Swap silnika na 2.5L V6 KL/DE/ZE

Postprzez noxes » 10 wrz 2013, 22:25

Najprościej kupić drugi samochód z takim silnikiem. Wtedy "wyjeżdżasz przodem fsa a wjeżdżasz kl"
Kupić wszystko oddzielnie, no nie bardzo sie opłaca.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 10 wrz 2013, 23:35

no ok mechanike ogarnac idzie :) ale jak sie ma 2.0 na 2.5 z elektryki ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 11 wrz 2013, 08:13

niJak elektryka jest zupełnie inna. Nic Ci nie będzie pasować.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 11 wrz 2013, 21:55

noxes napisał(a):niJak elektryka jest zupełnie inna. Nic Ci nie będzie pasować.
nie che mi sie raczej siedziec nocami i targac kilometry kabli .. raz to przerabialem :P no to bede miec 2 mx :D 1 na bebechy drugi 2.5;}
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez mark.87 » 12 wrz 2013, 15:49

Z tego co widze na forum to kolega Patryk(XXX) jest dobry w te klocki i on by ci taka przekladke zrobil bez problemu. wiec twoj wybor co zrobisz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Szyna » 12 wrz 2013, 20:59

Wystarczy poczytać trochę w dziale Tuning i modyfikacje ;)
Wszystko tam macie jak na dłoni.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez szumki44 » 12 wrz 2013, 21:02

Pogadam z partykiem XXX ^_^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Szyna » 13 wrz 2013, 18:38

Tylko szykuj się na gruba kasę ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Bounty » 14 wrz 2013, 16:14

Szyna napisał(a):Tylko szykuj się na gruba kasę


No kaski troszkę trzeba niestey w to włożyć, ja już przygodę z wymianą silnika na większy przeszedłem :)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Harnas19 » 10 sty 2014, 01:13

Ok a wiec tak moja mazda 323f 95r BA pcham do niej silnik klde z mx6 z 92r mam wszystkie wiazki osprzet itp do tego cale zawieszenie idzie z 323f kf 98r zawiecha itp idtd to zaden problen wszystko pasuje pytanie moje jest tylko o wiazke przewodow poniewaz mam oby dwa kompy kf69 i kl05 oba pasuja mi pod wiazke z kf tz wryczki do kompa sa takie same. A musze urzyc wiazki z ba bo mam ba zeby to spiac ze skrzynka i wtyczkami w srodku pytanie moje jest czy silnik klde z wiazka kf mozna spiac z kompem kl05 jezeli wtyczki pasuja p&p czy sie nie spali? I co jeszcze z elektroniki trzeba zrobic by to poprawnie dzialalo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 23:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Postprzez Szyna » 10 sty 2014, 21:03

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Harnas19 » 11 sty 2014, 12:49

Temat czytalem kilkukrotnie juz wczesniej i wiel mu podobnych a dalej nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie bo gdzies czytalem ze wiaski idace do kompa byly inne i terzeba bylo je przerabiac a moje pasuja idealnie .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 23:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Postprzez Maczosław » 19 cze 2014, 16:07

Witam.
Posiadam Mazdę 626 GE z 1996 roku. w maździe był zamontowany silnik 1.8 oraz immobilizer w kluczyku ( oryginał ). postanowiłem wymienić silnik na 2.5 V6. Kupiłem całą mazde z takim silnikiem tylko z roku 1993 bez immo ( auto jezdziło ). Został przełożony silnik wraz z instalacją silnika i ECU. skrzynka przekaźników na lewym kielichu została stara. Problem polega na tym ze po wymianie nie odpala auto, brak zasilania na pompe paliwa, po podaniu na krótko prądu nadal nie odpala. Iskra jest. wygląda na to ze nie otwiera wtrysków benzynowych. Różnica w instalacji była w kostce przy sterowniku silnika, ( kostki nie pasowały do siebie ). przemierzyłem instalację i w miarę podłączyłem wszystko na swoje miejsce. Może ktoś przerabiał ten temat i pomoże ??
Stały plus na listwę wtryskową jest. lecz nie ma sterowania. Auto na plaka odpali.
Zastanawia mnie czy problemem nie jest pozostałość instalacji deski z mojego auta wyposażonego w immo.
Początkujący
 
Od: 19 cze 2014, 14:52
Posty: 1
Auto: Mazda 626 GE

Postprzez pawelc » 21 cze 2014, 06:39

immo nie ma tu nic do rzeczy ,...schemat wydrukuj i posprawdzaj czy masz wszystkie zasilania na sterowniku ,masy itp. ,żeby wtryski kluczowały musi sygnał z aparatu zapłonowego dochodzić do kompa silnika tak że tu też trzeba posprawdzać ,czy wszystkie przejścia są (prawdopodobnie to będzie problemem )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6