;X-6 jezdzi w taki sposób dożywotnio,więc czemu nie GE czy EC..