Strona 1 z 1

Sonda Lambda w V6 – Różnica w ilości przewodów

PostNapisane: 3 maja 2005, 14:12
przez xXx
Mam pytanie czy ktoś orientuje się dlaczego w mazdowskich V6 występując sondy lambda z 3 lub z 4 przewodami ??

PostNapisane: 4 maja 2005, 16:23
przez xXx
No ludzie, tylu elektroników na forum a nikt nie wie jaka jest różnica w okablowaniu sondy lambda ??

PostNapisane: 4 maja 2005, 16:35
przez Paweł
Chodzi o wyprowadzenie masy. Wzgledy slabego polaczenia sondy z masa przez korodujacy kolektor/wydech.

xXx napisał(a):No ludzie, tylu elektroników na forum a nikt nie wie jaka jest różnica w okablowaniu sondy lambda

Ale to chyba wielcy swapperzy powinni ich uczyc... nie? <lol>

PostNapisane: 4 maja 2005, 16:37
przez xXx
Nie ma ludzi wszystkowiedzących...


:D

PostNapisane: 6 maja 2005, 20:14
przez roberti
Róznica jest w tym ze sonda 4-o przewodowa ma wyprowadzoną mase ( przewód szary ) .W sumie sa to te same sondy . I jesli masz np u siebie sonde 3-y przwodowa ( która jest troche drozsza) to smiało mozesz załozyc z czterema kablami , a kabelek szary podłaczasz na mase i wszystko ma działac. mówie tu oczywiscie o sondach do 1 v ( czarny to sygnał , dwa białe grzałka i szary masa) Wtyczki zawsze lutuje i nigdy nie było z tym problemu .Kupuje zawsze sondy z NTK.

PostNapisane: 7 maja 2005, 09:44
przez xXx
Dzięki Roberti, to chciałem wiedzieć ;)