Strona 1 z 1

Duze spalanie

PostNapisane: 1 sty 2012, 16:05
przez trewi
witam
mazda zacczeła duzo palic benzyny,na diagnostyce emisji spalin diagnosta powiedział ze jest duzo przekroczona
-podczas odpalania czuć zapach benzyny
-gdy zgaśnie na zimnym śilniku zalewa świece
-podczas dodawania gazu na zimnym śilniku przy około 2500obr do 3000obr silnikiem szarpie
-obroty nie faluja
-śilnik pracuje równo
co moze być przyczyną spalania i zapachu benzyny

ostatnio wymieniłem świece

PostNapisane: 1 sty 2012, 16:17
przez noxes
sonda, czujnik temperatury do ecu, regulator ciśnienia paliwa. Zapach benzyny jest dlatego, ze nie przepala jej.

PostNapisane: 1 sty 2012, 16:22
przez trewi
cisnienie jest ok mierzone 2 miesiace temu
to sie stalo po wymianie świec i kabli
a czujnik temperatury ecu i regulator ciśnienia paliwa to gdzie jest

dodam ze na gazie chodzi ok

PostNapisane: 1 sty 2012, 16:40
przez noxes
a w ogóle nie napisałeś o jaki silnik chodzi. W nowy rok raczej wrózki nie pracują. regulator ciśnienia paliwa jest na listwie wtryskowej.

PostNapisane: 1 sty 2012, 16:42
przez Grzyby
Jakie masz świece i jaka przerwa?

PostNapisane: 1 sty 2012, 16:44
przez trewi
626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:05
przez johny2007
lpg która generacja??

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:06
przez trewi
świece ngk z inter carsu przerwa 0,7

chuba pierwszej (z reduktora wezem do filtra)

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:09
przez johny2007
a na węzu idącym od reduktora masz srube czy krokowca........??

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:14
przez noxes
johny2007 napisał(a):lpg która generacja??

a co ma tu lpg do benzyny??? Przecież na lpg pracuje normalnie.
Proponuję sprawdzić błędy i regulator ciśnienia paliwa.

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:17
przez trewi
johny2007 napisał(a):a na węzu idącym od reduktora masz srube czy krokowca........??



śruba

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:21
przez johny2007
to wiec moja teoria, dlatego fajna jest I gen bo niezaleznie od jakis uszkodzen sondy, przepływki itp. ona nadal działa..... :D
A więc jezeli na lpg jest ok to znaczy układ zapłonowy powinien byc dobry bo lpg jest bardziej czułę na to...
Obstawiałbym na padnietą sonde lambda... by wszystkie objawy wyjasniła.... sprawdź sonde

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:23
przez noxes
johny2007 napisał(a):to wiec moja teoria, dlatego fajna jest I gen bo niezaleznie od jakis uszkodzen sondy, przepływki itp. ona nadal działa..... A więc jezeli na lpg jest ok to znaczy układ zapłonowy powinien byc dobry bo lpg jest bardziej czułę na to...Obstawiałbym na padnietą sonde lambda... by wszystko wyjaśniło.... sprawdź sonde

no i po co cały ten wywód wielowątkowy jak ja to samo napisałem w pierwszej odpowiedzi?

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:28
przez trewi
błedu sondy niema jest tylko bład egr
chyba sprawdze sade miernikiem

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:37
przez johny2007
nie musi byc bład sondy poprostu ma przekłamania(niby działa)....

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:45
przez noxes
trewi napisał(a):błedu sondy niema jest tylko bład egrchyba sprawdze sade miernikiem

egrem też powinieneś sie zająć.
mierzenie sondy miernikiem obarczone jest dużym błędem, najlepiej zrobić to oscyloskopem.

PostNapisane: 1 sty 2012, 17:48
przez trewi
noxes napisał(a):
trewi napisał(a):błedu sondy niema jest tylko bład egrchyba sprawdze sade miernikiem

egrem też powinieneś sie zająć.
mierzenie sondy miernikiem obarczone jest dużym błędem, najlepiej zrobić to oscyloskopem.

blad egr mam juz ze 3 lata