Najprościej kupić drugi samochód z takim silnikiem. Wtedy "wyjeżdżasz przodem fsa a wjeżdżasz kl"
Kupić wszystko oddzielnie, no nie bardzo sie opłaca.
Swap silnika na 2.5L V6 KL/DE/ZE
nie che mi sie raczej siedziec nocami i targac kilometry kabli .. raz to przerabialem no to bede miec 2 mx 1 na bebechy drugi 2.5;}noxes napisał(a):niJak elektryka jest zupełnie inna. Nic Ci nie będzie pasować.
Z tego co widze na forum to kolega Patryk(XXX) jest dobry w te klocki i on by ci taka przekladke zrobil bez problemu. wiec twoj wybor co zrobisz
Szyna napisał(a):Tylko szykuj się na gruba kasę
No kaski troszkę trzeba niestey w to włożyć, ja już przygodę z wymianą silnika na większy przeszedłem
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Ok a wiec tak moja mazda 323f 95r BA pcham do niej silnik klde z mx6 z 92r mam wszystkie wiazki osprzet itp do tego cale zawieszenie idzie z 323f kf 98r zawiecha itp idtd to zaden problen wszystko pasuje pytanie moje jest tylko o wiazke przewodow poniewaz mam oby dwa kompy kf69 i kl05 oba pasuja mi pod wiazke z kf tz wryczki do kompa sa takie same. A musze urzyc wiazki z ba bo mam ba zeby to spiac ze skrzynka i wtyczkami w srodku pytanie moje jest czy silnik klde z wiazka kf mozna spiac z kompem kl05 jezeli wtyczki pasuja p&p czy sie nie spali? I co jeszcze z elektroniki trzeba zrobic by to poprawnie dzialalo
Miłej lektury viewtopic.php?f=102&t=621&hilit=ba+klze
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Temat czytalem kilkukrotnie juz wczesniej i wiel mu podobnych a dalej nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie bo gdzies czytalem ze wiaski idace do kompa byly inne i terzeba bylo je przerabiac a moje pasuja idealnie .
Witam.
Posiadam Mazdę 626 GE z 1996 roku. w maździe był zamontowany silnik 1.8 oraz immobilizer w kluczyku ( oryginał ). postanowiłem wymienić silnik na 2.5 V6. Kupiłem całą mazde z takim silnikiem tylko z roku 1993 bez immo ( auto jezdziło ). Został przełożony silnik wraz z instalacją silnika i ECU. skrzynka przekaźników na lewym kielichu została stara. Problem polega na tym ze po wymianie nie odpala auto, brak zasilania na pompe paliwa, po podaniu na krótko prądu nadal nie odpala. Iskra jest. wygląda na to ze nie otwiera wtrysków benzynowych. Różnica w instalacji była w kostce przy sterowniku silnika, ( kostki nie pasowały do siebie ). przemierzyłem instalację i w miarę podłączyłem wszystko na swoje miejsce. Może ktoś przerabiał ten temat i pomoże
Stały plus na listwę wtryskową jest. lecz nie ma sterowania. Auto na plaka odpali.
Zastanawia mnie czy problemem nie jest pozostałość instalacji deski z mojego auta wyposażonego w immo.
Posiadam Mazdę 626 GE z 1996 roku. w maździe był zamontowany silnik 1.8 oraz immobilizer w kluczyku ( oryginał ). postanowiłem wymienić silnik na 2.5 V6. Kupiłem całą mazde z takim silnikiem tylko z roku 1993 bez immo ( auto jezdziło ). Został przełożony silnik wraz z instalacją silnika i ECU. skrzynka przekaźników na lewym kielichu została stara. Problem polega na tym ze po wymianie nie odpala auto, brak zasilania na pompe paliwa, po podaniu na krótko prądu nadal nie odpala. Iskra jest. wygląda na to ze nie otwiera wtrysków benzynowych. Różnica w instalacji była w kostce przy sterowniku silnika, ( kostki nie pasowały do siebie ). przemierzyłem instalację i w miarę podłączyłem wszystko na swoje miejsce. Może ktoś przerabiał ten temat i pomoże
Stały plus na listwę wtryskową jest. lecz nie ma sterowania. Auto na plaka odpali.
Zastanawia mnie czy problemem nie jest pozostałość instalacji deski z mojego auta wyposażonego w immo.
- Od: 19 cze 2014, 14:52
- Posty: 1
- Auto: Mazda 626 GE
immo nie ma tu nic do rzeczy ,...schemat wydrukuj i posprawdzaj czy masz wszystkie zasilania na sterowniku ,masy itp. ,żeby wtryski kluczowały musi sygnał z aparatu zapłonowego dochodzić do kompa silnika tak że tu też trzeba posprawdzać ,czy wszystkie przejścia są (prawdopodobnie to będzie problemem )
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6