Nie oplaca ci sie KL-ZE bez pomyslow rozwoju tego silnika ... kl ze 23 konie wiecej produkuje wiec jak dla mnie strata kasy na wywalenie w silnik..
Ogolnie bez turbo badz kompresora to duzo nie uzyskasz
Mi udalo sie wytargac kilka koni poprzez spory naklad kasy a mianowicie tak to wyglada i realne moce ktore daje..
Filtr stozkowy kompletny dolot 250 zl moc ? 1-3 konie (dziewk fajny
Sportowy filtr oleju KnN( tyle co nic

ale jest cena 55 zl)
Dobry olej silnikowy (cena zalezy od producenta)
Kolektor sportowy w twoim przypadku 6-3-1 (poprawa akustyki i mocy o 5 koni ale bezskuteczny jak calego wylotu nie zrobi sie 850 zl )
Brak katalizatora wstawiamy strumiennice (250 zl) pozniej srodkowy Glasspack np

(pelotowka 300 zl ) do tego koncowy sredni przelot zeby nam dowodu nie zabrali i w miare cicho 350 zl calos daje z 10 koni..
Zmiana skrzyni biegow ( wybor przyspieszenie czy v max ) .....
Zmiana ustawien komputera i wystrojenie pojazdu lacznie uzyskasz.
Swiece kable ( zalezy jakie firmy 500 zl

1-2 konie
Ogolnie naklad kilku tysi nie daje nam takich fajnych efektow jak pisali i zapewniali producenci niektorych elementow....
Paliwo mozesz zalac na poczatek caly bak 100 oktankow

to masz juz z 5 koni

za niewielkim nakladem
ja wydajac 2500 zl uzyskalem kilka koni ok 10-16 max
a wiec naklad 5000-8000 pln da ci porzadane efekty

a tak nie lodz sie ze bedzie rakieta za nakladem 1000 pln...
Poprawisz spalanie i charakretystyke pracy silnika na plsu:) spalanie spadnie i do znacznie

u mnie z 10 l na trasie (od kupna zlomu ;p ) po 6.3L przy tej samej jedzie . pozdrawiam